20

2.7K 228 362
                                    

"Beni uykumdan uyandırıp yanına getirtmenin sebebi masaj yaptırmak mıydı?"

"Tabii ki, napayım yoksa seni."

"Seni var ya bücürük-"

"Biraz sola doğru masaj yapar mısın tatlım, ağzına sıçtın karnımın malum."

Yerimde gerindikten sonra hyunjin dudaklarını diliyle ıslatıp elindeki kremle birlikte karnıma masaj yapmaya devam etti, uzun süreceğini de anladığından yanıma uzanmış kafasını avucuna yaslamış işini düzgünce yapıyordu.

"Hiç uyumadın mı?"

"Uyumadım, nöbetim vardı üç gündür ya."

"Tamam uyu, acıdım."

"Sağol ama uykum kaçtı çoktan."

"Sen bilirsin o zaman."

Bundan başka bir şey konuşmadık, o karnım ve göğsüme doğru mum yanıklarına krem sürüp masaj yaparken ben de mayıştım iyiden iyiye.

Saatlerdir uykusuz olan oydu, saatlerce uyumuş ama yine de uykusu gelense bendim.

"Yok artık."

Hayıflanma sesiyle kapattığım gözlerimi açtım yavaşça, onun gözleri banyo mermerinin üstünde duran kutudaydı muhtemelen, ben de baktığı yere baktığımda bana döndü sonrasında.

"Hâlâ açmadın mı?"

"Unutmuşum, bu kadar önemli miydi?"

"Hediyelere de hiç saygın yok ha?"

"Ya unutmuşum işte, açacaktım o yüzden oraya koydum zaten."

"Gidip aç."

"Yorgunum ben."

"Numara yapma jeongin, odaya zıplaya zıplaya çıktın geldiğimde."

"Ne olmuş?"

"Gidip aç."

"Of! İyi."

O elini yıkamak için kalkarken ben de yerimden kalkıp kazağımı giyerek banyo mermerinde duran kutuyu alarak yatağa geri oturdum. O da ellerini yıkayıp yanımdaki yerini almıştı.

Bantları zor bela açtıktan sonra kutunun kapaklarını da kenarlara çekerek içindeki diğer bir kutuya baktım, bu seferki altın renkli pahalı olduğunu belli eden bir kutuydu. Ellerim arasına alıp onu olduğu yerden çıkardım.

"Bana pahalı şeyler almayı keser misin amına koyayım!"

"Hayır."

"Gıcık herif."

Söylene söylene altın kutunun da kapağını açtım, bu seferkiler kıyafetti. Uzanarak ilk önce açık krem rengi olan şeyi çıkararak açtım, hemen hayran bir mırıltı da kaçmıştı dudaklarımdan sonrasında.

Eteğe bayıla bayıla baktığım birkaç saniye sonunda onu yatağa serdim ve daha sonra yine katlanmış beyaz kumaşa uzandım, onu da kaldırıp açtığımda bunun da crop bir gömlek olduğunu gördüm.

"Sen mi seçtin bunları?"

"Soojin seçti."

"Ne?"

"Şaka yapıyorum, ben seçtim."

"Çok komikmiş bir daha olmasın tamam mı?"

"Tamam olmaz bücür."

"Seni öldürürüm."

"Zevkten mi?"

"Siktir git."

Gülerek tekrar kutuya döndüm, son bir şey kalmıştı içinde, siyah bir çanta. Onu da çıkardıktan sonra üstündeki prada armasına bakış atıp ona döndüm.

Dirty mind || hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin