"Saat on birmiş, pislik."
Gömleğimi ilk üç düğmesi açık, altımdaki gömlekten bir parmak uzun olan siyah eteğimle yatakta tepiniyordum, hyunjin'i bekliyordum saatlerdir.
Yaptığı adilik iyice asabımı bozmuştu, geleceğini söylemişti bana.
Oflayarak yüzümü yumuşak yatağa bastırırken odamın kapısı tıklatıldı, büyük ihtimal sipariş ettiğim içki gelmişti.
Sinirli bir nefes vererek yataktan kalktım, savsak adımlarla kapıya vardığımda kapının kilidini açarak kapıyı araladım.
Beklediğim kişinin aksine hyunjin karşımda duruyorken beni süzdü uzun uzun, gözlerimi devirerek elimi yakasına doladım ve onu içeriye çektiğim gibi kapıyı kapattım ve sırtı da kapıya yaslandığında kollarımı önümde bağladım.
"Geciktin."
Kaşlarımı kaldırarak konuşmama karşılık sırıttı ya saçlarımı hep yaptığı gibi karıştırarak üstündeki ceketini çıkardı yanımdan geçip içeriye giderken.
"İşim uzadı."
"Bu ne rahatlık ya, saatlerdir seni bekliyorum farkında mısın? Saat bir buçuk!"
"İşim uzadı?"
Dediği cümleyi tekrar ettiğinde sabır dileyerek yanına gittim ben de, kendimi kalktığım yatağa atarken o da ceketini koltuğa bırakıp ellerini beline koydu.
"Evet? Konuş bakalım."
"Tadımı kaçırdın, biraz bekle keyfim yerine gelsin."
"Jeongin."
Hafif tehtidvari sesine karşılık gülerek dirseklerimi yatağa yasladım ve kafamı geriye atarak gülüşüme devam ettim.
"Çok komik geliyor biliyor musun?"
"Nedir o?"
"Hâlâ bana direnmeye çalışman, komik geliyor."
"Sen ne sanıyorsun kendini, bulunmaz hint kumaşı falan mı? Ne bu havaların?"
"Öyle mi diyorsun?"
Tekrar yataktan kalktığımda alt dudağımı dişlerimin arasına alarak dibine girdim, üstündeki siyah gömleğini ufak ufka çözmeye başladığımda bir yandan da konuşmaya başladım.
"İddiasına var mısın o halde?"
"Ne iddiası?"
Bıkkınca sorduğunda ayrık olan yakalarını ellerimle kavrayarak onu kendine doğru çektim, dudaklarım boynuna ulaştığında öpmeye başladım ufak ufak. Arsız öpüşlerim çene çizgisine kadar ulaştı, burası için dilimi de kullandım ve emdim orayı uzunca, iz kalmasını istercesine.
"Bu gece sabaha kadar benimle kal, bir daha gözüne gözükmem, tabii sen benden uzak durabilirsen."
Fazla iddialı konuştuğumdan şaşkın bir mırıltı çıkardı, ben de bu sırada yakalarında olan ellerimi boynuna sardım. Sonra dudaklarım kulağına iyice yaklaştı ve konuştum sessizce.
"Ailemiz birçok şeyde iyidir, göstermesi bizden oylaması ise," yanağını öptüm cümlemi tamamlamadan, belime sarılmaya başlayan kollar çoktan onu etkim altına aldığımı gösteriyordu.
"Tamamen senden."
Histerikçe gülmesine karşılık ben de gülümsedim usulca, daha sonra kafamı çekerek dibimdeki dudaklara yaklaştım iyice.
Öpeceğimi sandığı için o da bana yaklaştığında onu öpmeden durdum ve konuştum.
"Önden buyur, geç kaldın zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty mind || hyunin ✓
FanfictionHyunjin: Ablanın kocasıyım jeongin Hareketlerine dikkat etmeni tavsiye ederim Jeongin: Bunu beni görünce kalkan sikine de söyle o zaman hm? ⚠️ yetişkin içerik⚠️ ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) ait...