40

19 4 4
                                    

„Nalej tuhle," ukázal na whisky.

Hoseok udělal, jak mu mladší přikázal a Taehyung nadšeně škrtl zapalovačem a sledovali, jak whisky začala hořet.

„Poctivá," smál se Hoseok.

„To víš," zazubil se Taehyung. „Domácí."

Jakmile whisky přestala hořet, přiťukli si a kopli to do sebe. Tohle celé zopakovali ještě několikrát. Hoseok již viděl dvojmo, všechno se mu motalo.

„Řekni mi," dostal ze sebe a zaklonil se židli.

„Mhm?" kývl na něj Taehyung a napodobil ho.

Nebyl na tom o moc lépe, vše se s ním točilo a pohled mu sklouzl na Hoseoka. Byl to opravdu kus. Zaklepal trochu hlavou, nad čím to sakra přemýšlel?!

„Proč my dva spolu nevydržíme bejt takhle v pohodě i za střízliva? Proč se vždy musíme ožrat skoro do němoty?" povzdychl si. „Třeba bychom byli dobrý kámoši jinak..."

„To určitě nebyli," zakroutil hlavou Taehyung. „Možná to bude tím, že tě nesnáším a je to vzájemný."

Poslal mu vzdušnou pusinku Taehyung a přelezl si na postel, ze které vyhrabal pyžamo.

„Asi jo," dal mu zapravdu Hoseok a sledoval mladšího.

„Já se půjdu umýt, mám všude písek, kvůli tobě," ukázal na něj prstem a nakrčil nos.

Přešel ke skříni, ze které vytáhl náhradní oblečení a hodil ho po Hoseokovi. Ten si jej vzal a šel za Taehyungem do koupelny.

„Co tady děláš?" překvapeně se otočil na staršího, když za sebou chtěl zavřít dveře.

„Musím tě umýt, ne? Když máš kvůli mně všude ten písek," mrkl na něj a ramenem se opřel o futra (jednak, protože to bylo sexy, ale hlavně kvůli tomu, že už opravdu ztrácel rovnováhu).

Musel ale uznat, že na to, jak se mu předtím šíleně motala hlava, teď najednou jak kdyby vystřízlivěl a v jeho hlavě byla jen jedna věc. Taehyung. Zatraceně sexy Taehyung, který na něj koukal, jak kdyby spadl z Marsu.

„Cože?" zasmál se mladší. „Mazej."

„Bez namazanýho tě to bude bolet, no," pokrčil rameny Hoseok a vydal se k Taehyungovi, který se ani nenadál a Hoseok mu pomohl ze trika.

Na zem dopadl nějaký písek a mladší se bál, kde ho bude víc. Nestihl ani nijak zareagovat a jeho rty byly uvězněny pod těmi Hoseokovými. Zavřel oči a nechal se unášet příjemným horkem, které šlo od rtů směrem dolů. Nechtěl teď přemýšlet nad následky, chtěl si jen užít tu chvíli, kterou si z nějakého důvodu užíval a nevěděl proč.

Odtrhli se od sebe, aby se mohli nadechnout a Taehyung nevěděl jak, ale najednou stál před Hoseokem jen ve spodním prádle. Zatahal za Hoseokovo tričko, aby mu dal najevo, že takhle teda ne. Že by neměl být nahý jen on.

Hoseok se ušklíbl do polibku a více ho prohloubil. Odtáhl se od mladšího a sjel ho pohledem. Měl rozcuchané vlasy a opuchlé rty. Taehyung v prohlížení si druhého moc neotálel, očima do něj vypaloval díru, když se Hoseok svlékal.

Mučivě pomalým tempem si svlékl tričko a Taehyung sledoval jeho vypracované tělo. Hoseok stál a zíral na mladšího.

„Co?" zachraptěl Taehyung, když starší stál a nic nedělal.

„Já..." začal Hoseok a Taehyung se na něj zamračil.

„Ty?" zopakoval po něm Taehyung, aby upozornil na to, že tohle jako odpověď nestačí.

„Já," dostal ze sebe Hoseok a na chvíli se opět odmlčel. „Já vlastně nevím, jak se tohle dělá," rozrušeně zakroutil hlavou a jeho tváře nabraly barvu pěkně uzrálého rajčátka.

Taehyung se rozesmál: „Nebyl jsi to právě ty, kdo měl ty silný řeči?"

„Drž hubu," zabručel Hoseok a otočil se k mladšímu zády.

Vzrušení v jeho spodním prádle bylo zřetelné, ale zároveň na chlapci byla vidět nervozita. Zaklonil hlavu a snažil se zhluboka dýchat. Taehyung ho zezadu objal a horkými prsty přejel přes Hoseokovo vypracované bříško.

„Čeho se teď bojíš?" zeptal se.

„Taehyungu, já nejsem gay," povzdychl si Hoseok.

„Opravdu?" prstem se dotkl jeho vzrušení.

„Ale s tebou prostě nevím," zabručel a prsty si promnul spánky. „Něco mě nutí dělat tyhle věci, ale pak se probere rozum a já prostě nevím. Nechápu se."

„Já taky ne. Běž do sprchy první," odkašlal si Taehyung a odešel z koupelny.

„Tae," začal Hoseok, ale Taehyung ho přerušil.

„Běž do sprchy první," zopakoval o něco důrazněji a Hoseok se nezmohl na víc než na obyčejné přikývnutí.

Oba chlapci se vysprchovali a Taehyung nechal Hoseoka, aby spal na posteli. Sám se zkroutil na malý gauč, který měl v pokoji. Tohle celý byla chyba. Nemělo se to stát, neměl ho sem brát.

Vždycky to končí takhle. Jednomu z nich přepne a strhne s sebou i toho druhého. Pak jsou z toho akorát zmatky a špatný pocity.

Hoseok byl vždycky nepřítel číslo jedna, nechápal, co se to teď dělo. A moc dobře věděl, že tohle šílenství bude muset skončit, protože jinak to nedopadne dobře. Co by se stalo, kdyby se spolu vyspali? Jak by pak na sebe měli reagovat? Už teď se nemohli za střízliva ani cítit, co teprve pak...

Hoseok nemohl usnout. Měl plnou hlavu myšlenek a netušil, že se někdy bude cítit hůř. Nečekal, že z toho vycouvá. Nikdy by si nepomyslel, že ho bude přitahovat chlap. A už vůbec nikdy nečekal, že to bude zrovna Taehyung. Nechápal to, vždyť druhého k smrti nenáviděl.

Vždy, když už byl tak jako rozhodnutý, že to udělá, že by to mohlo jít, tak se do toho vložil jeho mozek a začal uvažovat racionálně. Nechápal to. Byl zbabělec, ale Taehyung měl pravdu. Dneska (teda teď už včera) se zasnoubil. Tohle by dělat neměl.

Ale taky možná, proč se zasnoubil? Požádal by Soonmin o ruku, kdyby se mu do cesty nepřipletl Taehyung, nic takového by se nestalo. Nevěděl, co ho štvalo víc. Jestli to, že tak zbaběle vycouval nebo jestli to, že se zasnoubil se Soonmin.

On si jako myslel, že to je dobrý nápad. A zároveň si taky myslel, že to vyřeší všechny jeho problémy v hlavě.

Překvapivě – nevyřešilo.

A/n: Hello!

Máme tady díl číslo 40. Nějak to letí, nezdá se vám? Haha, já jsem docela ko. V práci šílený masakry, další nápad na povídku, ale nemůžu psát, dokud nedopíšu to, co mám rozepsané, jo? Slibuju. :D

Další díl zkusím napsat co nejdříve, ale nic neslibuji... mám toho fakt hodně a už jsem ze všeho dost unavená. Nějak na mě dolehla tíha reality po dovolený. :D

Snad na mě nebudete moc nasratí a díl se vám líbil.

Bye!



P.S.: JUNGKOOK A JEHO SEVEN?!!!!!!!!! FUXXK ME UP BUTTERCUP!!!!!!

Offside || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat