69.Bölüm

16 10 0
                                    

aradan beş dakika geçmişti hala bekliyorlardı. Wolf'a soru sormaya geri dönmüşlerdi zaman geçirecek bir şey lazımdı çünkü. 

Lancaster: Şurada oturan beyaz saçlı adamı görüyorsun öyle değil mi ? o kim ? 

Wolf Lancaster'ın işaret ettiği yöne baktı. 

Wolf: O mu ? işimize yarayacak biri değil bundan emin olabilirsin. 

Lancaster: Peki şuradaki Siyah saçlı kim üzerinde ejderha sembollü kazak giyen kişi. 

Wolf şaşkın bir ifadeyle Lancaster'ın işaretti ettiği kişiye baktı çünkü bu kişi neredeyse herkes tarafından bilinen biriydi. Wolf bir an konuşacak olsa da kelimeler ağzından bir türlü çıkmadı. 

Wolf: O size neler yaptığını anlatırdım ama... Burada bekleyin hemen döneceğim. 

Wolf söylediği gibi de çok kısa bir süre içinde geri geldi elinde bir kitap vardı. 

Wolf: İşte bu kitap tamamen onun başarıları ve yaptıkları hakkında, nasıl biri olduğunu siz düşünün. 

Lancaster: Güzel peki niye onunla görüşmek yerine senin arkadaşın ile görüşüyoruz. 

Lancaster bunu sorunca Windsor da Wolf'a doğru dönüp sorgulayıcı bir şekilde baktı. 

Wolf: Çünkü, çünkü bilmiyorum ona burada denk geleceğimizi hiç düşünmedim zaten kendisi artık savaşmayı bıraktı sakin bir hayat sürüyor. 

Windsor: Tamam işte bu cevap üzücü işimize kesinlikle yarayacak biri gibi duruyordu. 

Windsor etrafa baktığında biri çok dikkatini çekmişti çünkü çok tanıdık geliyordu ama emin olamıyordu. 

Windsor: Wolf, Yemek tezgahında yalnız başına oturan kişide kim ? 

Wolf: Aklından bile geçirme burada kavga falan çıkarmanızı istemiyorum. 

Windsor: Neden ki ? bize durduk yere saldıracak hali yok ya, yoksa yapar mı ? 

Wolf: O kadarını bilemem ama uğraşılacak biri değil o kız. 

Wolf ileride Lancaster'ın sorduğu ejderha sembolü giyen kişinin yanındaki adamı gösterdi. 

Wolf: Onun kolunu kopardı ve gördüğün gibi de bir daha iyileşmedi. 

Windsor: Ama biz yaratıcıyız bizi etkilemez öyle değil mi ? hem zaten iyileşmemesi normal bir şey olması gerek. 

Wolf bazen onların yeni olduğunu unutuyordu. 

Wolf: O gösterdiğim kişi vücudunda oluşan her yarayı saniyeler içinde kapatabilme gücüne sahip eğer kafasını koparmaya çalışsan bile daha kılıç boynundan çıkmadan bütün yara en baştan kapanırdı. Şimdi anladın mı ? hem de insanlarla arası yaşadıklarından sonra pek iyi değil zaten fazla konuşkan biride denilemez ama belli olmaz bazen doğru kişi her şeyi değiştirebilir.

 Windsor 'tamam sakinleş' dercesine ellerini kaldırdı. Wolf'un önünde holografik bir ekran açtı.

Wolf: Gelmiş ben gidip onu buraya getirirken Lancaster lütfen Windsor'un aptalca bir şeyler yapmasına izin verme aynı şekilde sende bir şeyler yapma cidden bir şeyler yapacak durumda değilim beni bir kavgaya falan bulaştırmayın. 

Wolf sözlerini bitirdikten sonra odadan çıkmıştı şimdi Lancaster ve Windsor beraber öylece oturuyorlardı ikisi de bir şeyler konuşmak istese de neyden konuşacaklardı ki ? Windsor birden tezgaha doğru hareketlenince Lancaster omuzundan tutarak onu durdurdu. 

Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin