Tekrar eski haline döndü tüm vücudu acıyordu artık geri dönmeliydi kalanlar dünyayı tahliye etmeyi bitirebilirdi. Sonunda kendini öylece yere saldı burada şimdilik işi bitmişti ama savaş Atrium yaşadığı sürece devam edecekti ya da diğer örücüler hayatta olduğu sürece. Üzerinde zırhı olmadığından biraz rahatlamıştı, ama bu durum uzun sürmedi yanına yaralanmış ve telaşlı biri geldi. Diğer insanlar başka bir yere gidiyorlardı, Sanctum kendini zorlayarak ayağa kalktı. Sanctum nefes aldı üzerinde birden fazla yara vardı ve hala kanıyorlardı.
Asker: Metheus, mor örücü tüm dünyayı öldürmek üzere gelmek zorundasınız.
Sanctum bir şaşkın bir şekilde baktı.
Sanctum: Baş tanrıların o savaşa yardım ediyor olmaları lazımdı nasıl kaybedebiliriz ?
Asker: Metheus tahmin ettiğimizden daha tehlikeli yanlarında sadece gölge askerler yok takipçiler de savaştaydı.
Sanctum: Başkasını çağırmalısın burada zaman kaybediyorsun ben tükenmenin eşiğindeyim.
Asker: Elytra da o dünya da daha fazla dayanamayız portallar yıkıldı sadece ışınlanma alanları ile çıkabiliyoruz.
Sanctum: Elytra orada olamaz Yaratıcılarla birlikte olması gerekiyordu.
Yaralı savaşçı bir dizinin üstüne çöktü: Bunu hissettin mi ?
Sanctum bunu hissetmişti, bir gezegenin öylece yok oluşu. boşuna verilmiş bir savaş boşuna ölmüş o kadar insan. Sanctum bir alan açıp eğitim alanlarının yakınlarına gitti. Eğitim alanlarında neredeyse kimse yoktu tabi ileride oluşan büyük topluluğu saymazsa, Elytra'yı düşünüyordu Nisar'ı, iki yakın arkadaşını da kaybetmişti Nisar'ın kılıcı elindeydi gezegenden ayrılmadan önce almayı unutmamıştı. Yaratıcıları bulma umuduyla kalabalığa doğru ilerledi bu kadar insanı başına toplayan kişiyi görse fena olmazdı da, Şanslıydı da yaratıcıları da buraya doğru ilerlerken gördü. Canmore koşarak yanına geldi.
Canmore: Ne oldu böyle sana ?
Sanctum: Daha sonra anlatırım. Elytray'ı gördünüz mü ?
Canmore: Seninle değil miydi ?
Sanctum başını hayır olarak salladı.
Sanctum: Bu gelen kişinin kim olduğunu biliyor musunuz ?
Canmore: Hayır biz de görmek için geldik bizimle gel istersen zaten zorla hareket ediyorsun.
Canmore Sanctum'un kolunu omuzuna atarak ilerlemeye başladı. Windsor ve Lancaster bir şey sormadı durumu birazda olsun neler olduğunu anlatıyordu. Daha iyi görebilmek için insanların önüne geçmek zorunda kaldılar gelen kişi onları fark etmiş gibiydi onlara gelmeleri için işaret yaptı. Bir an şaşırmışlardı nasıl bu kadar kişi içinden onları bu kadar kolay ayırt etmiş olabilirdi ki? ama yine de yanına gittiler.
Neithan: Siz yeni Yaratıcılar olmalısınız. Sizinle tanışmak benim için bir onur. Oh doğru ben önce kendimi tanıtmam daha iyi olurdu genelde cellat ismiyle bilinsem de size ismimi söylemekten zarar gelmez ben Neithan, aynı zamanda ölümsüz katili olarak biliniyorum, Atrium'u durdurmak için yardıma ihtiyacınız olduğunu düşünerek geldim.
Kısa bir tanışma aşamasından sonra konuşmaya devam ettiler.
Lancaster: Gerçekten ama gerçekten Atriumu öldürebilir misin ?
Neithan: Evet ölümsüzlüğünü kaldırabilirim onu sonsuza dek yok edebiliriz ama bir problem var onu bir süre hareketsiz hale getirmemiz gerekli o kadar. Sizin durumunuz nasıl onunla savaşabilir misiniz ? eğer bunu yapabilecekseniz bu işi hemen bitirebiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)
FantasyGezegenlerinin sonunu getiren bir cihazla yeni bir hayata geçen üç arkadaşın yeni fantastik ve bilimin bir arada bulunduğu bir evrendeki maceralarını, alışma sürecini ve yaşadıkları zorlukları anlatan bu kitapta karakterlere katılarak bu yeni evreni...