3

25 3 4
                                    

Rychle se dal na odchod a zamířil na záchod. Postavil se k umyvadlu a zadíval se do zrcadla. Musel chvíli počkat a poté se vrátí za Soonmin.

„To bylo strašně nenápadný."

Dveře se otevřely a nestál v nich nikdo jiný než Kim Taehyung v perfektně padnoucím černém obleku.

„Nevím, co máš na mysli," snažil se dělat, že ho jeho příchod vůbec nerozhodil a upravil si kravatu.

„Ale víš," ušklíbl se mladší a vešel dovnitř. „Šel ses podívat, s kým to tam sedím."

„Proč bych to dělal? Šel jsem na záchod si umýt ruce před jídlem," na čele mu nabíhala žilka, ale moc se snažil, aby mu neskočil kolem krku.

„Tak proč si je nemyješ?"

„Protože se nejdřív upravuji a teprve pak umyji?" zadíval se do zrcadla a spojil svůj pohled s tím Taehyungovým.

„Já si myslím něco jiného," nazdvihl obočí Taehyung, ale oční kontakt nepřerušil.

„Mně je vcelku jedno, co si myslíš ty," bez přerušení očního kontaktu zapnul vodu a pomalu si umýval ruce.

„No nic, já půjdu. Chtěl jsem tě jen pozdravit," ušklíbl se. „Nemůžu nechat trenéra, který bude trénovat nároďák, čekat."

„Cože?!" prudce se otočil a zamokřil si kalhoty.

„Slyšel jsi."

„Vždyť výběrko je až za tři měsíce," zamračil se a ubrousek si začal otírat mokré kalhoty.

„No, vždyť do těch tří měsíců chce mít vybráno," pokrčil rameny a pobaveně sledoval zoufalého Hoseoka, který si sušil kalhoty a vypadal, že se za chvíli zhroutí.

„Počkej, počkej, to nějak nesedí s tím, jak to bylo doteď," zavrčel na mladšího.

„On je trenér, on si určuje, jak to udělá."

„A co tady děláš teda ty?"

„Co myslíš?" jazykem si přejel přes rty a ramenem se opřel o futra.

„Neříkej mi, ne, to nemůže být pravda," dostal ze sebe Hoseok, a i když se moc snažil, zoufalství v jeho hlase by poznal i hluchý.

„A cos čekal? Teď ses teprve vrátil a nemáš kondici."

„A víš proč? Kdybys mě tam nechal na pokoji, tak by mi nic nebylo," prskl po něm a uvolnil si kravatu kolem krku.

„Já ti nic neudělal," pokrčil rameny Taehyung. „Jen ty by sis měl uvědomit, že už nejsi nejmladší a máš křehký kosti."

Zhluboka se nadechl a vydechl. Strašně moc se držel, aby na mladšího neskočil a pěstí mu nesmazal ten jeho škleb z obličeje.

„No tos teda udělal," zavrčel na něj Hoseok.

„Snad bys nebrečel," zasmál se Taehyung, ale to už ho Hoseok, kterému se naštváním až kouřilo z uší, odcházel pryč a nezapomněl do mladšího drknout ramenem tak, že to Taehyung jen tak tak ustál.

Mlčky se posadil ke stolu a usmál se na svou přítelkyni, která ho vybídla pohledem.

„Co si dáš?" usmála se na něj.

„Dezert už jsi měl, tak koukej sníst hlavní chod," mrkl na něj Taehyung a nezapomněl ho pohladit po vlasech.

Hoseok sebou prudce trhl a vykulil na mladšího oči.

„Prosím?" zavrčel Hoseok.

„Prosím?" vložila se do toho nechápavě Soonmin.

Taehyung s vítězným úšklebkem na tváři už mířil ke svému místu a posadil se zpět.

„Hoseoku, můžeš mi vysvětlit, co se na tom záchodě odehrálo? Ty mokrý kalhoty tedy předpokládám, že nebudou od vody?"

„Nic se neodehrálo," unaveně se opřel a zakroutil hlavou.

V obličeji byl rudý vzteky a držel se ze všech sil jen kvůli tomu, že tady byl trenér, který měl na starost přípravu hráčů na mistrovství světa.

„Nepřijde mi to tak," nazdvihla obočí.

„Polil jsem se vodou, když jsem si myl ruce," vysvětlil a snažil se si udržet vážný a klidný tón hlasu.

„No, když myslíš," pokrčila rameny a zadívala se do menu. „Co si dáš?"

„Nemám na nic chuť, šel bych domů," zabručel Hoseok a Soonmin se na něj zamračila.

„Co si dáš?" zopakovala důrazněji.

„Sushi s lososem," plácnul Hoseok první věc, která mu přišla do hlavy a stále sledoval Taehyunga, který upíjel svého bílého vína a bavil se s trenérem.

Soonmin objednala a mlčky pozorovala svého partnera, který vypadal, že je úplně mimo realitu.

„Hoseoku," zaúpěla, když už bylo ticho déle než pět minut.

„Co?" vytrhl se ze svých myšlenek a zadíval se na ni.

„Věnuj se mi trochu a přestaň přemýšlet o Taehyungovi, prosím. Jsme tady, abychom si užili krásný večer."

„Měli jsme jít jinam," zabručel a zkřížil si ruce na prsou.

„Ale už jsme tady, tak to prosím zkus přežít."

Protočil očima a sledoval Taehyunga, který se postavil na nohy a spolu s trenérem se dali na odchod. Když procházeli kolem Hoseoka, trenér mu kývl na pozdrav a Taehyung mu poslal pusinku.

„Uvidíme se příští týden," mrkl na něj a zrychlil krok, protože věděl, že Hoseok se opravdu, ale opravdu ovládal z posledních sil a že by stačilo, aby u něj zastavil a mohl by proletět skleněnou výlohou.

A/N: Hello!

Tak tu máme další díl! :D Asi už vidíte, kdo bude hlavní provokatér a kdo bude plánovat, jak mu to vrátit. :D

Snad se díl líbil a já se jdu připravit, zítra jedu k doktorce na kontrolu a už snad do práce! A protože jsem se nudila během svého ležáctví, domluvila jsem si přivýdělek v nádherné sportovní stáji. Peníze jako nic moc, ale budu v kontaktu s nádhernýma parkurákama, které patří parkurové jezdkyni Safari, možná vám to něco říká. Mladá a moc šikovná holčina.

Zítra bych se tam jela podívat nejspíš, takže uvidím :D

Je to dobrá příležitost, kde bych si mohla později domluvit i tréninky, takže... no, uvidíme. Jsem zvědavá, jak to bude.

Also španělština... bude to náročný, sakra hodně. Ale hodně mě to bavilo! A otevře mi to spoustu nových pracovních příležitostí. Teď i pracujeme s myšlenkou, že bychom šli za prací do Norska nebo Kanady. Je to vše ve hvězdách a otázka do velké budoucnosti.

Ale vidíte, že se opravdu nenudím a že když mám volno, tak vymýšlím, co a jak :D

Dobrou, už nebudu otravovat. :D

Bye!

Offside || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat