63

1.2K 114 264
                                    

"Hoşgeldiniz efendim."

"Hoşbulduk??"

"Buyurun lütfen."

Barın girişinden konuşmaları duysam da emdiğim dudaklardan geri çekilemiyordum, nasıl bir büyüydü bu böyle?

Hyunjin'in ensesine sardığım ellerimi omuzlarına indirirken bar tezgahına biraz daha yasladım sırtımı, ellerim yapılı omuzlarından yavaş yavaş kollarına kayarken hyunjin belimdeki ellerini sıkılaştırdı iyice. Bizimkilerin geldiğini ona söylemeyi istiyordum ama geri de çekilmek hiç istemiyordum.

"Birileri partiyi erken başlatmış anlaşılan!"

Sesler nihayet yakınımızdan gelirken geriye çekildim hyunjin gibi, nefes nefese barın girişine bakarken hyunjin gülüp yanağımı öptükten sonra geri çekilmişti.

"Geç kalan sizsiniz beyler."

"Hoşgeldiniz!"

"Ben kusucam galiba ya."

Ablam elini ağzına kapatıp böğürürken ona göz devirip herkese tek tek sarıldım, ama hepsi aynı anda geldiği için bir an ayaklarım ağrımıştı. O kadar kişiye sarılmak..

"Kocaman barı kapattırdınız mı harbiden?"

"Tabii ki, kazanmamızın şerefine!"

Hyunjin üstündeki beyaz gömleğindeki açtığım düğmelerin kalanını iliklerken dudağımdan dağılan rujumu sildim bende yapabildiğim kadarıyla.

Bizimkileri çevirilmiş masalara otururken chan kenarda oturmuş söyleniyordu.

Klasik chan işte

"Benim güzeller güzeli barım varken bu ucube yeri tutmuşlar."

Yan yana durmuş yunjin, jia ve sua üçlüsünü de koltuklara oturttuktan sonra bizimkilerin muhabbete dalmalarını fırsat bilerek onlara doğru eğildim.

"Eteklerinizin linkini atmazsanız öldünüz."

Üçü de gülerken önümdeki jia'nın yanağını okşayıp geri çekildim, gergin olsunlar istemiyordum.

"Biz de seninkini çok beğendik!"

"Maalesef canım, kendim yaptım ben bunu."

"Oha! Mükemmel duruyor."

"Teşekkür ederim."

Bar tezgahına yaslanmış elindeki kadehini çevirerek beni izleyen sevgilimin yanına giderek beline sarıldım ve bizimkilere döndüm, o da saçlarımı öperek beni gibi dönmüştü önüne.

"Vay piçler bir de couple giyinmişler."

Gülerek üstümüzdeki kırmızılıklara baktım, aslında hyunjin'e bundan bahsetmemiştim ama evde hazırlanırken o da birden benim gibi kırmızı ve siyah giyinmişti.

"Günün en dikkat çekici çifti olalım dedik."

"Yalnız biz hâlâ buradayız sevgilimle??"

Jisung olduğu yerden bağırdığında hyunjin göz devirip kolunu omzuma sarmıştı kadehini diğer eline alarak.

"Bu akşam bayılana kadar içip eğleneceğiz beyler bayanlar, oturan olursa kovulur ona göre."

"Emredersin oç."

"Ama ondan önce içkilerinizi hazırlasın sevgilim."

Kafamı kaldırıp hyunjin'i yanağından öperken o gülümsemiş ve geri çekilerek bar tezgahının arkasına geçmişti.

"Tekila istiyorum!"

"Viskiyle başlayalım."

Herkes bar kısmına yaklaşırken bende sahneye çıkmış bilgisayardan sıraya dizdiğim şarkıları tekrar gözden geçiriyordum.

Dirty mind || hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin