"Çok iyi olmuşsun."
Belime sarılan kollara karşılık gülümsedim, küpemin kalan tekini de taktıktan sonra hyunjin'in boynunda duran bol kravatını düzeltmeye başladım.
"Sen de öyle ama böyle rahat edecek misin, takım elbise falan?"
"Alıştım artık giymeye, hem senin hoşuna gidiyormuş."
Sırıtıp yanağımı öptüğünde göz devirip balkona çıktım, başımda söylene söylene bana en sonunda mesajları göstermek zorunda bırakmıştı.
Yeşil ceketimi üstüme geçirirken arkamı dönüp demirliklere yaslandım, hyunjin de siyah kot ceketini giyerek önüme gelmiş sonra da sigara yakmıştı.
Dudağında duran sigarasını içmesine fırsat vermeden çekip alarak kendi dudaklarım arasına koydum, gülümseyip bana bakmayı tercih etti sadece.
Etrafımızdaki beyaz binalara bakarak derin bir nefes içime çektim ve kafamı geriye atarak havaya üfledim gri dumanı, bayadır içmiyordum sigara.
"Ablam artık o kadar sık içmediğini söyledi."
"Evimden gittiğimde başlamıştım," bana bir adım daha atıp dudaklarımı öptü uzunca, tek elini boynuna sardım ben de gülümseyip.
"Evime döndüğümde bıraktım."
Gözlerimin içine baktığında kafamı eğip kıkırdadım, öylesine romantikti ki bazen diyecek bir şey bulamıyordum.
"Sadece seviştikten sonra seninle içiyorum."
"Güzel, ben de."
"Güzel."
Gülümseyerek birbirimize bakarken bir duman daha içime çekmeden küllüğe söndürdüm sigarayı ve siyah saçlarını okşayarak kulaklarının arasına sıkıştırdım, sevgim içime sığmıyor gibi hissetmiştim birden.
"Seni seviyorum."
Ellerimi yanaklarına sarıp konuştuğumda uzanıp tekrar öptü beni hızlıca ve karşılık verdi hemen.
"Seni çok seviyorum."
"Ve burada çok güzel vakit geçiriyorum, teşekkür ederim sevgilim."
"İstediğinde dünyaları bile önüne sererim ben."
"Çıkalım mı artık, hava karardı sayılır."
"Çıkalım, ama önce bir konuşma yapmam lazım sen çık."
"Taamam."
Onu onaylayıp içeriye girdim ve siyah botlarımı giydim o bana bakarak konuşmasını yaparken.
"Evet, gidebiliriz!"
"Hazırım ben."
"Çıkalım aşkım."
Elini bana uzattığında gülümseyerek elini tuttum ve beraber çıktık odamızdan, eyfel kulesine gitmek için iki gündür bekletiyordu bizi hyunjin, bugün ışık gösterisi olacağı içinmiş.
Sokağa çıktığımızda ellerimizi sallayarak yürümeye başladık, etrafımdaki kafelere, binalara ve insanlara bakarak zamanımı geçirdim, yine geçen gün denk geldiğimizki gibi bir topluluk toplanmış şarkı söylüyordu.
"Çok güzelmiş burası, huzurlu."
"Öyle, ben de seviyorum burayı. Kongreler olduğunu duyunca koşa koşa geliyorduk."
"Tabii gelirsin sokaklar bile ayrı bir güzel."
"Bir çizgi filmi gerçek olmuyor ona üzülüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty mind || hyunin ✓
FanfictionHyunjin: Ablanın kocasıyım jeongin Hareketlerine dikkat etmeni tavsiye ederim Jeongin: Bunu beni görünce kalkan sikine de söyle o zaman hm? ⚠️ yetişkin içerik⚠️ ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) ait...