Hyunjin
"Selam çocuklar."
"Oo yüzün gülüyor doktorum."
"Sonunda, ağlayıp durdukça ben de bir fena oluyordum."
Yeonjun'un yanına oturduğumda geriye yaslanarak kafamı geriye attım ve gözlerimi kapattım, geberecektim neredeyse uykusuzluktan.
"Yarın mı alınıyor odaya?"
"Evet."
"Beklediğimizden kısa sürdü, bu iyi bir şey."
"Öyle, bir de tamamen uyansa içim tamamen rahatlayacak."
"Sahi, arabasının frenleri kesilmiş falan dedi kai, kim yapmış amına koyayım?"
"Bilmiyorum, ama öğrendiğim ilk an yaşatmayacağım o iti."
"Şeker babam benim ya, işte böyle korumacı ol."
"Siktir ol ya."
Gülerek yanımdaki yeonjun'u ittirdim ve olduğum yerden kalkıp esnedim uzunca bir.
"Uyusana biraz, ben yerine bakarım."
Kararsızca yeonjun'a bakarken böbürlenerek yerinden kalktı ve elini omzuma koyarak sırıttı hemen.
"Sen kalp doktoruysan biz de aşk doktoruyuz aslanım, yakın meslek sonuçta, hadi git yat mükemmel choi yeonjun halledecek."
"Umarım halledersin."
"Oça bak, götünü kırdığında seni tedavi eden kimdi amk?"
"Bana o anı bir daha hatırlatırsan seni delerim."
"Eyvallah, hadi git be kışt."
Sırtımdan beni ittirirken mutfaktan çıkarak dinlenme odasına gittim, odaya girip kapıyı kapattıktan sonra önlüğümü karşı koltuğa atıp diğer koltuğa yattım inleyerek.
Elimle omzumu ovalarken biraz sonra geriye çekerek başımın altına koydum ve gözlerimi kapattım, sadece birkaç saat kestirsem yeterdi bana.
----
"Hyunjin, hyunjin uyan! Lan uyansana orospu çocuğu!"
"Noluyor lan?"
Gözlerimi büyük bir zorlukla aralarken kai kollarımdan tuttuğu gibi beni kaldırdı hızlıca, noluyordu cidden?
"Jeongin."
Duyduğum isimle kapanmaya yüz tutan gözlerimi açtım ve ona baktım hemen, jeongin'e bir şey mi olmuştu.
"Ne oldu jeongin'e?"
"Kalp atışı yavaşlıyor."
Duyduğum cümleyle başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü sanki, hızlıca oturduğum yerden kalktığım gibi koşarak çıktım odadan.
"Soobin hoca gitti hemen yanına merak etme."
"Sen bana şimdi mi haber veriyorsun?"
Yakasına yapışıp kendime çektiğimde yutkundu korkuyla, onunla uğraşmak şu an son işim falan olduğundan ittirip jeongin'in odasının önüne geldim koşarak. Kapıyı açmak için kapı kolunu indirdim ki açılmamasıyla kaşlarımı çattım hemen, kapı mı kilitliydi?
"Kapı mı kilitli?"
Birkaç kez daha zorlayarak açmayı denerken kai yanıma geldi ve elini koluma koyarak beni camın önüne doğru çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty mind || hyunin ✓
Fiksi PenggemarHyunjin: Ablanın kocasıyım jeongin Hareketlerine dikkat etmeni tavsiye ederim Jeongin: Bunu beni görünce kalkan sikine de söyle o zaman hm? ⚠️ yetişkin içerik⚠️ ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) ait...