Atrium Aiden'ı görünce büyüsüne kısa bir ara verdi. "Yaratıcıları gördüğünü düşünüyorum.
Aiden: Evet ama nasıl desem, çok zayıflar.
Atrium: Umarım onları fazla hırpalamamışsındır.
Aiden sırıttı: Hayır ben amacıma ulaştım, yanlarında Elytra ve Sanctum isimli iki kişi saklandıkları yere neyi götürdüklerine dair bir fikirleri yok. Kısa bir zamanda saklandıkları yeri öğrenmiş olacağım onlara gitmelerine izin vermemin sebebi buydu. Birde Wolf'un armasının onlarda olduğunu söylemen benim için daha iyi olurdu Auramın çok kırılgan olduğunu bilmeni beklerdim.
Atrium: Doğru Wolf, onu öldürmüştüm demek hala Arması onlarda. Pek sıkıntı edeceğini sanmam eğer bir baskın düzenleyeceksen Metheus ve Altera'yı yanında götürebilirsin eğer auranı yok etmeye çalışırsalar metheus seni bu durumdan kurtarır eğer o da kurtaramazsa Altera hem gölgeleri hemde insanları öldürebilecek güce sahip yani armanın sana verdiği zararı en aza indirebilirler.
Aiden, Altera ismini daha önce duymuş gibiydi eski bir gölge.
Aiden: Altera hala yaşıyor mu ?
Atrium: İnsanlar birbirine zarar verdiği sürece o her zaman geri gelir, hem de biraz benim yardımım ile evet yaşıyor.
Aiden: demek kıyamet kılıcı hala onda güzel o zaman düşmanlarımız bize yaklaşamadan canlarından olacak.
Atrium: Eğer öyle diyorsan, yerlerini öğrendiğin zaman bana haber ver ki Metheus ve Altera'yı yanına yollayayım ama planında her olasılığı göze alman gerektiğini unutma Efsaneler, Tanrılar hatta baş tanrılar bile onları korumak için kendilerini feda etmeyi göze alabilirler. Üstelik Elytra zayıf düşmüş olsa da onun yanında savaşanları da asla hafife alma özellikle Seymour'u zamanın geçişini kontrol etmesi büyük sıkıntılar çıkartabilir.
Aiden biraz şüpheliydi Atrium sanki bilmesi gerekenden biraz fazlasını biliyor gibiydi.
Aiden: Nasıl bunları biliyorsun ki daha önce hiç biri ile karşılaşmadın.
Atrium: Unuttun mu Lancaster hala benim bir parçamı taşıyor onun gördüğü şeyleri duyduğu şeyleri bende duyuyor, görüyorum tabii birisi buna engel oluyor üzerindeki etkim olması gerekenden daha zayıf ama yine de bir kaç bilgi almayı başarıyorum.
Aiden Lancaster denince aklına gelmişti.
Aiden: Lancaster'ın ne kadar zamanı kaldı Aurası kendini ve onu yok etmeden önce ?
Atrium: Sen ona saldırmadan önce iki ay ama kendini iyileştirmek için kullandığı gücü sayarsak bir buçuk ayı daha var yani benim burada işim bittiği zaman o da yok olmuş olacak.
Aiden: Güzel o zaman yerlerini öğrendiğim zaman tekrar yanına uğrarım.
daha fazla konuşmadan Aiden Atrium'un yanından ayrıldı şimdi biraz sabretmeliydi sonrada herkes onun neler yapabileceğine görecekti.
Yaratıcılar için yine kötü bir gün olmuştu bütün gün antrenmandaydılar Sanctum ve Elytra'dan dün geceden beri haber almamışlardı. Aslında bu gün Seymour onlara normalden daha iyi davranmıştı. Antrenmandayken zaman kavramını kaybediyorlardı, Seymour ile odalarına gitmeden önce biraz olanlar ve olabilecekler hakkında sohbet edip gün batımını izlemişlerdi. Odalarına döndüklerinde biraz rahatlamışlardı. Lancaster dışında, dün olanlardan sonra bir kaç kez kötüleşmişti o yüzden yanından fazla ayrılmıyorlardı yani tek başına kalmadığı sürece bir problem olacağını da sanmıyorlardı. Windsor kendini çoktan yatağa bırakmıştı.
Windsor: Sizce bu talim şeyini daha ne kadar yapmamız gerekiyor ? gerçekten rahatsız olmaya başladım.
Canmore güldü: Kendini savunamaman senin suçun sana vurmasına resmen izin veriyorsun. Hem cevabı sende biliyorsun kendimizi kontrol etmeyi öğrendiğimiz zaman bitecek.
Lancaster yatağına oturdu derin bir nefes alıp verdi kafası hala olanlardaydı.
Lancaster: Umarırm o kadar uzun sürmez, Atrium ve Aiden gibi savaş görmüş kişiler ile savaşırken ne yapacağımızı bilmek daha iyi olur gibi ama tabii ki bu da biraz gerekli.
Canmore hala ayaktaydı mutfağa doğru yöneldi: Atıştırmalık isteyen var mı ?
ikisi de elini kaldırdı. Canmore sırıtarak ikisine de sırayla baktı.
Canmore: Güzel o zaman mutfağa gelirsiniz.
bunu söyledikten sonra sessiz şekilde biraz güldü ve mutfağa geçti. Lancaster'ın yataktan kalkmak ne kadar zoruna gitse de bir şeyler yemesi iyi olurdu. Yataktan doğrularak mutfağa yöneldi.
Lancaster: sende gelirsin artık.
onun demesine kalmadan Windsor zaten kalkmıştı birbirlerinden uzun süre ayrı duramıyorlardı. Hepsi mutfağa girdiğinde Canmore hala yemeğe başlamamıştı. Birlikte yemek için beklemişti, hepsi masaya oturdu. Canmore çorbaya baktı.
Canmore: Biz yokken birilerinin yemek yapması güzel bir his sizce de öyle değil mi ?
Lancaster kendine yemek koyup oturdu.
Lancaster: Evet ama yine de içinde neler olduğunu bilsem kendimi yerken daha iyi hissedebilirdim.
Windsor güldü, Lancaster biraz olsa da haklıydı ama yemekler yine de gerçekten güzeldi. Canmore kaşığı ağzına götürürken birden duraksadı bir süre de öyle kaldı. Lancaster ve Windsor ona bakıyordu, Lancaster elini sallayarak dikkatini çekmeye çalışsa da pek işe yaramıyor gibiydi. Canmore kendine geldiğinde bir an paniklemişti.
Canmore: Haber vermeliyiz.
Windsor şaşkın bir şekilde ona bakıyordu.
Windsor: neyi? neyi haber vermeliyiz ?
Canmore: Bir şeyler gördüm birbiriyle alakasız bazı şeyler ama bunlar yaşadığımız şeyler değil. Sanırım olacak bir şeyi gördüm. Aiden nerede saklandığımızı biliyor herkesi uyarmalıyız hemen !
Şanslıydılar mutfaktan çıktıklarında Syra ve Phys odaya eğitmenleriyle girmişti Canmore ne gördüğünü anlattığında eğitmen haber vermek için koşmaya başlamıştı bile bir kaç dakika sonra ise herkes panik içindeydi herkes etrafta koşuşturuyordu onlarda ne yapacağını bilmiyordu belki Seymour'un veya Neithan'ın gelmesini beklemeleri en iyisi olurdu. Bazı kişilerin üzerinde normalden farklı zırhlar vardı bazıları binadan dışarı çıkarken bazılarıysa iç kısımda koşuşturmaya devam ediyordu. Beklediklerine sevindiler çünkü bir kaç dakika sonra Neithan'ı onların odasına doğru acele bir şekilde gelirken gördüler.
Neithan: Beni takip edin sizi buradan çıkarıyoruz.
Canmore: Nereye gidebiliriz ki ? hem bizi nasıl bulduklarını bile bilmiyoruz.
Neithan: Sorgulama sadece takip et.
daha fazla soru sormadılar ve dediği gibi onu takip ettiler. Ani bir sarsıntı ile bütün bina sallandı. Neithan daha da hızlı yürümeye başlayınca ona yetişmek için arkasından koşmak zorunda kaldılar. Sağ taraflarına bakınca üstlerine doğru gelen siyah bir çizgi gördüler. Neithan önlerinde bir bariyer açsa da dalga içinden geçti hatta dalga onların içinden bile geçerek ilerlemeye devam edip gözden kayboldu. Dalga karın kısımlarından geçmişti kıyafetlerinde bir yırtık yoktu fakat bazı insanların dalganın ardından yere düştüğünü gördüler. Lancaster karnına dokununca eline bulaşan kanı fark etti ve sadece o kanamıyordu dalganın içinden geçtiği herkes kanıyordu. Neithan onların altında bir alan oluşturdu.
Neithan: Gittiğiniz yerde kıyafetlerinde Ejderha sembolü olan kişiler göreceksiniz onlar bizim tarafımızda onlarla gidin biz burada kurtarabildiğimiz kadar kişiyi kurtarmak için kalacağız üst kattaki hastaları tahliye etmek için biraz zaman kazansak yeter şimdi gidin.
Neithan'ın yarattığı alan parıldadı bir ışık patlamasının ardından yaratıcılar, Syra ve Phys gözden kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)
FantastikGezegenlerinin sonunu getiren bir cihazla yeni bir hayata geçen üç arkadaşın yeni fantastik ve bilimin bir arada bulunduğu bir evrendeki maceralarını, alışma sürecini ve yaşadıkları zorlukları anlatan bu kitapta karakterlere katılarak bu yeni evreni...