"Gerildim birden."
"Bana bakma."
"Jeongin, yavrum, iyi misin sen?"
"Bakma diyorum."
"Biliyorum acayip seksi olduğumu ama bu kadar da yapma."
"Bakmasana."
"Bakıcam."
Hyunjin'e tamamen arkamı dönerken o boynuna kolyelerini takmaya geri döndü. Yeni boyattığı mavi kısa saçları ve siyah takımıyla göz kamaştırıcıydı, birkaç dakika daha göz göze gelirsek dizlerimin üzerine çökeceğimden korkuyordum, o yüzden fazla göz temasından kaçınıyordum saatlerdir, yoksa salona falan gidemeyecektik.
"Nasıl oldum?"
"Mükemmel."
"Bakmadın ama aşkım."
"Mükemmel."
Gülüp birkaç adımda yanıma gelirken sandalyeyi döndürüp kollarını da iki yanıma koyarak bana eğildi. Geriye doğru taranmış o jilet saçları ve kısık gözleri güneylerimde büyük yangınlara sebebiyet veriyordu.
"Ben sahnedeyken de böyle gözün kapalı oturacak mısın?"
"Hyunjin."
"Hm?"
"Çok ateşlisin ya siktir git!"
Onu ittirirken hızlıca da yerimden kalktım, camları açarken o sırıta sırıta ceketini üstüne geçirdi ve düğmelerini ilikledi. Bu kadar ateşli olması normal miydi, sadece sunum yapacaktı sonuçta hani?
"Üzülme bebeğim, bu takım ve ben bütün gece seninle olacağız."
"Dikişlerin de bizimle birlikte olacak tabii!"
"Sen o yüzden duruyorsun böyle kedi gibi, ben de neden benim jeongin'im gibi değil diyordum."
"Sana şimdi gösterirsem jeongin'ini-"
Cümlemi yarıda bitirip camdan soğuk havayı içime çekip derin nefesler almaya başladım, o da gelip ellerini belime dolamış ve boynumu öpmüştü bir iki kere.
"Göstermek istersen diye söylüyorum, buradayım ben."
"Sağol. Dikişlerin düzelene kadar bütün gün soğuk hava alacağım herhalde."
"Yine mi sevişmek yok!"
"Yok tabii hyunjin, canını sokakta mı buldun sen ya? Doktorsun ayrıca, en iyi sen biliyorsun."
"Yo bilmiyorum."
"Sus. Bana da sarılma, kalkıyo."
Hyunjin dediğime kahkaha atarken ben de gülüp kolları arasında ona döndüm, onun kısık gözlerine bakarken uzanıp yanağını öptüm.
"Çıkalım hadi, erken gidelim de provanı izleyeyim."
"Çıkalım."
Dudaklarımı uzunca öperken bir yandan da yerinde sallandı, ona uydum ve ellerimi ensesinde birleştirip o tutkulu öpücüğe karşılık verdim.
Geri çekilirken hyunjin alt dudağını yalayıp yanağımdan makas aldı ve elimi tutarak merdivenlere sürükledi beni.
Beraber evden çıkarken arabaya ilerleyen bedenini durdurarak elimi kemerine doğru sardım. Ani hareketimden dolayı şaşıran hyunjin'i fırsat bilerek elimi cebine attım ve arabanın anahtarını alarak göz kırptım.
"Bu akşam için heyecanlıyım, aşkım."
Elimdeki anahtarı sallayarak arabanın kapısını açarken arkamdan sırıtıp yanımdaki yerini aldı o da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty mind || hyunin ✓
FanfictionHyunjin: Ablanın kocasıyım jeongin Hareketlerine dikkat etmeni tavsiye ederim Jeongin: Bunu beni görünce kalkan sikine de söyle o zaman hm? ⚠️ yetişkin içerik⚠️ ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) ait...