Lancaster: Bu tahmin ettiğimden kolay oldu.
Wolf: Evet ve bu çok şüpheli hemen gitsek iyi olur.
Windsor başka bir yöne doğru koşmaya başlayınca arkasından gittiler. Elytra, oradaydı ve kendinde duruyordu büyük ihtimalle de orada beklemişti çünkü Lancaster'ın daha önceden bacağında açtığı yara hareket etmesini büyük ölçüde etkiliyordu ve yara tahmin edilenden daha yavaş kapanıyordu.
Wolf: Güzel şimdi gidebilir miyiz ? o daha fazla kişi ile döndüğünde burada olmak istemeyiz.
Lancaster başını sallayarak onayladı. Bir kaç dakika sonrada portalın oluşmasıyla oradan ayrıldılar Windsor burayı ilk kez görüyordu. Altındaki ölü toprağın görüntüsü hatta etrafındaki her şeyin ölü oluşu garip bir yerdi. Wolf Elytra'yı kucağına almıştı eğer yürümesine izin verselerdi surlara ulaşmaları belki bir günlerini alırdı iç kısımlarına doğru portal açılmaması iyi bir şey olsa da oraya yürüyüp durmak zorunda olmaları çok can sıkıcıydı. Windsor ve Elytra da soruyu aynı anda sormuştu. "Burası Atriumun kalesi mi ?"
Lancaster: Evet burası onun kalesi.
Sonunda surlardan içeri girdiklerinde Atrium ana kalenin önünde Aiden ile birlikte onları bekliyordu geldiklerini anlamış olmalıydı. Windsor onları görünce kendini tuttu yapacağı şey aptallık olurdu onun kalesinde ona saldırmak üstelik hala güçlerini kontrol edemiyorken bunu yapmak o kadarda iyi bir fikir değildi. Onlar karanlık salonda ilerlerken arkalarından gelen Atrium'un ayak seslerini dinliyordular. Windsor'u şaşırtan Lancaster'ın buna artık bir tepki vermemesiydi. Atrium bu sefer düz ilerlemelerini istemedi onun yerine "Sağa dönün.", dediğinde Lancaster şaşırmıştı aslında bu karanlık salonda ilerlerken kim bilir kaç tane odanın yanından geçiyordu. Lancaster ilk önce duvara dokunarak kapıyı bulmaya çalıştı eli boşluğa gelince nereye gideceğini anladı sonunda hafif ışıklandırılmış bir odaya girdiler içerideki bütün eşyaların rengi ya kırmızıydı yada kırmızıya yakın renkteydi ve düzgün bir şekilde dekore edilmişti.
Lancaster: Burası biraz daha aydınlık olamaz mı ?
Atrium'un ne yaptığını bilmeseler de oda birden daha gözle görülebilir bir hale geldi.
Atrium: Oldu mu ? böyle iyi mi ?
Daha sonra hepsi birlikte oturdular. Belli ki Atrium bir şeyden bahsedecekti.
Atrium: Kötü haberlerim var tabii sizin için, savaş beni fazla etkilemez.
Hepsi onu hiç ses çıkartmadan dinliyordu.
Atrium: Tüm evren karmaşa içinde Titan ile yaptığımız savaş çoktan bir çok yere yayılmış ve biz yaşayan en güçlü sizin dışınızda iki kişi olduğumuza göre sonunda birimiz bu savaşta ölecek bu kesin bir şey. Son savaşları Titan'ın kaybetmesi kontrolü altında tuttuğu bir çok kişinin ondan ayrılıp başka gruplar kurmasına sebep olmuş. Amacına ulaşman artık çok daha zor çünkü Efsaneler ve Tanrılar gruplara ayrılıyor hepsini durdurmanız neredeyse imkansız gittiğiniz her gezegende kanlı savaşlar görmeniz artık olasılıklı. Hatta onlar bile diğerlerini yönetmek için tıpkı Titan gibi birbirlerini öldürecekler, artık Titan'dan daha büyük problemleriniz var onun kontrolü altındaki insan sayısını bilseniz şaka yaptığımı falan sanırdınız. Onların etrafa insanlara ve diğer şeylere vereceği zarar Titan'ın vereceği zarardan milyonlarca kat daha büyük olacak. Özellikle onun kontrolünden ayrılan baş tanrılar eğer denk gelirseniz ve onları öldürme şansı bulursanız bunun için tereddüt bile etmeyin. Yine de sakın gördüğünüz her efsaneyi ve diğerlerini kötü sanmayın aralarından illa ki kendisinden zayıfları korumak için savaşacak kişiler çıkacaktır. Buradan gittiğiniz zaman onları bulun hiç yoktan sizi tehlikeden uzak tutmaya yardımcı olurlar. Bunu bilmenizi istedim nasıl olsa burada en fazla bir hafta daha kalabilirsiniz.
İşte bu bütün planları alt üst edecek bir olaydı tüm dünyalarda yayılan bir hayatta kalma ve yönetme savaşı. Bunun sonucunda bir çok kişinin öleceği kesindi hem de bir çok kişinin. Bu kaçınılmazdı artık Lancaster daha hızlı hareket etmesi gerektiğine emindi başka çaresi yoktu da. Lancaster Atrium'un amacına bir kez daha hak vermişti büyünün yok edilmesi. Hayır bu oluyordu çünkü onlara liderlik edebilecek biri yoktu amacına ne olursa olsun ulaşacaktı örücünün gücüne sahipken bu çok daha kolay olacaktı diğer herkes ne kadar ondan daha iyi savaşıyor olsa da kimse onun kadar güçlü değildi bunu biliyordu hem Windsor ve Wolf'ta yanındaydı Canmore'u da Titan'ın elinden kurtarmayı başardığında amacına ulaşmak için ilk adımı atmış olacaktı. Hepsi birleştiği zaman sonunda bir şeyler yapmaya başlayabilirlerdi. Atrium daha fazla bir şey demeden odadan çıktı Aiden da arkasından gitti. Hiç kimse bir süre konuşmadı zaten ne söyleyebilirlerdi ki ? Lancaster kendi düşünceleri arasında yine kaybolmuştu. Windsor'un onu dürttüğünü hissetmemişti en son ona seslenmesiyle kendine geldi.
Windsor: Şimdi ne yapacağız ?
Lancaster: Bize yardım edecek birilerini bulmalıyız ve Canmore'u o yerden çıkarmalıyız.
Windsor: Bunu yapabilir miyiz ? Titan'ın yalanları gerçekten çok inandırıcı
Lancaster: Ama sen yine de benimle buraya geldin öyle değil mi ?
Windsor: Peki bizim yanımızda başka insanları nasıl savaşmasını sağlayabiliriz ki ?
İşte Windsor bu sorusunda çok haklıydı nasıl insanları onlarla birlikte savaşmalarını nasıl sağlayabilirlerdi ki ? Wolf ve Elytra bir an dalga mı geçiyorsunuz siz dercesine gülümsedi. Wolf
Wolf: Ne zannediyorsunuz bunca zamandır yalnız başıma hayatta kaldığımı falan mı tabii ki hayır hayatta kalmak için her zaman birlik halinde hareket etmek zorundasın. Bizimle amacımız uğrunda savaşacak yetenekli savaşçılar bulabilirim fakat size öylece katılacakları sözünü veremem.
Elytra: Aynı şekilde Titan ve Lant'in bulunduğu o binadaki insanların yarısı benim için savaşmaya hazır kişiler bunu unutmayın orada isyan çıkartmak sadece bir sözüme bakar. Ne kadar Titan'dan korksak ta birbirimiz için canımızı vermeye hazırız.
İşte bu Lancaster'ın aradığı şeydi. Lancaster ve Windsor birbirlerine baktı.
Lancaster: Windsor planlama kısmını senle Wolf'a bırakacağım bizden daha iyi bir iş yapacağınız kesin.
Elytraya döndü.
Lancaster: Elytra senle çok daha ayrı bir planım var.
Sonunda harekete geçebilirlerdi Lancaster sonunda bir şeyler yapmaya başlayabilirdi Wolf ve Elytra'nın desteği onlara bir süre yeterdi. Daha sonra Windsor ile birlikte daha fazla insanı onlarla birlikte yeni bir amaç doğrultusunda savaşmalarını sağlayabilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç (Serinin 1. kitabı)
FantasyGezegenlerinin sonunu getiren bir cihazla yeni bir hayata geçen üç arkadaşın yeni fantastik ve bilimin bir arada bulunduğu bir evrendeki maceralarını, alışma sürecini ve yaşadıkları zorlukları anlatan bu kitapta karakterlere katılarak bu yeni evreni...