35

22 3 8
                                    

„Dobrý večer, tady je jídelní lístek a zeptám se, dáme něco na pití nebo ještě dáme chvilku na rozmyšlenou?" usmál se a úsměv mu ztuhl na tváři, když se zaměřil na pár, který před ním seděl.

„Dobrý večer, já si dám určitě bílé suché víno a ty, lásko? Asi nealko, když řídíš, co?" řekla dívka, zatímco její partner seděl jako opařený.

„Lásko, haló?" zkusila to ještě jednou.

Taehyung i Hoseok se probodávali pohledem a mlčeli.

„Tak nám ještě prosím dejte chvilku," zmatkovala Soonmin.

Taehyung stále mlčel a jen šokovaně hleděl na Hoseoka. Nevěděl, co by měl dělat.

„N-nejste Kim Taehyung?" nervózně se podrbala na zátylku.

„Ano, jsem," vzpamatoval se Taehyung jako první. „Ale však už jsme se spolu viděli, tenkrát v noci."

Neodpustil si mrknutí při vzpomínce na tu noc. „Přijdu tedy za chvíli."

Hoseok se nezmohl na slovo a Taehyung se rychle vypařil.

„Odskočím si na toaletu, miláčku. Zatím si vyber to pití, ju?" sladce se na něj usmála a rychle zmizela.

Za Taehyungem byl slyšet rychlý klapot podpatků.

„Prosím, mohl byste mě nasměrovat na toalety?" sladce se na něj usmála, když ho doběhla.

„Jistě," přikývl. „Následujte mě."

Dovedl ji před dveře a jemně pokynul hlavou. Chtěl se dát na odchod, ale její ruka mu v tom zabránila.

„Musím s Vámi mluvit."

Než se Taehyung nadál, byl i s ní na záchodě.

„Panebože," vykvíkl vyšším tónem hlasu, než původně zamýšlel.

„Nesmíte mu říct, co jste viděl," zadívala se na něj.

„To, co mu řeknu, je snad moje věc, ne?"

„Já udělám cokoliv," chytila jeho knoflíček u košile.

„Tohle je nějaký hodně špatný vtip, co?" znechuceně se na ní zadíval.

„Tak tady?" navrhla a její prsty se přesunuly na pásek u černých kalhot.

Taehyung vykulil oči: „To nemůžete myslet vážně!"

„Měl jste se teď vidět," vybuchla smíchy. „To bylo kouzelný!"

„Hmm," zabručel a ustoupil od ní dva kroky. „Nenechte svého přítele, nevím, kolikáté číslo má v pořadníku, čekat."

Soonmin vykulila oči a probodla Taehyunga vražedným pohledem.

„Odcházím první," rychlým a rázným krokem odešla a Taehyung se opřel zády o chladnou zeď záchodů.

Co se to tady právě stalo? Nic nepobíral. Byl to nějaký blbý vtip?

Snad tady Hoseok nechtěl žádat o ruku? CO by tady dělal? Nezdálo se mu to?

„Chlapče, máš tady kolegu," poplácal ho po zádech jeden ze štamgastů.

„Tak se mi to nezdálo," podrbal se na hlavě Taehyung a staříci se rozesmáli.

„Hlavně se tady neperte, ještě bychom museli zasahovat!" smál se jeden z nich.

„Pokusím se," zasmál se Taehyung a odešel.

„Seš v pohodě? Seš úplně bílej," konstatoval Seungjo.

„Proč jsi mi neřekl, že tu žádost o ruku tady má Jung Hoseok?"

„Fakt? On se podepsal jen Jung, nenapadlo mě to ani. Co by tady dělal taky... však to je dálka od vás," zakroutil hlavou Seungjo.

„To jsem si myslel taky," pokrčil rameny Taehyung. „Musím se jít na chvíli vydýchat. Nevím, co je horší... jestli babi, která mi mačká zadek nebo on."

„To je těžké rozhodnutí," rozesmál se Seungjo.

„Nějak se se Seulgi střídejte, já jdu vařit. Tohle prosím hoď na stůl sedm," poplácal ho po rameni. „Drž se. Jsem tvůj dlužník."

„Vyberu si to, neboj."

„O tom nepochybuji," smál se Seungjo a zapadl zpět do kuchyně.

„Co tady děláš?" přišel za ním ven Hoseok.

„Co tady děláš ty?" zamumlal Taehyung a schoval cigaretu, kterou sebral Seungjoovi.

Nekouřil. Taehyung fakt nekouřil.

Ale teď asi potřeboval.

„Ty kouříš?"

„Neodpovídej na otázku otázkou."

„Tys začal," pokrčil rameny Hoseok.

„Fajn," zamručel Taehyung. „Nekouřím a jsem tady u rodičů – a teď u kamaráda."

„My jsme se tady poznali," povzdychl si Hoseok. „Naliješ mi panáka? Asi potřebuju na kuráž."

„Myslel jsem, že řídíš," pokrčil rameny Taehyung a zamračil se na něj.

„Stejně jako ty nekouříš? Nemusíme to na sebe navzájem prásknout," ukázal na cigaretu, kterou Taehyung divoce zadupával botou do betonových schodů.

„Fajn, pojď," otočil se na podpatku.

„Máme na sebe štěstí, co?"

„Chceš říct, že to je osud a že jsme pro sebe stvoření?" zamrkal na něj Taehyung a Hoseok se zahořkle zasmál.

„Ty seš blbec," protočil očima Hoseok a následoval Taehyunga dovnitř.

„Dej si se mnou," vybídl ho, když před něj Taehyung postavil panáka a ukázal výběr alkoholu.

„Pracuju," mrk na něj Taehyung.

Tohle bylo fakt to poslední, co chtěl. Připít si s Hoseokem na žádost o ruku jeho přítelkyně, kterou Taehyung viděl, jak ho podvádí.

„Šup, dej tam dvě vodky."

Taehyung mlčky přikývl a společně si přiťukli.

„Tak mi drž palce," oklepal se Hoseok a vyrazil.

Bylo vidět, že byl fakt nervózní, takhle se normálně nechoval.

„Jasně..." zašeptal Taehyung a na tváři se mu usadil smutný úsměv.



A/n: Hello!

Dneska poslední díl. Už fakt musím. Psala jsem to, do toho jsem připojená na online meetingu, řeším tři prdele emailů, snažím se vymyslet, jestli toho lososa upeču nebo osmažím a někde v hlavě mi hraje Do you know the muffin man, kdy to Adam Lambert přezpíval na styl Cher a hraje to pořád dokola a nejde to vypnout. :D  Můj život už nikdy nebude stejný... :D 

Doporučuju pustit, ať v tom nejsem sama. :D 

Díky za přečtení. 

Snad se líbilo. <3

Bye!

Offside || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat