26.Bölüm

7 5 0
                                    

Lancaster olduğu yerden kalkarak Wolf'un açtığı portalın içinden geçerek onu takip etmeye başladı. Nerede olduklarından tam olarak emin değildi. Dışarısı devasa ağaçlardan zar zor görülüyordu ama o her yeri yine de normal şekilde görebiliyordu. Bir ara zamanı geldi mi şu portal açma işini de sormalıydı işe yarar bir özellikti hem de fazlasıyla. Wolf elini Lancaster'ın önüne koyarak durdurdu. Bir şeyler sezmiş olmalıydı ama Lancaster etrafına baksa da herhangi bir hareket veya ses duymuyordu.

Wolf: TUZAK !

Wolf etraflarında karanlık bir bariyer oluştu Lancaster kalp atışlarının hızlandığını hissediyordu. Etrafa bakınıyordu ama kimse yoktu Wolf'un baktığı yerlere baksa da bir şey görmedi göremiyordu. Ta ki bariyere çarpan parlak bir kılıç görünüp yok olana dek. Etrafta ki hareketleri görmeye başladı dört veya beş kişi olmalıydı ama çok hızlı hareket ediyorlardı

Wolf: Seni bırakırsam kendini koruyabilirsin değil mi ? kendini koruyacak bir bariyer yarat ve bekle gerisini ben hallederim.

Wolf daha Lancaster'ın cevabını almadan ağaçların arasında kaybolmuştu kılıçların çarpışma sesleri sürekli olarak yaklaşıyor ve uzaklaşıyordu. Bariyer, kendini koruyacak bir bariyer tek taraflı bir tane yaratabilirdi ama kendini tamamen koruyacak bir bariyer, bunun üzerinde biraz çalışmalıydı işte. Kendine doğru gelen birisi olduğunu hissetti ama görünürde kimse yoktu ani bir refleks ile kenara çekildiğinde bir şeyin önünden geçtiğini hissetti görünmez miydiler ? yoksa çok mu hızlıydılar ? Lancaster seslere odaklanmaya çalıştı saldıran kişinin kendisine doğru yeniden harekete geçtiğini anladı ama bu sefer etrafında hareket ediyordu. Lancaster doğru anı bekledi, saldırının geldiği yönü anladığında önünde beliren bariyere bir silahın çarptığına emindi geriye doğru sarsıldı. Artık kılıç sesleri gelmiyordu belli ki Wolf yapması gerekeni yapmıştı geriye sadece Lancaster'a saldıran kişi kalmıştı. Lancaster kendine yaklaşan kişinin ayak seslerini duyuyordu ama ses her yönden geliyor gibiydi. Lancaster sesin yan tarafından geldiğini çok geç anlamıştı üzerine atılan kişiyi hissetmişti ama bir şey yapamamıştı. Kılıç Lancaster'a ulaşmadan önce Wolf çoktan adamı boğazından yakalamıştı. Lancaster'a baktı.

Wolf: Yara almamana şaşırdım.

Lancaster: Sana daha cevap vermeden beni bıraktın.

Wolf: Hah, yaratıcı olduğunu unutuyorsun onlar veya biz seni öldüremeyiz sadece geçici zarar verebiliriz o kadar. Gücünün sınırlarını unutuyorsun.

Wolf Lancaster'a kendi kılıçlarından birini uzattı.

Wolf: İşini bitirmek ister misin ? sana o kadar saldırdı. Hem daha önce bir insanı öldürmediğine eminim senin içinde yeni bir deneyim olur.

Wolf'un suratında alaycı bir bakış vardı. Lancaster kılıcı eline aldı yapması gereken şey basitti kalbe bir saldırı ve onu hemen öldürmüş olacaktı. Zaten Wolf Lancaster'ın saldırması için onu tutuyordu. Lancaster kılıcı savuracak olsa da yapamadı.

Wolf: Yapamayacağını biliyordum ama denemeye değerdi.

Wolf tuttuğu adamın boynunu hiç bir şeymiş gibi kırdı. Vücut öylece yere düştü. Lancaster'dan kılıcını geri aldı tapınağa varmalarına az kalmıştı. Lancaster kusacak gibi olsa da ne olmasını bekliyordu ki adamı serbest bırakıp tekrar saldırması için bir şans mı vereceklerdi ? ama Wolf'un böyle bir şeyi bu kadar basit, hiç bir şey olmamış gibi yapıp yürümeye devam etmesi işte bu korkutucuydu . Sonunda büyükçe bir yapıyla karşılaştılar Lancaster sonunda tapınağa geldiklerini anlamıştı her şey çok tanıdık geliyordu.

Lancaster: Tapınağın içi neden bu kadar aydınlık etrafta ışık verecek hiç bir şey yok.

Wolf: Bu soruyu benim sana sormam gerek burayı sen yaptın yani yapmıştın.

Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin