74

1K 95 150
                                    

Uyanalı sadece birkaç dakika olmuştu fakat yerimden kalkmıyordum hâlâ, hyunjin'in ellerini açmam gerekliydi fakat beni eline geçirince fena edecekti.

Belki bir ay yürüyemezdim dediği gibi. Derin bir nefes alıp luca'yı yatakta bırakarak kalktım ayağa, gece misafir yatak odasında kalmıştım.

Altımdaki eteğim yerine üstümde sadece gömleğim kalmıştı, ayak ucuna basarak odamızın önüne geldim, kapıyı aynı yavaşlıkta açtığımda kafamı içeriye sokup hyunjin'e baktım, uyuyordu şu an.

Tek eli hariç her yeri bağlı ve son derece rahatsız edici bir şekilde uyumuştu, kesinlikle beni gebertecekti.

Alt dudağımı ısırıp tamamen içeriye girdim, yatağın diğer tarafına gelip elini çözdüm önce, elini karnının üstüne bıraktıktan sonra ayaklarını da çözdüm ve kelepçeleri komodine koyarak ona bakmaya devam ettim, uyuyordu işte.

Derin bir nefes verip yanına geldim ve yanağını öptüm bir iki kez, bence kendimi affettirebilirdim güzel bir kahvaltıyla.

"Aşkım, uyan hadi sabah oldu."

Saçlarını okşarken gözlerini açtı sakince, ve tam o an anlamıştım pusuya düştüğümü, hyunjin çoktan uyanmış onun tuzağına düşmemi bekliyordu.

"Siktir-"

Konuşmama kalmadan beni belimden yakaladığı gibi altına çekerken gözlerim korkuyla büyüdü, işin kötüsü zafer kazanmış gibi sırıtmıyordu bile, sadece sinirli gözüküyordu.

Ellerini iki yanıma koyarak gözlerini kıstı ve beni süzmeye devam etti.

"Özür dilerim-"

"Bir özürle kurtulabilecek misin sence bebeğim?"

"Ama."

Belki işe yarar diye düşünerek dudaklarımı büzdüğümde alayla güldü ve komodinde duran ne olduğunu görmediğim şeylere uzandı.

"Sabah sevişmeyi sevmiyordun değil mi?"

"Sevmiyorum."

"Sikimde bile değil, arkanı dön."

----

@jjeong: he finished me

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@jjeong: he finished me

----

Kuzenler(sadece chan?)

Chan: Beler
Bi gariplik yok mu sizce de
Akşam oldu ama jeongin ortada yok
Ölmüş müdür la

Changbin: Harbiden

Jisung: Uyuyordur dicem de
Bu saate kadar uyunur mu amk

Minho: İsi vardir belki
Herkes bizim gibi issiz mi amk

Dirty mind || hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin