"Flörtsünüz yani?"
"Evet abla onuncuya soruyorsun."
"Beklediğimden kısa sürdü."
"Öyle gerekti."
"Nereye gideceksiniz?
"Sinemaya."
"Vay iyi eğlenceler."
"Teşekkür ederim kaçtım ben."
"Selam söyle, ve bu sefer de tekerlekli sandalyeyle gelme."
"Abla!"
"Ne ya, psikolojimi bozuyorsunuz iki velet."
"Gidiyorum, bu konuyu bir daha açma."
"He, git hadi benim hormon dolu kardeşim."
"Ya!"
Ablam kafasını sallayarak yanımdan geçip giderken telefonumu ve arabamın anahtarını alıp merdivenleri indim hızlı hızlı, ağrım eskisi gibi alıştığım düzeye indiğinden iyi hissediyordum.
"Anne ben kaçtım."
"Nereye?"
"Baba.. Gelmiş miydin?"
"Nereye gidiyorsun?"
"Sinemaya gideceğim arkadaşımla."
"Adı yok mu arkadaşın?"
Yutkunup annem ve ablama bakarken ablam gergince gülümsedi ve babamın yanına koltuğa oturdu hemen, ailedeki baskıcı kişi babamdı işte, ablam ve hyunjin'in evlenmesinde baskı yapan en baştaki kişi babamdı.
"Sunwoo babacım şirketten, hatırlıyorsundur."
"Niye sen değilde ablan söylüyor bunu?"
"Ne duymak istiyorsun, hesap mi vereceğim bu yaşımda baba? Hem nereden çıktı birden nereye kiminle gideceğimi sorgulamak?"
"Altında bir şey arama sadece soru sordum, sunwoo demek bu kadar zor olmamalı değil mi?"
Gözlüğümü düzeltip sinirli bir nefes verdim ve dış kapıya ilerlemeye başladım.
"Çok geç kalma."
"Himchan."
"Bir şey mi dedim ya, babası olarak uyarımı yapıyorum işte."
"Jeongin git sen."
Dönüp gitmek istesem de son anda geri dönüp babama baktım, o da elindeki gazetesini kucağına bırakmıştı ben geri döndüğüm için.
"Bu saçma tavırlarından dolayı ablam istemediği bir evlilik yaptı, kızgınlığından kaç gün eve gelmedin hatırlıyorsun değil mi? Hepsi senin bu dediğim dedikliğinden dolayı halbuki baba."
"Jeongin."
"Ben çıkıyorum, bu akşam da arkadaşımda kalacağım. İyi geceler size."
Babamın sinirle soluyan yüzüne bir kez daha bakıp arkamı dönüp çıktım evden, her şey düzelmişken illa moralimi bozacak bir şey oluyordu.
Evin önündeki arabama binip çalıştırarak çıktım sokaktan, radyodan kısık sesli çalan şarkıyı dinlerken telefonum çalmaya başladı, kim olduğuna bakmadan açtım hemen, hyunjin olmalıydı büyük ihtimalle.
"Efendim."
"Neredesin?"
"On dakikaya orada olurum sen geldin mi?"
"Evet seni bekliyorum."
"Tamaam basıyorum gaza birazcık bekleteceğim bir sıkıntı oldu da."
"Ne oldu, sesin de kötü geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty mind || hyunin ✓
FanfictionHyunjin: Ablanın kocasıyım jeongin Hareketlerine dikkat etmeni tavsiye ederim Jeongin: Bunu beni görünce kalkan sikine de söyle o zaman hm? ⚠️ yetişkin içerik⚠️ ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) ait...