28

2.1K 251 366
                                    

"İn bakalım."

"Burası neresi?"

Hyunjin'in tarafındaki denize bir de kendi tarafımdaki büyük eve baktığımda o sırıtıp bana cevap vermedi ve arabadan indi, sonra da benim kapımı açtı.

"İn doğum günü çocuğu."

"Bu da ikinci evim mi acaba?"

"Belki."

"Öldürürüm seni."

"Şaka yapıyorum."

Gülerek konuştuğunda gözlerimi devirip indim arabadan, o kapıyı kapatıp kilitlemiş ve yanıma gelmişti.

"Neden böyle ruhsuzsun, doğum günüme özel mi?"

"Yorgunum sadece bir şeyim yok."

"Gül biraz."

Ona doğru dönüp işaret parmaklarımı dudaklarının iki yanına bastırıp yukarı çektim hyunjin'in zamanında bana yaptığı gibi. Dayanamayıp gülümsediğinde ben de gülümsedim ve yanağını patpatladım.

"Ha şöyle."

"Benim hareketlerimi bana satma."

"Banane."

Hyunjin evin kapısına bir bakış attıktan sonra yüzündeki tebessümünü düşürmüş ve bana dönmüştü tekrardan.

"Yine ne oldu ya?"

Bir şey demeden tek elini yanağıma sardı ve dudaklarımızı birleştirdi, beni orada nefesim kesilene dek öptü sakince.

Ufak bir şapırtıyla benden ayrıldığında sakince nefeslenirken dibimdeki yüzüne bakmaya başladım, garip olmuştum yine bugün her dakikadaki gibi.

"Emin oldum."

"Neyden?"

"Kalbimdeki o ağrının ne olduğundan."

Otelde yaptığımız konuşmaya ithafen konuştuğunda gülümsedim ve kollarımı omuzlarına koyarak yaklaştım ona tekrardan.

"Neymiş?"

"Aşkmış."

Dediğiyle yüzümdeki gülümseme yavaş yavaş soldu, o da yanağımı tekrar okşayıp geri çekildi ve elimi tutarak beni çekiştirdi kapıya doğru.

"Hyunjin."

"Sonra konuşalım."

Üstümdeki şoku atlatamadan kapı açılmış ve bir sürü bağırış ve konfetiler patlamıştı.

"İYİ Kİ DOĞDUN!!"

Herkesin hep bir ağızdan bağırmasından sonra hyunjin de omzumu sıvazlayıp kalabalığın yanına gitmişti içeriye, bütün herkes buradaydı.

Gelemeyeceğini söyleyen arkadaşlarım, hyunjin'in arkadaşları ablamın arkadaşları ve ailem. Gülümsedim ufakça ve ben de girdim kapıdan içeriye.

"Kandırdınız beni!"

Bizimkilere doğru bağırdığımda güldüler bana, sonra ablamın elinde tuttuğu pastayla gelmesini izledim ben de. Bununla beraber herkes doğum günü şarkısını söylemeye başlamış ben de dolan gözlerimi saklamaya çalışmıştım.

Mutluluk gözyaşı mıydı bu akanlar yoksa suçluluk ve minnet miydi bilmiyordum. Hyunjin'in az önce söylediği beni şoktan şoka sokmuştu zaten..

"İyi ki doğdun canım benim, nice güzel yaşlara."

Dudaklarımı birbirine bastırıp ablama baktığımda pastayı tek eliyle tutup diğer eliyle gözlerimi sildi ve bana sarıldı hemen.

Dirty mind || hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin