22.Bölüm

8 5 0
                                    

Lancaster yattığı yerden kalktı Phys ile konuşup bir şeyler öğrenme fikri mantıklı gelmişti odasının kapısını açıp salona çıktı Phys'ı ileri odada yatarken gördü oda uyumamıştı daha ilginç yanı yattığı odanın bir kapısı yoktu. Lancaster yine de geldiğini belli etmek için kapının girişine vurdu. Phys onu görünce hemen kalktı bir şeyler konuşacaklarını anlamıştı iyi de olmuştu aslından hiç yoktan yaratıcılarla konuşurken daha rahat hissedebilirdi bunun ardından.

Phys: Hey, Lancaster'dı öyle değil mi ? odandan rahatsız olduysan daha iyi bir yer ayarlayabilirim.

Lancaster: Yo, yo, hayır sadece uyuyamadım o kadar. Biriyle sohbet etmek iyi gelir dedim.

Phys oturması için rahat bir koltuk gösterdi: Buyur, tabi ki de otur.

Lancaster koltuğa oturup derin bir nefes verdi gerçekten rahat bir koltuktu

Lancaster: Aslında baban hakkında konuşmak istiyordum yani onun hakkında bir şeyler veya senin hakkında bir şeyler bilmek iyi olur diye düşündüm.

Phys: Pekala ne sormak istersin veya kimden başlamak ?

Lancaster: Bu sorum biraz özel olabilir ama sen ve Syra kardeşsiniz öyle değil mi ?

Phys düşünceli bir şekilde başını sallayarak ''evet'' dedi.

Lancaster: Ama Syra sizin yani Brynn kanını taşımıyor bunun için babanın başka biriyle yani Brynn olmayan biri ile evlenmesi gerek öyle değil mi ?

Phys: Bunu zaten biliyorum yani fazlasıyla belli ama emin ol ki bunu bana da anlatmıyor ne olduğunu senin kadar ben de öğrenmek istesem de hiçbir şey anlatmıyor.

Lancaster: Peki hiç garip bir olay yaşandı mı ? yani düşünürsek o da kendi babasıyla bu konuda problem yaşamış olmalı.

Phys elini başının arkasına götürdü olanları anlatmak konusunda pek emin değildi aslında ama yine de anlattı.

Phys: Aslında... babam büyük babamı hain ilan etti bunu yapmadan öncede onu öldürmüştü.

Lancaster: Brynn kendi babasını mı öldürdü ?

Phys: Evet hain ilan etme sebebi de kendi oğlunu öldürüp tahtta sürekli kalmak istemesiymiş yani hiç yoktan babam öyle söyledi ama ben bunun bir yalan olduğunu biliyorum bizden bir şeyler sakladığını. Peki sen senin dünyana ne oldu buraya nasıl geldin ?

Lancaster bir an gülümsedi çünkü uzun mu uzun bir hikaye anlatacaktı. konuşmaları bittiğinde Phys Lancaster'ın neler yaşadığını tamamen öğrenmişti. Lancaster da hiç bir şeyi eksik anlatmadığından emin olmuştu. Lancaster bir şeyden emindi Brynn'ın oğlu kendisinden daha iyi bir lider olabilirdi. Olursa tüm halkı için daha iyi olabilir yani soyutlanmış bir yaşantıdan kurtulabilirlerdi belki daha iyi belki daha kötü olacaktı ama zaman onlara bunu gösterecekti.

Phys: Yani açtığınız küçücük bir portal tüm dünyanızın sonunu getirdi, korkutucu. Portaldan içeri giren şeylerin şekillerini hatırlıyor musun ?

Lancaster: Hayır bir şekilleri yoktu tabi bizi görüp bizim şeklimizi alana kadar.

Phys: Oh, açtığınız portalın dünyanıza neyi getirdiğini sanırım biliyorum. Hiçlikten gelenler, surların biraz uzaklarında kale harabeleri var duvarlarda hiçlik ve nasıl oluştuğuna dair bazı yazılar görmüştüm yazıların bazıları okunur durumdaydı ama inceleyecek zamanım olmadı. Yazılarda örücülerle alakalı bazı yazılarda vardı ama çok eski bir dilde yazılmıştı Antik dil.

Lancaster: Peki yazıları okuyabilecek biri yok mu, herhangi biri ?

Phys: Var Atrium antik dili biliyor ve konuşuyor yazıtları yazanlarla aynı dönemde yaşamış biri o.

Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin