1.Bölüm

706 58 22
                                    


Odaya son anda girmişlerdi görülmedikleri için şanslıydılar fakat hepsi nefes nefese ve panik bir haldeydi orada neler olmuştu öyle? o şeyler de neyin nesiydi?

"Herkes sakinleşsin bu odada olduğumuzu bilmiyorlar ve durduk yere de saldıracaklarını sanmıyorum, buradan kurtulmanın bir yolunu bulabiliriz ama önce sakinleşmemiz gerekiyor."

bir kaç dakikalık sessizlikten sonra konuşmaya devam ettiler.

"Güzel herkes sakinleştiğine göre düzgün bir şekilde konuşabiliriz, Canmore seni zaten tanıyorum sende beni tanıyorsun ben Lancaster"

Canmore ismini söyleme gereği duymadı nasıl olsa Lancaster söylemişti. Başkası elini kaldırarak

''Windsor" diğeri "Hezekiah", diyerek kendini tanıttı.

Lancaster: Bir süre daha radyoyu dinleyelim eğer bu canlıları öldürmeyi başarırsalar portalı kapatmak içinde birilerini göndermek zorundalar eğer zamanımız olmazsa başka bir plan ile kaçmayı deneriz bu konuda herkes aynı fikirde mi ?"

onaylamaktan başka şansları yoktu.

Aradan bir gün geçmişti dışarıdan hala parçalanma sesleri duyabiliyorlardı ve diğer ekipmanların zamanla patlaması ve diğer sesleri de. Radyoyu dinliyorlardı fakat her kanal bir bir sonsuza dek sessizliğe gömülüyor gibi duruyordu belli ki bu şeyleri durdurmanın bir yolu yoktu yani başaramamıştılar.

Canmore: Hepimiz öleceğiz

Windsor: Şimdi ne yapacağız ?

Lancaster: Bir planım var ama çok delice ve işe yarama ihtimali ne bilmiyorum.

Hezekiah: Nasıl olsa öleceğiz öyle değil mi ? söyle gitsin.

Lancaster: Binanın içinde hala bir uzay gemisi var içinde ekipman ve bir süre yetecek kaynak var eğer portalı açıp bu canavarları buraya getiren cihazı odadan alıp bir şekilde gemiye geri dönmeyi başarırsak şansızımı uzayda başka bir portal açarak deneyebiliriz.

Windsor: Sen delirmişsin bunu yapmak için gemiyi harekete geçirecek bilgisayara ulaşmamız gerekiyor bunu yapsak bile açılan portalın bizi yaşayabileceğimiz bir yere çıkarma ihtimali ne olabilir ki ?

Lancaster: Bana sorarsan burada ölmeyi beklemekten daha iyi bir plan. Ya benle gelip şansınızı denersiniz ya da burada yavaşça ölmeyi beklersiniz, sizin kararınız.

Hiç yoktan deneyerek öleceklerdi, saklanarak değil. Güvenli odanın kapısını açarak ilerlemeye başladılar herhangi bir ses yoktu bu iyiye işaretti . Portalı açan cihazı almaya gidene kadar bir kaç ayak sesi duymuşlardı ama bir problem ile karşılaşmamışlardı. Ya fazla şanslılardı ya da canavarlar çoktan binayı terk etmişti tabii bir kaçı dışında. Cihazı aldıkları anda komuta merkezine ilerlemeye başladılar, odaya girdikleri an Windsor gemi için komutları bilgisayara girmeye başlamıştı ama onlara doğru yaklaşan ayak seslerini duyduklarında hepsi ilk buldukları masanın altına girmişti. Şanslılardı ki bu masaların altı dışarıdan görülmüyordu. İçeri giren kişinin kıyafetlerinde kan vardı yaralanmış gibi yürüyordu içeriye "Kimse var mı ?" diyerek fısıldadı Başta bunun insan olmadığını düşünseler de o canlıların zarar görmedikleri kesindi yani bu kişinin bir canavar olduğunu sanmıyorlardı eğer öyle bir olsaydı hepsine aynısı olurdu. Hezekiah olduğu yerden çıktığında yaralı adam rahatlamış göründü

"Bir tek ben kaldım sanıyordum."

Elini kanlı kıyafetin üzerinde tutmaya devam etti.

"Bana yardım etmelisin yoksa bu kanama beni öldürecek."

Hezekiah adama yaklaştığında, adam elini yarasının üzerinden çekerek doğruca ona saldırdı. Hezekiah ne olduğunu anlamadan kendini yerde buldu ilk yumruğu yediğinde odanın içinde kafatasının kırılma sesi duyulmuştu daha sonrada başka kırılma sesleri gelmişti.

Hepsi telaşlı ve korkmuş şekilde onun odadan çıkmasını beklemeye başlamışlardı belli ki bu canavarlar taklit etme konusunda fazlası ile iyilerdi. Bir süre sonra adam odadan ayrıldı.

Üçlü hiç beklemeden sessiz adımlarla gemiye gitmeye başladılar fakat arkalarından gelen bir yürüme sesini duyunca hepsi koşmaya başladı. Gemiye çok az kalmıştı ama arkalarından gelen yürüme sesi gittikçe yaklaşıyordu. Bu aynı adamdı çok hızlı bir şekilde arkalarından geliyordu. Canmore koşarken Patlayıcı yazısını gördü, aniden patlayıcı maddeleri masayla birlikte devirdi ve çıkardığı çakmağı maddelerin üzerine attı patlama ile birlikte kendisi de savruldu ama başarmıştı peşlerindeki canlı patlamanın içinde kalmış ve geriye doğru savrulmuştu. Lancaster ve Windsor hemen geri dönerek onu yerden kaldırdılar ve gemiye doğru koşmaya devam ettiler arkalarına baktıklarından yanan alevlerin içinde ayağa kalkan bir siluet gördüler. Hızlarını arttırdılar gemiye varmışlardı hemen kapıyı açıp içeri girdiler ve içeriden kilitlediler. Bir şeyin kapıya yaklaşıp vurmaya başladığını duymuşlardı ama geminin harekete geçmesiyle biraz sakinleştiler. Üst kapağın açılması ile gemi hemen yükselmeye başladı bir saat içinde atmosferin dışına çıkmışlardı bile.

Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin