24.Bölüm

7 5 0
                                    

Lancaster Phys'ın evine doğru gitti hava da hafif bir rüzgar vardı. Eve vardığında kimsenin olmadığını gördü belki de Syra'nın yanına gitmeliydi onu uzun süredir görmüyordu onunla konuşup bir kaç şey öğrenebilirdi. Syra'nın evine doğru yürürken. Windsor ve Canmore'u gördü belli ki talim bitmişti. Lancaster'ı görmeleriyle ona doğru ilerlemeye başladılar ikisi de çok mutlu duruyordu hatta heyecanlı.

Canmore: Lancaster çok şey kaçırdın.

Canmore bir de Lancaster'ın neler yaşadığını bilse bu cümleyi kurmazdı bile.

Lancaster: Neler kaçırdım ki ?

Windsor yanında taşıdığı kılıcı gösterdi: Bize şu Katil maden sınıfından yapılma Kılıçlar verdiler.

Lancaster kılıca baktı kıskanmıştı bir tane kendinde de olsa hiç fena olmazdı. Kılıcın sadece bir tarafı keskindi Kılıcın kabzasının en altında sarı bir sembol vardı kabzası genel olarak siyah renkteydi aralıklı altın çizgiler dışında başka bir şey yoktu ama kılıcın keskin tarafı aşağıdan yukarı değişiyordu en aşağısı siyah içinden yukarıya doğru sarı çizgiler ilerliyordu siyah kısmın bitmesi ile kalan kısmın dış kısmı mavi iç kısmı açık mavi ve beyaz şekilde parıldıyordu. Canmore'un yanında taşıdığı kılıca baktı çok basit bir kılıçtı aslında ama biraz uzundu kabzası tamamen siyah bir malzemeden yapılmıştı en altında altın aşağıya doğru inen ayrı bir süsleme vardı, kılıcın geri kalanı Windsor ile aynıydı tek tarafı keskin bir kılıçtı kılıcın yarısına kadar kapalı mavi renkte kalan yarısı da parıldayan mavi şekildeydi. Lancaster gerçekten bir tane kılıç kendine istiyordu belki iki tane belli değildi.

Canmore devam etti: oh, oh doğru bize bazı hareketler de öğrettiler sana da öğretmemizi istediler ve seni kılıç almaya götürmemizi de bize kendimizi korumak için etrafımız da bariyer oluşturmayı öğrettiler tabi tamamen oluşturamadık ama tek taraflı bariyer yapmayı başardık hala deniyoruz sana daha göstermemiz gereken bir sürü hareket var bayılacaksın.

Canmore'un bu kadar heyecanlı olması Lancasterı mutlu etmişti hiç yoktan birileri mutluydu. Onlarla gitti ilk önce Canmore ve Windsor ile öğretilen hareketleri çalışmıştı neredeyse gün batımıydı aklına bir anda gelmişti Wolf ve diğer askerler buraya doğru yola çıkmışlardı arkadaşlarına neler yaşadığını anlatmamıştı. Kılıç işini sonra hallederdi öğretilen hareketleri gördükten sonra kendi yaşadıklarını anlatma sırasıydı. Canmore ve Windsor da Wolf'un onun tarafından yaratılıp ona hizmet ettiğine şaşırmışlardı sadece bir sebepten dolayı o da Wolf'un Brynn'dan daha güçlü olmasıydı isminin söylenmesi bile Brynn'ın ve askerlerinin içini korku kaplamasına yetiyordu. Güneş neredeyse batıyordu üçlü artık yapabilecek başka bir şeyleri kalmadığı için sadece bekliyordu. Lancaster'a yeni bir kılıç verildikten sonra sadece oturup beklediler çünkü kaçınılmaz savaş artık kapıdaydı.

Üçlü sur kapılarına yakın bir yere oturmuş sohbet ediyorlardı. Güneş artık tamamen batmıştı rüzgar artık esmiyordu sanki etraflarında ki her şey durmuştu hiç ses yoktu veya hareket ama bu uzun sürmedi. Sur kapılarının açılmasıyla Kurt simgesi taşıyan askerler surlardan içeri ilerlemeye başladı Lancaster Wolf'u görmek için baksa da onu görememişti. Windsor Lancaster'a doğru döndüğünde kimi aradığını anlamıştı aslında o da onla tanışmak istiyordu ama belli ki kendisi gelmemişti. Kapıların yeniden kapanmasıyla Wolf'un gelmediğinden emin olmuşlardı.

Canmore ilk ayağa kalkan oldu: Artık gitsek iyi olur belki sabaha gelmiş olur.

Üçlü gitmek üzereyken yanlarında oturmuş kılıcına bakan birini fark ettiler ne zamandan beri oradaydı kim bilir. Lancaster'ın gülümsemesiyle kim olduğunu anlamışlardı.

Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin