83

988 98 149
                                    

"Ya size sesleniyorum kaç dakikadır hâlâ hazırlanamadınız m- AY BU NE BE!"

Hyunjin'den hızlıca ayrılıp kafamı sağa eğerek kapıda duran ablama baktım nefes nefese, yanlış bir anda gelmişti.

"Öldüreceğim sizi ya, aptallar insanlar aşağıda sizi bekliyor siz burada öpüşüyorsunuz!"

"Beklesinler önce benim bu güzelliğe doymam lazım."

"Yaa!"

Kolları arasında kıpraşıp onu yeniden öpmeye başladığımda sırtımı tekrardan önünde olduğumuz cama yasladı, onu beyazlar içinde gördüğümden beri öpmeden duramıyordum.

"Baba şunlara bir şey söyle!"

Ablamın bağırtısıyla hızlıca ayrıldık birbirimizden, hyunjin dudaklarının kenarını temizlerken ben de ceketimi düzelttim hemen, babamdan korkuyorduk tabii.

"Beş dakika içinde bahçede olun, ve rujlarınızı da tekrardan sürün salaklar."

Ablam kollarını önünde bağlayıp kapıyı çekip kapatırken hyunjin kanayan dudağını diliyle temizleyip bana dönmüştü yine.

"Kuaförün bıraktığı çanta neredeydi?"

"Ah sanırım banyoda."

Önden gidip banyo mermerinde duran beyaz çantanın içini açıp yarım saat önce ikimize de sürülen açık tonlu ruju ararken hyunjin arkamdan bana sarılıp aynadan ikimizi incelemeye başlamıştı.

"Rüya gibi geliyor seninle böyle olmak."

Aynadan ona bakıp gülümsedim, bulduğum rujla kollarında ona doğru döndüğümde ruju elimden alarak beni tekrar öpmeden önce konuştu.

"Daha doymadım yalnız?"

Beni bir kez daha nefesim kesilene kadar öptü, ileriye gitmeyi ne kadar istesem de gecenin uzun olacağını bildiğimden kendimi engelleyerek geri çekildim nefes nefese.

"Şimdi sürebilirsin."

"Neyi?"

Kafasını eğip gülerken ruju bana uzatmış ve yüzündeki gülüşü düşürmeden mırıldanmıştı alayla. Aklım uçup gidiyordu dudakları arasında.

"Ruju, diğerini sonra yaparsın."

Çenemin altına parmaklarını bastırıp benim dudaklarına ruju sürmemi beklerken gözlerimi devirip tek elimi çenesine sardım ve ruju sürmeye başladım dediği gibi.

"Tabii sürmek istediğin ruj değilse, gönderebilirim herkesi."

Bana iyice yaklaştığında cevap vermeden sırıttım sadece, ellerini tekrardan belime sararken sarı saçlarına bir göz attım yeniden, birkaç gündür o saçlara methiyeler düzmekten bıkmamıştım.

"Saçını bir daha boyarsan seninle konuşmam."

"Nişan bittiği gibi boyatacağım, sen saçını kırmızı yaptın mı?"

"Mavi istiyorum dedim sana."

"Kırmızı daha çok yakışmıştı, gerçi orada daha lisedesin."

"Lisede saç boyamamız yasaktı okulumda, şu an yasal heralde."

"Çok yakışmıştı aşkım ya of, lütfen boyayalım!"

"Hayır, maviye boyatacağım."

"İyi be, gez polis arabası gibi."

"Niye her şeyle dalga geçilecek bir şey buluyorsun sen ya sıkacağım ümüğünü şimdi!"

"Kırmızı boyatsaydın dalga geçmezdim."

Dirty mind || hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin