Varování: 18+
„Ho-hoseoku," vydechl trhaně Taehyung a odtáhl se od staršího chlapce, aby se mohl nadechnout. „Proč to děláš?"
„Sám nevím," přiznal Hoseok a opět uvěznil Taehyungovy rty pod těmi svými.
Jazykem zatlačil na zoubky mladšího a vyžádal si přístup dovnitř. Jemně prozkoumával ústa mladšího chlapce a svým jazykem se otřel o ten jeho. Svou dlaň přemístil z tváře mladšího chlapce na jeho zadek, který jemně stiskl. Vysloužil si od Taehyunga překvapené zalapání po dechu a slabý sten. Nechtěl si to přiznat, ale líbilo se mu to. Cítil, jak se jeho „kamarád" dole probouzí k životu. Zopakoval stisknutí zadku mladšího a nadzvedl si ho, aby si ho vzal do náruče. Taehyung automaticky obmotal své nohy kolem Hoseokova úzkého pasu a ruce obtočil kolem jeho krku.
Hoseok své rty přemístil na krk mladšího, který jemně sál, ale tak, aby nezanechal značku. Taehyung zaklonil hlavu a tiše zasténal. Nehty zabořil do Hoseokových ramen a pánví se jemně pohnul proti Hoseokovi.
„Tae," zabručel Hoseok a trhaně se nadechl, když cítil stejnou bouli v kalhotách mladšího chlapce.
Taehyung nevinně zamrkal a pohyb zopakoval. Hoseok, i s Taehyungem v náručí, se přemístil na postel, na kterou ho hodil.
„Uh," zabručel Taehyung, když mu tělem přejela nepříjemná bolest.
Byl celý bolavý z té jejich dnešní strkanice.
Hoseok si přes hlavu přetáhl mikinu i s tričkem a jen v kalhotách se sklonil nad Taehyunga. Roztáhl mu nohy a nacpal se mezi ně. Vytáhl ho do sedu, aby mu mohl sundat vrchní část oblečení. Přes hlavu mu přetáhl tmavě modrou mikinu, pod kterou mladší chlapec neměl tričko. (Omylem si do trička předtím otřel ten rozseknutý ret a nechtěl jet ve špinavém.) Sklonil se k Taehyungovým rtům a jednou rukou přejel přes bouli v Taehyungových kalhotách. Mladší chlapec zvrátil hlavu dozadu a tiše zavzdychal.
„Hoseoku," dostal ze sebe.
Na víc se však nezmohl, Hoseok mu nedal příležitost. Naposledy ho dravě políbil a přesunul svůj jazyk k bradavkám mladšího. Jednu vzal mezi prsty a jemně ji masíroval. Druhou vsál do svých úst a kmital přes ni jazykem.
„Do prdele, Hoseoku."
„Neboj, všechno bude," mrkl na něj starší a Taehyung ho praštil po hlavě.
Hoseok se zasmál a slíbával si cestičku dolů k Taehyungovým kalhotám.
„Jestli to chceš udělat, tak to udělej a nezdržuj to, ahhh," zabručel Taehyung napruženě a než stihl dokončit celou naštvanou větu, Hoseok začal dlaní masírovat bouli v jeho kalhotách.
Hoseok to nijak nekomentoval a rychle rozepnul kalhoty mladšího chlapce. Párkrát překvapeně zamrkal, když na něj vykoukla Taehyungova pulzující chlouba. Najednou z něj opadla veškerá odvaha. Tohle nikdy nedělal. Tedy, se Soonmin zkoušeli zadní vrátka, ale tohle bylo něco úplně jiného.
„V klidu," ubezpečil ho Taehyung, když zaregistroval nervozitu staršího chlapce.
„Je to nový," přiznal Hoseok. „Kdybych něco dělal špatně... řekni mi to."
„Neboj se," zakroutil hlavou Taehyung.
Hoseok se na něj podíval. Byl nádherný. Měl narůžovělé tváře, lesklé oči a napuchlé rty.
„Jsi nádherný," ani si neuvědomil, že to říkal.
Nějak to z něj vypadlo. Jakmile si mu to došlo, vykulil oči a jeho tváře nabraly červený nádech. Vzal Taehyungovu chloubu do ruky a začal jemně pumpovat. Naklonil se více nad Taehyunga a spojil jejich rty. Jemně ho políbil a následně se odtáhl. Přejel palcem přes Taehyungovy rty. Mladší k němu zvedl svůj pohled a Hoseok myslel, že se udělá jen z toho.
Taehyung vsál prsty staršího a Hoseok musel odvrátit pohled. Tohle nešlo. Taehyung byl tak dokonalý.Absolutně nechápal, že při včerejší noci neměl na orgasmus ani pomyšlení a měl problém svého kamaráda udržet v pozoru. Ale teď? Měl co dělat, aby se neudělal, a to se ho Taehyung ani nedotknul. Nechápal to a raději to chápat nechtěl.
Vytáhl prsty z Taehyungovy pusy a ukazováčkem obkroužil jeho otvor. Pomalu prst zasunul a sledoval Taehyunga, jemuž se na tváři objevila bolestná grimasa.
„Seš v pohodě? Mám přestat?"
„Ne, ne, pokračuj," uklidnil ho Taehyung a snažil se srovnat.
Během chvíle měl Taehyunga roztaženého tak akorát. Mladší chlapec si skousával spodní ret, aby nesténal tak nahlas.
„Můžu?"
„Jo," přikývl mladší a posadil se.
Natáhl se k Hoseokovi, aby mu mohl rozepnout kalhoty. Starší mu pomohl, aby byly rychleji dole. Taehyung vzal jeho penis do ruky a párkrát zapumpoval.
„Tae," zavrčel Hoseok. „Nech toho, nebo se udělám."
Mladší se tiše zasmál a jeho chloubu pustil. Lehl si zpět na záda a roztáhl nohy. Hoseok si nasadil kondom a během chvíle byl nasáčkovaný mezi nohama mladšího chlapce. Spojil jejich těla dohromady a musel se zapřít o postel vedle Taehyungových boků. Snažil se zhluboka dýchat. Mladší byl tak úzký. Nezvládal to. Během chvíle Taehyung začal pohybovat svými boky proti těm Hoseokovým.
„Hobi," zavzdychal Taehyung a Hoseok na nic nečekal.
Hodil si Taehyungovy nohy na ramena a začal silně přirážet. Taehyung se kroutil v posteli a kousal se do dlaně, aby nevzdychal tak nahlas. Přeci jen, sám moc dobře věděl, že zdi byly tenké.
„Já, cítím to," přiznal Hoseok po chvíli.
„Taky," kýval zběsile hlavou Taehyung.
Hoseok vzal jeho chloubu do ruky a začal pumpovat v rytmu svých přírazů. Během chvíle cítil, jak se tělo pod ním sevřelo a horký prostor kolem jeho penisu se ještě více stáhl.
„Sakra," zaklonil hlavu a stačilo posledních pár silných přírazů, aby se udělal taky.
Padl vedle mladšího chlapce a ztěžka vydechl. Taehyung, který byl stejně zpocený jako Hoseok se na něj jemně pousmál. Oba se snažili popadnout dech. Mladší chlapec se mírně pootočil, aby mohl jejich rty spojit v jemném polibku.
A/n: Hello!Ups.
A co bude dál? Co myslíte? Hehe, dnes už jdu spát, ale chtěla jsem Vám to ještě vydat. Ráno jedu do Krkonoš.
Mám brutálně zbouraný nohy. Ve čtvrtek jsme šli s chlapem na výlet, asi 17 km, takže jsem zbouraná. Dnes jsem si říkala, že si dám volno. Tak jsem šla pro jistotu jezdit. :D No a teď budu zničená fest, ale nevadí. Zvlášť teď, když máme před závody. Mám strašnou trému tbh :D Fakt nervíky hrajou vo sto šest :D
Každopádně, snad vás díl nezklamal, mně už tohle psaní smutů fakt nejde. :D :D
Nebojte, teď žádný další v plánu není, takže snad si další ostudu už neudělám. Alespoň v nejbližší době. :D
A už dobrou!
Bye!