51

1.4K 179 302
                                    

Hyunjin

"Bir taneydiler iki oldular amk yan yana gömelim gitsin."

"Mantıklı buldum."

"Camış gibi uyuyor ya, beni de bayıltın şuraya bir yere amk geberdim."

"Abartma la, hyunjin'in hastaları bugün çok azdı üstelik."

"Uyansın elini öpücem cidden nası dayanıyo ya?"

Duyduğum gülüşme seslerinden kaşlarımı çatarken gözlerime vuran güneşten dolayı elimi yüzüme kapattım, bu sırada da sesler durmuş yeonjun'un bağırışını duymuştum sadece.

"Oooo kahramanım uyandın mı?"

Gözlerimi zar zor açarken başımdaki yeonjun sırıtıp karnıma vurdu güçsüzce.

"Güno doktorum."

Odadaki çocuklara bakarken aklıma gelen jeongin'le hemen panikledim ve kalkmaya çalıştım.

"Jeongin-"

"Yat lan aşağıya, dinlen önce. Gayet iyi jeongin merak etme."

Koca gülümsemesiyle konuştuğunda karşımda koltukta uyuklayan soobin'e baktım, jeongin için oldukça uğraşmış olmalıydı. Ancak bu jeongin'in benim sayemde yaşadığını değiştirmiyordu.

Yanımda duran serum bantını alıp kafasına fırlattığımda bir küfür sallayarak uyandı, ben de bu sırada yattığım yerden kalkmıştım.

"Amına koyduğum sen kimsin de kapıyı kilitletiyorsun lan ibne!"

"Sana da günaydın amk."

"Boğarım oğlum seni, ya açtırmasaydın kapıyı?"

"O anda hastaya müdahale etmen doğru değildi hyunjin, bunu sen de biliyorsun."

"Lan ne zırvalıyorsun, ben olmasaydım ölecekti."

"Ama ölmedi, ya atma onu amk!"

Elimdeki ilk yardım kutusunu kenara koyup sinirle soludum, amcık soobin.

Kolumdaki seruma bakarak bir çekişte çıkardım elimin üstünden, yeonjun da arkamdan boynuma sarılıp boyun kilidine aldı beni.

"Tekrar mı bayıltsak bunu napsak?"

"Bırak lan, jeongin'in yanına gideceğim."

"Şimdi olmaz."

"Sizene oğlum, yemin ederim canınızı hiç sevmiyorsunuz siz."

"Çok korkunç bir adam ya valla."

"Birazdan gidersin."

"Şimdi gideceğim."

"Yok."

"Bıraksana beni bir amk!"

"Kanka birazdan git işte ya."

"Lan şimdi gidicem!"

"Yav inat etme işte, bir şeyi olduğu yok bebek gibi uyuyor."

"Ölü bebek anabella olacaktı dün."

"Amına koyarım senin."

"Tamam be, taşak da geçemiyoz."

"Geçeceğim ben seninle kai, ikiniz bittiniz oğlum, jeongin bir uyansın var ya ananızı ağlatacağım sizin."

"Eyvah bizim de üstümüzde mum eriticek, yalnız evlenmeden olmaz ben söyleyeyim peşin peşin annem kızıyor."

Kai saçlarını cilveli bir edayla kulaklarının arkasına alırken bir tekme salladım yeonjun tarafından tutulduğumdan dolayı, koşarak kaçmıştı odadan salak.

Dirty mind || hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin