20

27 4 4
                                    

„Varuju tě, neser mě," nahnul se blíže k Taehyungovi a zašeptal mu ta slova do ouška s co nejhrubším hlasem.

Taehyungovi po celém těle přejela husí kůže a na ruce se mu postavily chlupy. Celý se zachvěl z toho mrazíku, který mu běhal po zádech, když se Hoseokův horký dech opřel o jeho ucho. Starší chlapec svůj obličej přesunul zpět před Taehyungův a zabodl svůj pohled hluboko do toho Taehyungova. Mladší chlapec měl co dělat, aby se udržel na nohou.

Hoseok jen zakroutil hlavou a mladšího chlapce pustil.

„Tohle ti ale jen tak neprojde, tomu věř," zamračil se, a i s cestovní taškou se zamknul v koupelně.

Dopřál si sprchu, která měla být relaxační, ale díky škrábancům od jehličí a větviček, byla dost bolestivá. Rychle se omyl a vylezl ven. Vybral si čisté prádlo a pro jistotu zkontroloval zbytek tašky, jestli mu něco nechybělo, neměl tam náhodou něco vylitého.

Před zrcadlem se upravil a pohledem se zastavil na Taehyungově zubním kartáčku. Neměl by, ale touha udělat to, byla silnější. Vzal kartáček do ruky a s bušícím srdcem, se přiblížil k záchodové míse. Strčil kartáček do vody a párkrát s ním zakmital, aby hladinu pěkně rozvířil. Nezapomněl ještě spláchnout.

„Já ti dám, hajzle," zašeptal si spokojeně pro sebe a kartáček uklidil zpět, kde ho Taehyung nechal.

Snažil se nesmát, ale potutelný úsměv z tváře jen těžko smazával. Odemkl dveře a vrátil se do místnosti, kterou sdílel s Taehyungem. Mladší chlapec ležel rozvalený na kraji postele a Hoseok zabral místo v malém křesílku. Z kapsy vytáhl svůj telefon a nepřítomně projížděl sociální sítě. Strašně moc se snažil, aby se nesmál.

Domluvil se s Jiminem, že se sejdou o něco dříve, aby tady nemusel zůstávat s Taehyungem.

Hned, co viděl Jimina, běžel za ním s nadšením, které má dítě, kterému koupíte jeho oblíbenou zmrzlinu.

„Co jsi udělal?!" vykřikl Jimin a dal si ruku před pusu.

Vyděšeně se rozhlédl kolem sebe, zatímco Hoseok byl zaneprázdněný dalším výbuchem smíchu.

„Vír," smál se a prstem naznačil vír.

Jimin se rozesmál a kroutil hlavou: „Kolik, že ti je?"

„Hele mlč," vyplázl na něj jazyk Hoseok. „Strčit někoho do keře je totiž taky hrozně dospělácký."

„No," přitakal mu Jimin. „Tys alespoň neudělal nic, co by ohrozilo jeho život. Počkej, nebyl ten záchod pochcanej, že? Nebo neplavalo tam něco?!"

„Ježiš!" praštil ho Hoseok do ruky. „Copak jsem prase? Jasně, že tam nic nebylo."
„No já nevím, když to tak poslouchám," zašklebil se Jimin a společně se vydali směrem k hotelové kavárně.

Posadili se do kavárny a každý si objednal něco k pití.

„Hele, je tady i wellness," ukázal Jimin na velký plakát, na kterém byly vypsané druhy saun a masáží.

„Bychom pak mohli," přikývl Hoseok. „Ale mám celý tělo poškrábaný od té jízdy jehličím."

„To byl stejně pitomej nápad, kdyby tam byla rovinka, asi by to bylo i vtipný, ale že jsi jel z celý stráně dolů, to mi moc okay nepřišlo," povzdychl si Jimin a upil ze svého latté.

„Každej nápad, kterej vymyslí Taehyung, je pitomej. To by sis za ty roky už mohl všimnout," pohodlně se opřel o opěradlo křesílka Hoseok a do ruky si vzal hrníček s kávou.

„Zrovna vy dva byste si v tom vymejšlení debilních nápadů mohli podat ruku," protočil očima Jimin.

„Taehyung si myslí, že teď vymýšlím pomstu, takže ho budu jen sledovat, jak je v nervu, zatímco já už svoji pomstu dávno vykonal."

„Tomuhle říkáš pomsta?" rozesmál se znovu Jimin.

„No, první část," pokrčil rameny starší.

„Uvědomuješ si, že tímhle válečnou sekyru nezakopeš?"

„Já ji nevykopal," znovu pokrčil rameny Hoseok.

„Ale jsme tady od toho, abyste ji vy dva zakopali," snažil se mu vysvětit Jimin.

„Ale já tady nejsem od toho, abych byl s Taehyungem nejka," zakňoural Hoseok a chystal se pokračovat, ale nově příchozí, který stál za ním, ho přerušil.

„To je škoda, já doufal, že nás spaní v té jedné posteli sblíží," pohladil ho po hlavě Taehyung a Hoseokem projel elektrický proud.

Prudce se na mladšího otočil, polil si čisté kalhoty kávou a nevěděl, co dřív. Taehyung se při pohledu na ten vyděšený výraz vítězoslavně ušklíbl a pobaveně sledoval staršího chlapce, který se snažil si otřít kalhoty ubrouskem.

„Spaní v jedné posteli?" začal se smát Jimin.

Hoseok ho probodl vražedným pohledem a Taehyung se spokojeně opřel o opěradlo křesla, aby měl hlavu na úrovni té Hoseokovy.

„On ti to Hoseokie neřekl? Že máme manželskou postel, ještě takovou malou, abychom se k sobě mohli v noci tulit," uculil se a Hoseok naznačil zvracení.

„To ses nepochlubil," pokračoval se smíchem Jimin a Hoseok byl rudý až na zadku.

To spaní musel nějak vymyslet. Takhle to nešlo.

„Taehyungie?" mile se na něj otočil a Taehyunga z toho přívětivého tónu až zamrazilo.

Přestal se smát a v očích se mu odrážela určitá nervozita.

„Doufám, že sis vzal to hezký spodní prádlo, u kterého víš, že mám rád," poslal mu vzdušnou pusinku a Taehyungův obličej nabral červenou barvu.

„Ty seš debil, Hoseoku," praštil ho do ramene mladší a dal se na odchod.

Jimin všechno sledoval s vykulenýma očima a pusou dokořán.

„A Taehyungie?"

„Co chceš?!" prudce se otočil a zavraždil staršího chlapce pohledem.

„Smrdí ti z pusy, tak si ji vyčisti," mrkl na něj.



A/n: Hello!

Trvalo to, já vím.

Měla jsem těžký týden. Jestli ještě něco stihnu, tak to bude zázrak.

Letím teď učit, tak se mějte a snad se díl líbil.

Bye!

Offside || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat