18

25 3 12
                                    

Hoseok dorazil k domku jako první. Byl odemčený a připravený. To, co je čekalo, mu málem vyrazilo dech. Manželská postel, která byla krásně nazdobená ručníky ve tvaru labutí, a on si v tu chvíli říkal, že to snad už nemůže být horší. Zůstal stát jako opařený, spustil tašku na zem a z úst vypustil slabé povzdychnutí.

„To si děláš prdel," slyšel zavrčení těsně za svými zády.

Pootočil hlavu a poodstoupil kousek dopředu, protože byl až nebezpečně blízko Taehyungovu obličeji.

„Tohle je zlej sen," nechal se slyšet Hoseok a protočil očima.

„Já z toho taky nejsem zrovna vodvařenej. Jestli je tady gauč, tak i když to brutálně nesnáším, klidně se obětuju a budu na něm spát," začal prohledávat pokoj Taehyung. „Koupelna, záchod, tyvole tady nic není."

„Já s tebou rozhodně v jedný posteli spát nebudu," zabručel Hoseok a šel procházet pokoj s Taehyungem.

„Jako kdybych já s tebou spát chtěl," protočil očima Taehyung a zavraždil ho pohledem.

„Tobě by se to beztak líbilo, já ale teplej nejsem," hodil po něm ksicht Hoseok a zhroutil se na kraj postele. „Tohle bude horší, než jsem myslel."

Než se nadál, byl natisknutý na zdi. Taehyung svíral v pěsti Hoseokovo tričko v oblasti hrudi a obličej měl nebezpečně blízko tomu Hoseokovu.

„Nech si ty zasraný řeči," zavrčel Taehyung a Hoseok by přísahal, že kdyby posunul hlavu o pár milimetrů dopředu, jeho rty by se otřely o ty Taehyungovy. „Vůbec nic nevíš, tak se starej o sebe."

Hoseok se nezmohl na slovo, tak ho alespoň vraždil pohledem a snažil se hodit sám sebe do klidu. Taehyung na něm skoro ležel, jak ho držel natisknutého na ledové zdi. Sebral síly a mladšího chlapce od sebe odstrčil. Taehyung udělal pár kroků dozadu a zkřížil ruce na prsou.

„Jdi do prdele," zabručel Hoseok a upravil si tričko, které ještě před chvílí muchlal Taehyung ve své dlani.

Prošel kolem mladšího chlapce a nezapomněl do něj drknout ramenem. Taehyung si odpustil uštěpačnou odpověď a vydal se ven za ním. Hoseok vypálil ven, potřeboval na vzduch. Jak tohle zvládne celých pět dní, to neměl nejmenší tušení.

„Trenére?!" zavolal na muže, který se bavil s řidičem autobusu. „Já si myslím, že nesnáším Jimina a musím být na pokoji s ním!"

Trenér se rozesmál, když u toho Hoseok divoce rozhazoval rukama a Taehyung se v pozadí tvářil jako deset čertů.

„Pánové," zakroutil hlavou. „Byli jste uvnitř necelé tři minuty."

„A bohatě stačilo," zkřížil ruce na prsou Hoseok a zamračil se.

„Výjimečně s ním souhlasím," postavil se vedle něj Taehyung.

„Ale no tak, běžte se převléct a za chvíli začne první trénink. Sraz tady za deset minut," poplácal oba po ramenou a rychlým krokem zmizel v hotelu.

„To snad není možný," rukama si projel vlasy a se zaúpěním se otočil na patě a vrátil se zpět do pokoje.

Z tašky vyhrabal věci na trénink a zabouchl se v malé koupelničce. Otočil klíčkem, aby si pojistil, že mu tam mladší chlapec nevleze. To bylo opravdu to poslední, co dnes ještě potřeboval. Ne, že by se měl za co stydět. To opravdu neměl. Pracoval na sobě téměř každý den a pokud by měl být k sobě upřímný, aktuálně byl asi v nejlepší formě za celý svůj život.

Rychle se převlékl z černých džínů do šedých sportovních kraťasů. Oblékl si termotriko, na které si natáhl tmavě modrou mikinu s kapucí. Věci, které si svlékl, naházel zpět do tašky, odemkl dveře a naskytl se mu pohled na Taehyungova vypracovaná záda. Protočil očima a rychle se schoval ještě na chvíli do koupelny. Chtěl se vyhnout tomu trapnému spojení pohledů, které tušil, že bude následovat.

Slyšel, jak Taehyung při odchodu naštvaně bouchl dveřmi, a potichu vylezl z koupelny. Tašku hodil na jednu půlku postele, pořádně si dotáhl tkaničky u bot a s hlubokým výdechem vyrazil ven.

Měl ještě čas. On a Taehyung byli zatím jediní, kdo tam čekali. Ostatní si dávali na čas a dopřávali si ještě několikaminutový odpočinek. Hoseok se posadil o dvě lavičky dál než Taehyung a schoval si obličej do dlaní. Z kapsy mikiny vytáhl telefon a z nudy projížděl sociální sítě. Musel to nějak vymyslet, aby s Taehyungem nemusel spát. Bude ho muset nějak vyštípat ven. Něco mu provést, aby mladší chlapec sám odjel pryč. Ještě neměl tušení, jak to udělá, ale svým způsobem se na to těšil.

Další věcí, kterou Hoseok netušil bylo to, že Taehyung měl úplně stejnou myšlenku.





A/n: Hello!

Tááák... tady bych chtěla ukázat, kde jsou. Strašně se mi to líbilo a jednou se tam chci podívat.

 Strašně se mi to líbilo a jednou se tam chci podívat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A tady je hotel, ve kterém jsou :') a na druhé fotce zepředu, kde je Hobi a Tae 🌚

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


A tady je hotel, ve kterém jsou :') a na druhé fotce zepředu, kde je Hobi a Tae 🌚

A tady je hotel, ve kterém jsou :') a na druhé fotce zepředu, kde je Hobi a Tae 🌚

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Snad se díleček nějako líbil, zkusím během příštího týdne vydat další

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Snad se díleček nějako líbil, zkusím během příštího týdne vydat další. Vždy si říkám, jak si předepíšu do zásoby a budu vydávat pravidelně. Jenže já to nějakým způsobem nezvládám :D :D Prostě dopíšu a hned ho tam bombim, protože jinak zapomenu, že jsem ho napsala :DDD

Jsem taková rybička, no :D

Tak pěkný večer, já jdu spinkat!

Dobrou noc.

Bye!

Offside || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat