Her şey saniyeler içinde olmuştu bunun sorumlusu, bu patlamanın sorumlusu Titandı. Lancaster'ın yüzüne bulaşan kanı sildi Titan belli ki birini... Savaşma sesleri hala duyuluyordu Yaratıcılar bu sesleri duyduklarına rahatlayacağı aklının ucundan bile geçmezdi ama kim savaşıyordu ? Titan'a karşı kim durabilirdi ki ? üç yaratıcıda yan yanaydı. Kılıçların çarpışma sesi her saniye daha da güçleniyordu tozlar dağıldığında Titanı onlardan uzak tutan kişi Tera'ydı. Wolf ile birlikte Titan'ı onlardan uzak tutmaya çalışıyorlardı ama ne kadar dayanabilecekleri belli değildi zaten durumlar o kadar da iyi durmuyordu. Sonunda tamamen kendine geldiklerinde etraflarındaki savaşı fark ettiler tahmin ettikleri gibi Titan'ın adamları savaşa sonradan katılmıştı. Durumları tahmin ettiğinden daha iyiydi tabii şu anlık durum böyleydi Titan yaşadığı sürece veya burada olduğu sürece her şeyin daha kötüye gitmesi büyük bir olasılıktı.
Yaratıcılar şimdi savaşa hazırdılar. Lancaster Zırhı üzerinden hala ayıramadığı için zaten hep hazır durumda sayılırdı Canmore ve Windsor yaratıcının zırhını giydiklerinde çoktan savaşa katılmışlardı. Phys da Wolf'a Titan'a karşı savaşlarında yardım etmek istiyordu ama onların hızına yetişebileceğini hiç sanmıyordu onun için en iyisi diğerlerinin işini bitirip sayı üstünlüklerini kullanmaktı. Lancaster tam savaşa doğru hareketlenirken aniden büyük bir acı ile durdu. Parçalar, az önce yaşanacak şeyleri görmüştü yerde hareketsizce yatan kişileri Titan'ın kazandığı zaferi... Titan gerçekten de gördüğü anıda ona söylediği şeyi yapmıştı etrafındaki herkesi öldürmüştü o hariç. Ama bu anıda büyük bir terslik vardı görüntüler bittiğinde içini büyük bir ürperti kaplamıştı çünkü yerde kanlar içinde yatan kişiler arasında Canmore ve Windsor da vardı. Belki de bu yüzden şu anda vücudunda bir değişim hissediyordu kolundaki sembol, kalbinin daha hızlı atmaya başladığını hissedebiliyordu vücudunun ondan bağımsız bir şekilde hareket etmeye çalıştığını bu sadece gerçekten tehlike altında hissettiğinde oluyordu. Yani Titan'ın elinde onları öldürebilecek bir silah vardı bu işi iki kat daha korkutucu kılıyordu. Belki bunu bilmese onla bire bir savaşmayı deneyebilirdi ama bunu bildiğine göre ondan kesinlikle uzak durmalı ya da fazlasıyla dikkatli davranmalıydı. Bu Wolf ve Tera'nın neden Titan'ı sürekli olarak savaş alanında uzaklaştıracak saldırılarda bulunduğunu açıklıyordu.
Titan'ın darbelerini Lancaster buradan bile kemiklerinde hissedebiliyordu Tera veya Wolf ne zaman bir bariyer oluşturup saldırıyı engellemeye çalışsa Titan'ın kılıcının her darbesi ile parçalanıyor ve onları geriye savuruyordu ama daha fazla ne kadar dayanabilirlerdi belli değildi. Lancaster da diğerleri gibi Titan'dan uzak şekilde savaşa katıldı nasıl savaştığına kendisi bile inanamıyordu belki de savaşan o değildi. Mızrağının her hareketi sanki mızrağı kullanmak için yıllar boyunca eğitim almış gibiydi. İçinde dolaşan ve açığa çıkmak isteyen güç sadece kendi sahip olduğu güç değildi aynı zamanda ilk örücünün gücüydü. Kendisine şaşmasıyla birlikte diğerlerinin savaşma biçimlerine de çok şaşırmıştı çünkü hiç birinin bu kadar iyi savaşmadığına emindi. Belki de sonunda zihin aktarma ve üzerlerinde yapılan diğer şeyler sonuç vermeye başlamıştı Lancaster bunu çok garip bulsa da karşısına gelen herkesin savaş stillerini biliyordu ve buna göre kendi stilini değiştiriyordu. Fakat durum o savaştıkça garipleşiyordu görüşü... görüşü değişiyordu. Bir an hareket etmeyi kesti çünkü ne gördüğünden emin değildi olasılıkları görüyordu rakiplerinin yapacağı bir sonraki hamleleri, hareketleri. Rakiplerinin zırhlarında ki ve vücutlarında ki zayıf noktaları görebiliyordu bu güzeldi ama hareket etmekte zorlanıyordu çünkü böyle bir görüşe hiç alışık değildi. Yakınındaki her şeyi hissediyordu yanında savaşan kişilerin duygularını kalp atışlarını her şeyi belki de diğerlerinin de bu şekilde savaştığını düşündü çünkü gözün bile göremeyeceği hızda saldıran birine karşılık vermenin başka bir açıklaması olamazdı. Buna alışmaya çalışmalıydı savaşın ortasında ne kadar zarar almayacak olsa da yine de hoş bir durum değildi. Eğer gördüğü şey gelecekten bir parça ise hepsi ölecekti ama bunu gördüğüne göre bu bir uyarı olmalıydı yani değiştirilebilir bir gerçek. Savaşta olmaması gereken biri bir anda buraya gelirse her şey değişirdi mesela Phys veya Sanctum ikisinden de çok uzun süredir haber alamıyorlardı. Belki Elytra Sanctum'un yerini biliyor olabilirdi ama problem şuydu ki bu kadar kişinin arasından ona ulaşması gerçekten zor bir durumdu. Elytra'ya ilerlemesi o kadar zor olmuyordu belki de gücünü hafife alıyordu. Oluşturduğu bariyer ya saldırıları tamamen engelleyip durmaya devam ediyor ya da parçalandığı zaman zırhı kendisine çarpan silahları durduruyor ya da parçalıyordu. Bir gün insanları öldürmek zorunda olacağını biliyordu yani buraya geldiğinde bunu anlamıştı ve bunu yaparken kesinlikle hiç biri zevk almıyordu özellikle Canmore kendini zor tutuyordu. Lancaster Windsor'un yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)
FantasyGezegenlerinin sonunu getiren bir cihazla yeni bir hayata geçen üç arkadaşın yeni fantastik ve bilimin bir arada bulunduğu bir evrendeki maceralarını, alışma sürecini ve yaşadıkları zorlukları anlatan bu kitapta karakterlere katılarak bu yeni evreni...