24

22 3 4
                                    

„Je mi to jedno, já si to klidně odsedím," vrčel Hoseok a vytáhl Taehyunga na nohy.

Mladší se lehce zachvěl, když byl opět naražený na zdi a uvězněný pod Hoseokovým nahým tělem. Jejich obličeje od sebe dělilo pár centimetrů, ale jiná místa byla oddělená jen slabou látkou a ručníkem. I přesto Taehyung cítil všechno.

Ani jeden z nich nic neříkal, jen se probodávali pohledy a snažili se uklidnit svá zběsile bušící srdce. Hoseokovo bušilo z naštvání a šoku, Taehyungovi z překvapení a malého strachu o život.

„J-já myslím, že je to trochu moc vyhrocený," zašeptal Taehyung a Hoseok se k němu blíž nahnul.

„Opravdu?" zašeptal Hoseok a Taehyung myslel, že je bude po něm.

Tohle nezvládal. Dech se mu zadrhl v plicích a nemohl se nadechnout. Když se mu to konečně povedlo, byl to jen slabý, trhaný nádech.

„Opravdu," dostal ze sebe slabě a jedinou výhodou bylo, že ho na nohou drželo Hoseokovo tělo.

Kapičky vody se mu leskly na širokých ramenou, bicepsech a když Taehyung sjel pohledem kousek níž, tak i na hrudi a břišácích.

Hoseok si jeho pohledu všiml a rychle ho od sebe odstrčil.

„Seš teplej nebo co?!" zakroutil divoce hlavou, vzal ze stolku ty maličké nůžky ze šitíčka a zabouchl se v koupelně.

Taehyung se sesunul na zem a snažil se vydýchat právě přežitou smrt. Snažil se o hluboký nádech a výdech. Vyklidnit se co nejvíce to šlo. Nakonec se sebral a s bouchnutím dveří opustil místnost.

Hoseok se zapřel o umyvadlo a zadíval se na svůj odraz v zrcadle. Bylo mu špatně.

Nůžtičkami pomalu začal odstříhávat tvrdé kusy vlasů. Byl naštvaný. Nakonec si vzal strojek na holení a projel si to tím. Vypadalo to hrozně, ale čepice to zvládne a vlasy brzy dorostou. Do té doby samozřejmě Taehyung byl malý krok od smrti. Takhle naštvaný dlouho nebyl.

Co ho ale vyděsilo byl ten pohled, kterým ho Taehyung sjel. A co ho vyděsilo možná ještě víc bylo to, jak se cítil. Že mu to vlastně přišlo celkem sexy, kdyby tohle udělala Soonmin.

Ale tohle byl Taehyung, u něj to bylo odporný. Hoseok totiž byl jasnej heterák a neměl v plánu se měnit. Doma měl milující přítelkyni, se kterou vše fungovalo tak, jak mělo. Když byl u těch myšlenek, možná by ji mohl požádat o ruku. Měli mít příští měsíc výročí. Určitě by ji tím udělal radost.

Zoufale si prsty proplul svůj sexy sestřih na ježka. Bylo to hrozný.

Oblékl se a na hlavu si narazil kšiltovku. Taehyung byl někde pryč, tak toho využil a posadil se na křeslo. Jejich pokoj byl jeden velkej bordel. Na zemi bylo stále prostěradlo přišité k peřině, tričku a kraťasům. Musel uznat, že se to oběma povedlo. Ale Hoseok trpěl víc. A Taehyung to víc posral.

Přemýšlel, jak ještě víc by se situace mohla vyhrotit. Strašně chtěl Taehyungovi vrátit to, co mu provedl, ale na druhou stranu neměl nejmenší tušení, kam by tohle celé pokračovalo a vedlo. Oba byli nezastavitelní a Hoseok si moc dobře uvědomoval vážnost situace, do které se dostali.

Mohl by mu dát třeba do pití nějaké projímadlo, ale to mu přišlo již jako ohraný trik. Nechtěl přiznávat, že byl v koncích. Což opravdu nebyl, nápadů na pomstu měl hned několik. Jenže žádný z těch nápadů mu nepřišel dost dobrý nebo si říkal, že by to bylo až moc. Zvlášť – neměl s sebou vybavení.

Ale to projímadlo by se dalo zařídit, kousek odsud byla lékárna. Řekne trenérovi, že potřebuje magnesium na svaly, že mu došlo. Plán to byl dobrý, ale nějak se nemohl donutit ho uskutečnit. No, rozhodl se, že si ho nechá v záloze a uvidí, jak to všechno dopadne.

Když totiž dá Taehyungovi projímadlo, nasere si sám sobě do bot. Taehyung obsadí koupelnu nebo v horším případě se posere do jejich společné postele, a to nebyla věc, kterou Hoseok toužil vidět.

A/n: Hello!

Díl o ničem! Ale nebojte, za chvíli se to rozjede a já bych hrozně ráda řekla, že jsme alespoň již v půlce povídky, ale mé výpočty nějako nevyšly a nějako nevím, kolik přesně bude dílů. Když jsem začínala psát, věděla jsem, že bude delší, ale víme jak no.

Haha

Každopádně, vymyslela jsem novou povídku, kterou jsem si zakázala zveřejnit, dokud se tady nedostaneme ke konci. Ale začala jsem na ní již pracovat a můžete se těšit na další komedii, tentokrát z toho sladkého, středoškolského života.

Snad se díl líbil, já letím pracovat a snad brzy bude další a nějak se s tím příběhem pohneme už :D

Mějte pěkný den

Bye!

Offside || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat