11

4K 291 620
                                    

"O kadar paran var, az önce buraya bugattiyle geldin ama kuryelik yapıyorsun, inanılmazsın gerçekten."

"Nedenini bilmiyorsun sanki jisung."

"Biliyorum da, Bay yang amcacağım seni çok zorluyor bu konuda ha, keşke iş bulabilsen dans öğretmenliği için."

"Keşke, neyse bu dört kargo bende adresleri yazıyor değil mi üstünde?"

"Evet yazıyor, dört tane çok değil mi çok geç oldu."

"Bir şey olmaz eve gidesim yok hiç zaten, sen de çok geçe kalmadan git evine felix bana çığırıyor sonra sevgilimi çok çalıştırıyorsunuz diye."

"Offf aşkım ya çok özledim!"

"Eww, gittim ben."

Kucağımdaki kolileri motora koyduktan sonra kafamdaki şirketin zorunlu kullandırttığı şapkamı da çıkarıp cebime koymuş ve binmiştim motora.

Zaten üstümdeki yelek bizim şirketindi ne diye şapka takıyorduk ki?

İlk kargonun adresini aklımda tuttuğum ve yakın olduğu için önce ondan başladım, bir yandan temiz hava alırken bir yandan da kargoları dağıtıyordum.

Bir taşla iki kuş denebilir.

Üç kargoyu da yakın mesafeli yerlere dağıtırken son kalan kargoya baktım ve iç geçirdim, baya uzaktı bunun adresi.

Yarına bırakıp bırakmamak arasında gidip gelirken eve gidersem daha çok canımın sıkılacağını bildiğimden adrese baktıktan sonra bindim motoruma tekrardan.

Ben biraz fazla hız yapmış adrese hızlıca ulaşmayı umuyorken telefonum çaldığından kulağımdaki kulaklığımın tuşuna basarak açtım kim olduğunu bilmeden.

"Yang Jeongin'in telefonu, yalnız eğer gereksiz ve boş bir şey söyleyecekseniz daha sonra arayın çünkü şu an motor kullanmaktayım önemli olan menümüze de sadece ailevi kazalar veya sorunlar giriyor yani bu sorunlardan hiçbiriyse eğer kapatın çünkü boktan bir olayı dinlerken ölmek istemem."

"Tanrım biraz susamaz mısın sen?"

Hyunjin'in sesini duyduğumda neredeyse motorun hakimiyetini kaybediyordum, son anda toparladığımda konuşmaya başladım karşı yola geçmek için sağıma soluma bakınırken.

"Ne vardı?"

"Nereye gidiyorsun motorla?"

"Bir işim var ya hani? Kargocuyum?"

"Doğru unutmuşum, neyse işin ne zaman bitiyor?"

"Son bir kargom kaldı onu bırakacağım, noldu?"

"Buluşalım."

Dediğiyle sırıtırken yakınlamıştım iyice gideceğim yere.

"Reddemeyeceğim bir teklif yakışıklı, konum belirt yeter."

"Konumu yolladım sana çoktan, bakmadığın için aradım."

"Kargoyu bırakayım ararım."

"İyi, bekliyorum."

"Ve kapatmadan önce, o kadar yoruldum ki umarım seviştikten sonra masaj seçeneğin falan da vardır bu sefer."

"Hay hay, yaparız."

"Mükemmel, hadi oyalama beni bay."

"Bay."

Hyunjin sırıtarak konuşup telefonu kapattığında ben de varmıştım sonunda ebesinin amında olan yere, böyle uzak yerlere kargoyu seçilen kişiler götürüyordu biz değil fakat bir iyilik yapayım demiştim.

Dirty mind || hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin