Titan neler olduğunu anlamaya çalışıyordu nasıl oldu da bir anda herkes kendi başına hareket etmeye başlamıştı. Onun için savaşacak çok az kişi kalmıştı yine yüklü bir sayıda insan onun yanında olsa da artık daha hızlı hareket etmeliydi eğer Atrium'a karşı yapacağı sonraki savaşları kazanabilirse bu isyanı durdurabilirdi tekrar her şeyi kontrol altına alabilirdi. Windsor ve Lancaster sonunda gerçeği öğrenmişti ama Canmore hala habersizdi bu yüzden onu kandırması kolay olacaktı. Ana salona girerken içerisinin karmaşa içinde olduğunu duyabiliyordu şimdi birde bununla uğraşması gerekecekti. Kapılardan içeri girdiğinde görüntü biraz şaşırttı çünkü ilk kez bu binanın içinde bilinçli şekilde kan döküldüğünü görmüştü. Herkes birbirine girmişti o içeri girince gerginlik birden daha da artmıştı iki grup birbirine girmişti Elytra'nın adamları ve Lant'in emrinde olan kişiler. Titan darbenin nereden geldiğini anlamasa da savaş alanının içine doğru itildi bunu yapan kişi ya onun kim olduğunu bilmiyor ya da ölmek istiyordu. Titan etrafına bakınmaya başladı tekrar gelen başka bir darbe onu sadece hafifçe sarstı ama bu sefer saldıran kişiyi gördü ama bundan emin olamıyordu çünkü gördüğü kişi Lancaster'a benziyordu ya da Windsor ikisinden biri olduğuna emindi biraz benziyorlardı hatta baya benziyorlardı bile denilebilirdi. Bu kadar karışıklığın sebebi belli olmuştu ama böyle bir şey yapmaya cesaret edebilecekleri aklına bile gelmemişti aslında pek fark etmeyecekti. Amaçları neydi anlamamıştı neden buraya gelmiştiler ki Elytra'nın adamlarını kurtarmak için mi zaten buradan istedikleri zaman gidebilme iznine sahiplerdi. Başka bir sebebi vardı Titan bunu biliyordu belki de onun işini sonsuza dek bitirmek için gelmişlerdi tabii bunu yapabilirler miydi orası pek belli değildi.
Etrafta bu kadar fazla hareketlilik varken nerede olduklarını anlamak zorlaşıyordu saldırıların sürekli olarak arkasından veya yan taraflarından gelmesini beklese de hemen önünden kendine doğru atılan Wolf'u görmesi biraz geç olmuştu kılıcın zırhına çarpması ile geriledi ama bir zarar görmedi. Aynı şekilde Wolf ta Titan'ın kılıcının kendine gelmesini o kadar hızlı fark edemese de kılıcıyla engellemeyi başarmıştı Titan onlardan ve yaşayan bir çok kişiden çok daha hızlıydı kılıcını savurduğu zaman sanki birden fazla kılıç üzerlerine geliyormuş gibi görünüyordu. İkisi de tekrar kılıçlarını birbirlerine savurdukların da kılıçların birbirine çarpması ile tüm salonda duyulan bir ses yayıldı. Wolf'un Aurası ve Titan aurası birbirlerinin kılıçlarının etrafını sararken birbirlerine her çarptıklarında etrafa saçılıyordu. Wolf'un kılıcı Titan'ın kılıcını ona doğru daha güçlü bastırması ile çatlıyordu. Wolf bir ayağını yana doğru kaydırdı kurtulmak için an bekliyordu, Titan'ın daha fazla güç uygulaması ile daha fazla dayanamayacağı artık kesindi. Yana doğru adım atarak kılıcını aşağı doğru indirdi Titan'ın kılıcı da onunla birlikte aşağı doğru inince Titan aniden dengesini kaybetti, anı kullanan Wolf Titan'ın bacağına doğru sağlam bir darbe ile dengesini tamamen bozarak yere düşmesine sebep oldu. Titan yere düşerken hızlıca pozisyon değiştirip Wolf'un bacağında ani bir kesik açtı zırh yaranın derin olmasını engellese de Titan'a kalkacak kadar zaman kazandırmıştı.
Wolf'un sonraki saldırısını engellemekte hiç zorlanmadı ne yapacağını önceden tahmin etmişti. Wolf'un kılıcı tutan kolunu dirseğine doğru kavradı diğer kolunu da Wolf kurtulmaya çalışmadan önce aynı şekilde yakaladı. Wolf kurtulmaya çalışsa da şu an imkansız gibi duruyordu. Titan'a kafa atsa da pek etkilenmiş durmuyordu hatta kendi canı daha fazla acımıştı. Titan Wolf'un kollarını düzleştirip dirseklerinden yukarı doğru bastırdı eğer bu durumda biraz daha kalırsa Titan iki kolunu da kıracaktı. Şanslıydı ki burada tek değildi ve Titan'ın dikkatini yeteri kadar kendi üstüne çektiğine göre... Titan Wolf'a o kadar dalmışken Lancaster'ın mızrağını fark etmesi için artık çok geçti boşluğundan giren mızrak kaburgalarına ulaşmıştı. Wolf ta bu darbe ile serbest kalmıştı savaş burada bitti denilebilirdi Lancaster'ın silahı onu öldürmeye yeterde artardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)
FantasíaGezegenlerinin sonunu getiren bir cihazla yeni bir hayata geçen üç arkadaşın yeni fantastik ve bilimin bir arada bulunduğu bir evrendeki maceralarını, alışma sürecini ve yaşadıkları zorlukları anlatan bu kitapta karakterlere katılarak bu yeni evreni...