"Bu şarkılar şimdilik burada dursun, yenilerini ekleyeceğim ben buraya."
"Ekleyeceksin? Kafayı mı yedin hepsini nasıl öğreneceksin bu kadar kısa sürede?"
"Sen beni değil kendini düşün sunwoo."
"Kendimi mi?"
"E sen de benimle katılacaksın yarışmaya."
"NE?"
"Bağırma, arka dansçım olmadan yapamam."
"Tek arka dansçıyla mı çalışacaksın, saçma olmaz mı?"
"Sen partnerim olacaksın, arka dansçılarım tamam çoktan."
"Büyük organizasyon yapmışsın."
"Bu yarışmayı kazanırsak şirket ne kadar büyür biliyor musun, fırsatı kaçırmak istemiyorum."
"İyi düşünmüşsün de dediğim gibi iki ayda bunu yapmak imkansız."
"Sen kendi partlarını ezberle ve kalanını bana bırak."
Sunwoo kararsızca yüzüme bakarken çantamı omzuma asıp yanından geçerken omzunu patpatladım.
"Hallederiz merak etme sen."
"Umarım, patlamayalım sonra da.."
"Kötü düşünme ya."
"Git hadi sen görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonumu cebime atarken aynı zamanda da şirketin çıkışına doğru ilerliyordum.
"Jeongin bey iyi günler."
Kafamı birkaç gün önce hyunjin hakkında konuşan kızlara çevirdiğimde benimle konuşmaları garibime gitmişti. Geçen gün baya bir sinirlenen söylemişti bana bunu üstelik??
Yanındaki ikiliye baktığımda diğeri bana uzun uzun bakıp gözden kayboldu, bense kaşlarımı çatıp bakmayı keserek aynı şekilde karşılık verdim.
"İyi günler."
Şirketten çıkıp arabamın yanına vardığımda koltuğa kendimi atıp çantamı da yan koltuğa fırlattım ve geriye yaslandım, fazlasıyla yorulmuştum bugün.
"Geberiyorum.."
Arabayı çalıştıracağım sırada telefonumun çalmasıyla gülümsedim ve hemen cebimden çıkardım ve açıp hoparlöre aldım.
"Efendim."
"Naber?"
Hyunjin'in sesini duyduğumdan biraz daha büyüttüm gülümsememi ve direksiyona yaslanarak konuştum bekletmeden.
"İyi şimdi çıktım şirketten, senden?"
"Çalışıyorum, canım sıkıldı seni arayayım dedim."
"Doktorsun ama canın sıkıldı ha? Gidip insanları kurtarsana."
Dediğime güldüğünde ben de güldüm onunla beraber bu sırada da anahtarı yerine takmış ve arabayı çalıştırmıştım.
"Bugünlük başka hastam yok, merak etme senin için zamanım var Yang jeongin."
"Hmm, planın nedir?"
"Bilmem, gitmek istediğin bir yer var mı?"
"Yok aslında.."
"Tamaam o zaman yine ben durumu kontrol altına alıyorum, eve gidip hazırlan seni alırım sekiz gibi."
"Nereye gidiyoruz?"
"Yemek yiyelim, sonra sahile gider yürürüz biraz."
"Sevdim bunu, uçarak eve gidiyorum o zaman ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty mind || hyunin ✓
FanfictionHyunjin: Ablanın kocasıyım jeongin Hareketlerine dikkat etmeni tavsiye ederim Jeongin: Bunu beni görünce kalkan sikine de söyle o zaman hm? ⚠️ yetişkin içerik⚠️ ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) ait...