Canmore korkudan titriyordu sonunda barikat bitmişti yani hiç yoktan kapıya dayanak olarak koyulabilecek başka eşya kalmamıştı.
Lancaster'a doğru döndü: Ne yapacağız eğer içeri girerse ona karşı bir şansımız olur mu ?,
Lancaster kendi düşüncelerinde kaybolmuştu Canmore'un ne dediğini ancak anlayabilmişti. Cevap verecek olsa da ne söyleyeceğini yeniden düşündü daha fazla panik yaratmak istemiyordu.
Lancaster: dışarıdaki kişi bizi o gece gözleyen kız. Elinde iki tane hançer var ama neyden yapıldıklarını bilmiyorum daha ilginç yanı ise bizi öldürmek için ateşli bir silah çok daha kolay olurdu. Neden hançer gibi bir şey kullanıyor açıkçası biraz kafam karıştı.
Canmore bir an duraksadı: Ne demek istiyorsun söyle işte.
Lancaster: Yani demek istediğim buraya geldiğimizde hiç bir şey fark etmedin mi ? Gemide ki bütün silahlar öylece ortadan kayboldu ama bıçak gibi şeyler hala duruyor.
Canmore: Bunda haklısın nasıl olurda tüm silahlar birden yok oldu ki içeri bizden önce birileri girip almış olabilir mi ya da ilk çıktığımız da ? belki daha az baskı altında olduğumuz bir zamanda bunu konuşmak daha doğru olur. Hem de nasıl oluyor da dışarıdakinin o kız olduğunu anlıyorsun? O gecede aynısı olmuştu karanlıkta saklanmasına rağmen göz rengine kadar her şeyi söyledin.
Lancaster: Ben bilmiyorum sadece öğrenmek istediğim şeye odaklanıyorum ve oluyor sanki bütün bilgiler bir anda zihnime kazınıyor unutmuyorum buraya geldiğimden beri bir çok şeyi yeniden hatırladım veya öğrendiğim bir şeyi daha unutmadım. Buradan kurtulup uzaklaşabiliriz ama gemi ve dosyalar olmadan bu gerçeklikte ki dünyalar hakkında bilgi edinmemiz veya hayatta kalma şansımız azalır. Eğer buradan sağ çıkmak istiyorsak savaşacağız hem biz iki kişiyiz hem de ikimizde güçlüyüz hem de ben hızlıyım yani baya şansımız var bana güv...
geminin gövdesindeki çeliğin parçalanma sesi geldi, Lancaster Canmore'a sessiz olması için uyardı.
Syra geminin içindeydi etraftaki odalara sessizce yaklaşıp içerileri kontrol ediyordu. Yaratıcıların onun gelişini duyduğuna emindi ama geminin hangi kısmında olduğunu sessiz hareket ederse bilemeyeceklerini biliyordu. İlk kapıyı aniden açıp içeri hızlıca atılsa da içerisi boştu. Odayı yan odadan ayıran duvara gitti içeriden bir ses gelip gelmediğini kontrol etmek için kafasını duvara yasladı. Bir eliyle duvarı tutarken diğer eliyle duvara yavaşça üç kez vurdu. Yan odadan gelen hareket seslerini duydu korku ve umutsuzluk içinde kaçmaya çalışan kurtulmaya çalışan iki kişi. yüzüne hafif bir gülümseme geldi. Odadan çıktı ve ikinci odanın giriş kapısına yaklaştı kapıyı aniden zorlamaya başladı kapı açılmasa da içeriden gelen telaşlı adımların sesi Syra'nın hoşuna gidiyordu ama aynı zamanda neler olduğundan haberi bile olmayan üç kişiyi öldürecekti. Brynn'ın bu konuda haksız olduğunu bilse de, Brynn bu konuda çok ciddiydi başarısızlık Syra'nın sonunu getirebilirdi veya hain ilan edilirdi, eziyet edilirdi Brynn'ın neler yapabileceğini o bile bilmiyordu ve düşünmekte istemiyordu işte bu yüzden bu gün başarılı olacaktı.
Canmore: Olamaz, olamaz kapıda ikimizde öleceğiz!
Lancaster Canmore'u omuzlarından tutup sarstı: Burada birisinin işi bitecekse o kişi o olacak duydun mu?
Canmore başını sallayarak onayladı ve kendini toplamaya çalıştı ikisi de ayrı köşelerden onun içeri girmesini bekliyordu dar alan avantajını kullanabilirlerdi. Kapı zorlanmaya devam ettikçe yavaşça aralanmaya başladı ikisi de derin nefes alıp beklediler. Kapı sonunda açıldı işte onları öldürmek için gelen kişi kıyafetleri yüzünü örtse de saçlarını toplamadığı için her yere dağılmıştı kapalı maviye yakın saçları ışıkta parlıyormuş gibi duruyordu çok dikkat çekici ve güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)
FantasiaGezegenlerinin sonunu getiren bir cihazla yeni bir hayata geçen üç arkadaşın yeni fantastik ve bilimin bir arada bulunduğu bir evrendeki maceralarını, alışma sürecini ve yaşadıkları zorlukları anlatan bu kitapta karakterlere katılarak bu yeni evreni...