46

1.5K 168 292
                                    

"Yeni patronu gördünüz mü, böyle bir şey yok adam sanat eseri resmen. O bunak kim'in gitmesine çok sevindim."

"Bakıp bakıp iç çekiyorum günlerdir adama."

"Onu boşver yanından geçerken bile dizlerim titredi, çok hoş bir kokusu da var ayrıca."

Ayaklarıma uzanarak esnemeye devam ettim, arkamda hyunjin hakkında konuşan kızların da dediklerini bir bir duyuyordum.

Karşımdaki aynadan onlara bakıp dururken istifimi hiç bozmadım, cevabını gereken zamanda vermeyi planlıyordum.

"Doktormuş ayrıca, doktorsa bu şirketi neden aldı ki onu hiç anlamadım ben?"

"Ya orası bizi ilgilendirmez, ben etrafta görmüyorum pek, çok nadir geliyor onda da odasında bir şeyler yapıp gidiyor. Nasıl elde ederiz biz bu adamı sizce kızlar?"

İstemeden gülmeye başladığımda kızların bakışları sonunda bana döndü, esnememi bitirdiğimden yerimden kalktım ve su şişemin olduğu yerin yanına gelip bir şey demeden suyumu içtim.

"Bize mi güldün?"

Su şişemi çantamın yanına bırakırken saçlarımı geriye doğru tarayıp kafamı salladım, hâlâ sırıtıyordum gerçi.

"Nedir o kadar komik olan?"

"Üç kişi tek adamı mı ayartmaya çalışacaksınız?"

Durup birbirlerine bakarlarken ortadaki saçını düzeltip benim gibi güldü hemen.

"Hangimiz yapabilirse o."

"İnancınız tam kendinize yani, sevdim."

"Tabii ki olacak, hepimiz fazlasıyla güzeliz. Hyunjin'i parmağımızda oynatmamız çok uzun sürmez."

Gülüşüm bu cümleyle biraz daha büyüdü, elimi ağzıma kapattım hemen.

"Kusura bakmayın gerçekten."

"Ne gülüyorsun sen, bu kadar komik olan ne?"

Ağzımı açacakken olduğumuz kapı açıldı ve hyunjin girdi içeriye, oh tam zamanında!

Beni gördüğü gibi gülümsediğinde yanıma gelmesini fırsat bilerek ellerimi yanaklarına koyarak onu kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim hemen. Şaşırsa da elini belime sardı ve karşılık verdi bana bozmadan, kısa bir öpücükten sonra geri çekildim.

"Hoşgeldin sevgilim."

"Hoş buldum."

Ufak bir sırıtışla beni tekrar öptüğünde elindeki çiçekleri alarak karşımda neredeyse moraran hanımefendilere baktım.

"Dene bakalım ne kadar sürede oynatıyorsun parmağında."

"Hm?"

Hyunjin de karşımızdakilere dönerken ben elini tutarak kapıya çekiştirdim ama son anda geri dönerek tekrar döndüm onlara, ortada olan dişlerini sıkarak bakıyordu yüzüme, oldukça sinirlenmiş olmalıydı.

"Şirketi neden aldığını merak ediyordunuz bir de değil mi? Tek sebebi karşınızda duruyor kızlar, iyi çalışmalar size ben biraz sevgilimle vakit geçireceğim."

Dirty mind || hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin