37.Bölüm

70 12 2
                                    

''Kal'ter'', Gölge lord kendine seslenen kişiye doğru döndü ismini bilen biri olması garipti baktığı kişiyi tanımıyordu. 

Kal'ter: ah, yoksa sen şu öldürdüğüm gruptan biri misin ?

karısındaki kişi Kal'ter'e sırıtarak yaklaştı. 

Ecore: Hayır, seninle bir anlaşma yapmak için buradayım.

Kal'ter: Anlaşma mı benimle mi ? bunu kabul edeceğimi düşünecek kadar aptal olamazsın herhalde ama yine de, dinliyorum.

Ecore: Atrium tarafından bir kukla gibi kullanıldığını duydum tıpkı benim gibi ama...

Kal'ter bunu onun nasıl bildiğini bilmiyordu ama bunu söylemesi bile onu öldürmek için bir sebepti sözleri onu sinirlendirmişti. 

Kal'ter: Bunu nereden biliyorsun kendini tanıt! 

Ecore: Ben Karanlık örücülerin sonuncusuyum, antik ruh örücü, Ecore.

İşte bu gölge lordun anlaşma yapmak isteyeceği biri olabilirdi tabii Atrium'un ihanetinden sonra başka bir örücüye güvenme konusunda emin değildi. 

Kal'ter: Dinliyorum, benden tam olarak ne yapmamı istiyorsun ?

Ecore: Basit bir şey Atrium'un yaptığı şeyin aynısını. Eğer ona karşı bir şansımız olmasını istiyorsak diğer gölgeleri ve takipçileri oyalayacak insanlara ihtiyacımız olacak.

Kal'ter hala tam olarak ne istediğini kısmen anlamamıştı çünkü gölgeler sadece en güçlü gölgeye itaat ediyorlardı yani Atrium'un yanındaki gölgeye ama yine de sordu.

Kal'ter: Gölgeler Atrium'un yanında savaşa katılıyor ve ben artık onları kontrol edemeyecek kadar zayıfım.

Ecore: Biliyorum ama senden istediğim gölge askerler çağırman değil bana içlerine başka ruhlar koyabileceğim ölü insanlar bulman gerekirse öldürmen.

İşte şimdi gölge lordun suratında küçük bir gülümseme oluşmuştu yapamayacağı bir şey değildi. 

Kal'ter: Bir ordu kursak bile ben bir örücüyle anca baş edebilecek güçteyim sense Atrium'a karşı bir şey yapamadığını söyledin.

Ecore: Evet ama bu pek problem olmayacak diğer örücüler iki lider örücü savaşırken savaşa asla katılmazlar ve Antik orman muhafızı senin daha görmediğin yeşil örücü Atrium ve diğerlerinin büyülerinden etkilenmiyor eğer diğer örücüler büyü ile savaşa müdahale etmeye çalışırsa pek bir işlevi olmayacak. Yapmamız gereken tek şey Atrium yaratıcıların gücüne ulaşmadan bizim ona saldırmamız.

Kal'ter: O zaman bunu oldu bil sana ele geçirmen için en iyileri getireceğim.

Kal'ter gecenin gölgeleri arasında kaybolarak yok oldu. Şimdi hiç yoktan bir planları vardı. Eğer başarılı olursalar sonunda Atrium'un işini bitirebilirlerdi, ya da Atrium her şeyin sonu olurdu.

****************************************************************

Canmore endişeli bir şekilde bir odadan diğerine sürekli olarak yürüyordu, Windsor ise oturup Sanctum'un ne söyleyeceğini bekliyordu. İkisini de uzun süre endişeli tutan şey Sanctum'un Lancaster veya diğerlerinin durumlarından haber vermeyişiydi. Aradan üç saat geçmişti ama zaman onlar için çok daha yavaş geçiyormuş gibi geliyordu. Kapının açılmasıyla Sanctum göründü Windsor hemen yerinden kalktı Canmore da sesi duyduğu an hemen yanlarına gitti. Sanctum'un yüzünde herhangi duygu yoktu durumun ne olduğunu söylemesi için ikisi de bekliyordu. Sanctum derin bir nefes aldı. 

Sanctum: Durumları iyi, şimdilik.

İkisi de rahatlayarak derin bir nefes alıp  verdi herkesin iyi olduğunu duymak gerçekten iyi gelmişti tabii şimdilik işte bu kafalarında büyük bir soru işareti bıraktı. Canmore durumu öğrenmek için sordu.

Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin