Canmore odada oturmuş Aurası ile neler yapabileceğini deniyordu Windsor talim alanlarından birine gitmişti Ecore Aurasını uyandırdığından beri ikisi de bu yeni özelliklere alışmaya çalışıyordu nasıl olur da birden savaşla alakalı her şeyi öğrenebilirsin ki ama onlar öğrenmişti şimdi de alışmaya çalışıyorlardı. Lancaster Atrium'un tarafına geçtiğinden beri ne yapacaklarına karar veremiyorlardı, Lancaster lider olarak doğmuş biriydi onlara öncülük ediyordu şimdi o gitmişti üstelik Atrium'un yanına. Bunun hala nasıl olduğuna inanamıyorlardı Lancaster amacından sapmayacak biriydi... Atrium bu savaşın sonunda ölecekti bunu yapabilirlerdi onlar onu Lancaster olsa da olmasa da alt edip onun serbest kalmasını sağlayacaklardı. Üstelik yanlarında savaşan titan ile birlikte bunu yapabileceklerinden emindi. Kendini son anda göstermesi onları şüphelendirmişti ama müttefik müttefiktir. Onların tarafından olduğu sürece bir problemleri yoktu. Windsor kapıyı açarak içeri girdi.
Windsor: Yine Lancaster hakkında düşünüyorsun öyle değil mi ?
Canmore: Evet hala aklım almıyor nasıl ?
Windsor kendini yatağa attı.
Windsor: Biliyorsun zihnimize girebiliyor ve daha kötüsü Nisar'ı kendi tarafına çekebilmişti şimdide Lancaster eğer dikkatli olmazsak büyük ihtimalle sırada biz varız. Hem bizi Atrium'un ikna ediciliği hakkında bir çok kez uyarmışlardı unuttun mu ? onunla savaşırken asla konuşmasına izin vermeme konusunda da.
Canmore: Onca şeyin arasında bunu aklımda tutmamı beklemiyordun herhalde hem... her neyse sence Lancaster'ı ondan kurtarabilir miyiz dersin ?
Windsor: Bana sorarsan buraya geldiğimizden beri gördüğüm her şeyden sonra cevabım evet olacak.
Canmore gülümsedi kafasında bir sürü şey vardı.
Canmore: Evet ne kadar garip bir yerdeyiz bir sürü insan ama hepsi farklı sınıflandırılmalar içinde farklı canlılar birden fazla dünya buraya alışmak gerçekten zor.
Canmore ayağa kalktı.
Canmore: Sanırım dışarı çıkıp biraz hava alacağım olanları sindirmek gerçekten zor.
Windsor o odadan çıktıktan sonra arkasından bağırdı.
Windsor: Her şeyi bu kadar kafana takma sonra birde senle uğraşmayalım !
Windsor da arkasından çıktı, büyük salondan eğitim alanlarına doğru ilerledi Lant, Sanctum, Elytra hepsi normalden daha garip davranıyordu üstelik Neithan bir anda ortadan kaybolmuştu. Eğitim alanlarının yanından geçerken savaşan kişilere göz attı bunlara karşı nasıl savaşabilirlerdi ki ? hepsi çok hareketliydi. Bazıları gözle görülemeyecek kadar hızlı bazıları ne kadar zarar alırsa alsın bundan etkilenmiyor aksine güçleniyor ve daha bir sürü gücü olan farklı kişiler hele savaş durumunda zırh değiştirerek aynı zamanda Aura ve Büyü yeteneklerini değiştiren savaşçılardan bahsetmek istemiyordu bile. Uzun süredir yürüyordu büyük bahçedeki eğitim alanlarının sonuna yaklaşmıştı. İleride birini gördü biraz daha dikkatli baktı bu Elytra'ydı belki burada yalnız iken onunla konuşurdu. Adımlarını hızlandırarak ona doğru ilerledi. Elytra'nın yanından geçerken aniden üzerine zırhını giydi, kılıcının Elytra'nın kafasına darbesi ile onu bayılttı. Burada bir şeylerin yanlış gittiğinden emindi. Elytra ve Sanctum'u biraz da olsa tanıyordu ve farklı davranışlarını fark edemeyecek kadar salak değildi. Şimdi asıl sorun onu nereye götürecekti ? iyi ki portal açmayı öğrenmişti belki de en işe yarar büyülerden biri buydu, öğrenmemek bir kayıp olurdu. Kimse onlara bakmıyordu şimdi tam zamanıydı portalı nereye açtığına dair bir fikri yoktu ama dışarıdan boş bir arazi olduğu görülüyordu ağaçlar o kadar sık değildi ama ileride büyük bir orman görünüyordu hatta sanırım bir kale bile görebiliyordu eski çağda kalmış bir dünya burası uygun bir dünyaydı. Portaldan içeri girdiğinde hemen arkasından kapadı. Güneş tam tepedeydi yeni öğlen olmuştu yani Canmore onun daha geri dönmemesinden şüphelenmeyecekti. Güzel her şey şimdilik iyi gidiyordu sonunda. Elytra'nın yavaştan hareket etmeye başladığını gördüğünde zırhı üstündeydi beklediği gibi de Elytra aniden üzerine atıldı. Onu bir çok kez yere serse de pek bir şey hissettiği söylenemezdi ama ayağa kalkıp durmaktan sıkılmıştı sonunda Elytra'nın bir kolunu yakaladığında gerisi gelmişti. Sonunda onu yere serip kollarını kavradı bir diziyle de kalkmasını engellemek için dizi ile omurgasını bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)
FantasyGezegenlerinin sonunu getiren bir cihazla yeni bir hayata geçen üç arkadaşın yeni fantastik ve bilimin bir arada bulunduğu bir evrendeki maceralarını, alışma sürecini ve yaşadıkları zorlukları anlatan bu kitapta karakterlere katılarak bu yeni evreni...