"Bak bu çocuğu kaybetme sakın aşkım tamam mı? Bir de deli gibi içirmeyin, kendine zor geliyor sonra."
"Abla sussana ya!"
"Ne sus be, bilmiyor muyum sanıyorsun vukuatlarını?"
"Tamam içmeyeceğim tamam."
"Aferin bebeğime, beni de arayın hep tamam mı merak ederim ben."
"Tamaaaaam!"
"Sen çantamı da alıp çık jeongin gelirler şimdi."
Hyunjin'in bana uzattığı çantasını alıp kapının mermerinden dışarıya bir adım atıp çıktığımda ablam da hyunjin'i yakalarından tutup önüne çekti.
Sırıtarak bir şeyler konuşurlarken hyunjin kapının mermerinde durduğundan bana bir bakış atarak tek elini ablamın arkasındaki kapının kenarına yaslayarak biraz daha eğildi ona.
Dişlerimi birbirine bastırdığımı da biraz sonra farketmiştim, neden böyle hissediyordum ki?
Bakışlarımı onlardan çekip sokağın ucundan giren geniş arabaya çevirdiğimde hyunjin'in kıkırtısıyla tekrar döndüm onlara.
"Merak etme bana emanet güzelim."
Uzanıp ablamın yanağını öptükten sonra geri çekilip benim yanıma geldi, arkamda el sallayan ablama ufakça el sallayıp düşük yüzümü düzeltmeye çalıştım ben de.
Kolunu omzuma atıp beni kendine çektiğinde ittirmek istesem de ablamın dikkatini çekeceğinden bir şey demeden durdum öyle. Oysa gülüyordu aptal gibi.
"Bu kadar çok kıskandıysan seni de öperim bebeğim, istemen yeter."
"Siktir git, neyini kıskanacağım senin."
"Bilmem sen söyleyeceksin onu."
"Kes sesini hyunjin, ablam burada diye bir şey yapamıyorum o yüzden kes sesini."
"İyi ya, takılmaya da gelmiyor sana."
"Bilerek yapıyorsun değil mi, gerizekalı."
"Neyi, karımı öpüyorum işte."
Büyük bir rahatlıkla konuşması iyice sinirimi bozarken arkama dönüp ablama baktım, hâlâ kapıda bekliyordu gitmemizi.
Benim ona baktığımı hemen görüp gülümsedi ve tekrar el salladı bana, sıkıntılı bir nefesle tekrar önüme döndüm.
"Ayrıca bu pantolon ne ya?"
"Nesi varmış?"
"Her tarafında çıtçıt var."
"Sanane ya."
Sırıtarak onu savurduğumda tekrar gülerek eski pozisyonunu aldı ve kafasını geriye çevirerek pantolonun arkasına baktı.
"Bir şeyler karıştırıyorsun sanki."
"Ne karıştıracağım? İşine bak."
Bu sırada da araba önümüzde durmuş bütün kapıları açılıp herkes inmişti aşağıya.
"Canım yengem benim!"
Yeonjun hyung koşarak ablama giderken ablam gülerek onu savuşturdu.
"Siktir git lan mal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty mind || hyunin ✓
FanfictionHyunjin: Ablanın kocasıyım jeongin Hareketlerine dikkat etmeni tavsiye ederim Jeongin: Bunu beni görünce kalkan sikine de söyle o zaman hm? ⚠️ yetişkin içerik⚠️ ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) ait...