12.Bölüm

7 6 0
                                    


Canmore holografik ekranı hızlıca açtı. Dosyada bulunan videoyu hızlıca bulup açtı. Yerini çabuk ezberlemişti.

Videoyu tamamen izledikten sonra Syra'nın yüzündeki korku ifadesi onları biraz şaşırtmıştı. Syra Lancaster'ı nasıl tanımamıştı ki ? Sesi şimdi çok daha tanıdık gelmeye başlamıştı. Bazı anılarını hatırlamaya başladı bir kaç dakika dalgınlıktan sonra onların kendisine seslenişiyle kendine geldi.

Syra: Lancaster...

bir an sessizleşti sanki geçmiş bir şeyi hatırlar gibi duruyordu.

Syra: Evet, onlar altı yüz yıl önce buraya geldiler.

Syra cümlesini bitirdiği anda duraksadı bu imkansızdı altı yüz yıl önce gelmiş olmaları imkansızdı. Çocukluğunu hala rahatlıkla hatırlayabiliyordu ve bundan yüzde yüz emindi ki kendisi hala altmış sekiz yaşındaydı ki bu bulundukları evrene göre hala genç yaşlarda demekti. Ama nasıl olurda altı yüz önce olan bir şeyi hatırlıyordu ? Nasıl o eski Lancaster'la konuştuğunu hatırlıyordu ? Bunda büyük bir terslik vardı. Bir anlığına kendinden şüphelendi belki de yanlış hatırlıyor olabilir diye düşündü ama böyle bir şey olduğunu da sanmıyordu. Bir şey zamanı geriye mi almıştı ? ama bu da imkansızdı hiç kimse bütün bir evreni yaklaşık altı yüz yıl geriye götürecek kadar güçlü olamazdı bilinen en güçlü zaman üzerinde kontrolü olan kişi bile sadece belli bir bölgeyi belki bir ya da iki günkü haline geri döndürebiliyordu. Lancaster hareketsiz duran Syra'ya bakıyordu

Lancaster: İyi olduğundan emin misin ?

Syra kendine gelmek için başını salladı.

Syra: Bana ne oluyor bilmiyorum üzgünüm. O yaratıcıların deliliğe kapılmasına tam olarak ne sebep oldu onu bilmiyorum ama Atrium bu durumdan sorumlu olabilir yine de belli değil. Lancaster deliliğe en çok dayananızdı ormana girmeden önce sizi gördüğümü hatırlıyorum çok kötü durumdaydınız. Ormana girdikten bir kaç dakika sonra çarpışma sesleri çok uzaklarda duyuldu. Sarsıntılar ve sürekli depremler gezegenin eminim ki her yerinden hissedilmiş olmalı. Ama seslerin kesilmesi belki beş en fazla yedi dakika sürdü daha sonra ormanda hareket eden büyük bir şey hatırlıyorum. Ardından da sizin ormanın şuan geminizin olduğu kısma doğru kaçmaya çalıştığınızı belki iki ya da üç kişi ormandan tek parça halinde çıktı ama ormandan çıkanlarınız da birbirine saldırmaya başladı.

Videoda gördükleri gibi Lancaster'a saldırıyorlardı.

Syra: Lancaster ormandan çıkan diğer yaratıcıları öldürdü, zaten ormandan çıktığınız da hepiniz deliliğe kapılmış durumdaydınız. Lancaster'ı da Brynn öldürdü. Gezegene uzay gemisiyle geldiğinizde o devasa karartıyı görmemeniz imkansız o karartı Lancaster ve Brynn'ın savaşının eseri.

Windsor: Yanlış anlama ama bunları çok detaylı olmasa da bilmen garip değil mi sanki savaşın içindeymiş gibi anlatıyorsun.

Syra: Hayır değilim. Bunu bana anlatan Brynn'dı. Bana yalan söylediğini de biliyorum, olayların anlatmadığı gibi olduğuna da.

Canmore: Bundan nasıl eminsin peki ?

Biraz utanacak bir şey söyleyecekti çünkü Lancaster'dan aslında hoşlanıyordu.

Syra: Çünkü gizlice Lancaster'la görüşüyordum ve akıl sağlığı baya iyi gibiydi tabii o ormana girene kadar. Hala şansınız varken bu gemiyi ve bu gezegeni terk edin burası sizin için iyi bir yer değil. Eğer canınıza susarsanız ve görmek isterseniz Brynn'ların bulunduğu yer ormanın arkasında surlarla çevrili bir şehir.

Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin