37

17 4 10
                                    

Nádobí domyli v tichosti, všichni se snažili spěchat, protože Seungjo i Seulgi si uvědomili, že to trochu přehnali a nechtěli tahat za nitky, i když si mysleli svoje. Po uklizení celé restaurace se rozloučili a Taehyung to vzal domů přes pláž. Sice ho šíleně bolely nohy z celodenního běhání a stání, ale měl chuť si unavené a lehce nateklé kotníky smočit v chladném moři. Sundal si boty a užíval si chladný písek, který se mu pod chodily tvaroval podle vzoru jeho nohou.

„Co ty tady?" vyrušil ho z přemýšlení známý hlas

A Taehyung měl pocit, že dneska už větší smůlu mít nemůže. Ani nevěděl, jestli měl chuť mu odpovědět.

„To už je snad zlej sen," zakroutil hlavou Taehyung a zadíval se na Hoseoka sedícího v písku.

„Tobě se o mně i zdá, jo?" zasmál se Hoseok a Taehyung nezapomněl protočit očima.

„Co tady děláš?" zeptal se Taehyung a přešel blíž k moři, aby si mohl opláchnout nohy.

„Asi to celý zpracovávám," přiznal Hoseok po chvíli a Taehyung přikývl na souhlas. „Já vím, že to teď bude znít fakt hodně blbě, ale nechceš se projít?"

„Kde máš snoubenku?"

„Zjistila, že jsou ve městě nějaký její kamarádky a chtěla se jim jít pochlubit. Říkala, že by u nich možná přespala, že mi dá vědět."

„Kamarádky nebo kamaráda?"

„Proč kamaráda, to by bylo docela blbý, ne?"

„To by asi bylo..."

„Já to asi nechápu," zakroutil Hoseok hlavou.

„To byl blbej pokus o vtip," vzdal to nakonec Taehyung.

Nedokázal mu to říct. Nešlo to. Neodpustil by si to.

„Nezajdeme někam na drink?"

Taehyung, který tuhle nabídku od Hoseoka nečekal, se na něj překvapeně podíval.

„Už bude všude zavřeno."

„Tady byla sámoška otevřená, tak si něco koupíme?" navrhl Hoseok.

„A seš si jistej?"

„Sice to pití je u nás takový... zajímavý, ale proč ne?" vyskočil na nohy Hoseok a společně se vydali k malému nonstop obchůdku.

Taehyungovi to celé přišlo takové zvláštní. Nechápal, proč ty dva nebyli spolu. Přeci jen čekal, že když se někdo zasnoubí, tak nestráví ani ten večer spolu a hned se oddělí. Co byla další věc, kterou tak nějak nepobíral, ale neopovažoval se zeptat, bylo, proč chtěl Hoseok pít zrovna s ním?

Koupili nějaké lahve s alkoholem a Taehyung se nestačil divit nad tím množstvím, které Hoseok skládal do košíku.

„Hele, nepřeháníš to trochu?"

„Ne," uzemnil ho a Taehyung se až zastavil nad tím, jak rázně to řekl.

Nedovolil si to dál komentovat a snažil se být v klidu.

Hoseok zaplatil a společně se vydali zpět na pláž. Mlčky se posadili na molo a nohy svěsili k vodě. Hoseok rozdělal pivo, jedno pro sebe a druhé pro Taehyunga. Podal mu ho a přiťukli si.

„Tohle je šílený," zakroutil hlavou Taehyung a Hoseok se lehce ušklíbl.

„Docela jo, co? A dokonce jsme si už týden nedali do držky," upil ze své lahve Hoseok.

„Tyjo, máme výročí," zakřenil se Taehyung a napodobil Hoseoka.

„Nečekal jsem, že tohle někdy přijde..."

Offside || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat