„Takže mi chceš tvrdit, že mi čumíš na rty, seš tak v transu, že si ani nevšimneš, že na tebe koukám zpátky a nechceš je ochutnat?"
„Nechci."
„Nelži alespoň," zasmál se slabě Taehyung a Hoseok měl pocit, že zkolabuje.
Jemně pohnul hlavou dopředu a svými rty se otřel o ty Hoseokovy.
Prsty mu zabořil do stehen a jemně pohnul svými rty proti těm, které patřily překvapenému tmavovláskovi. Hoseok se ani nehnul, jen vykulil oči a nevěděl, co dělat. Měl pocit, že v něm něco vybuchlo, srdce mu silně bušilo, měl ho až v krku. Taehyung to moc dobře slyšel a byl svým způsobem rád, že nebyl jediný, komu jeho vlastní srdce chtělo vyskočit z hrudníku.
Hoseok po několika vteřinách, které se oběma zdály být jako dlouhé desítky minut, váhavě pohnul svými rty proti těm Taehyungovým. Mladším projela určitá vlna energie a políbil Hoseoka trochu více náruživěji.
Starší chlapec seděl na posteli, ruce vedle svých boků a pevně se o ně opíral, jinak by se asi složil. Taehyung, který stál před ním, skloněný k jeho rtům, se opíral o stehna staršího a modlil se, aby mu nohy nevypověděly poslušnost a stále ho držely.
Ani jeden z nich nevnímali čas, ani okolí. Odtáhli se od sebe, aby nabrali nějaký ten kyslík, který oběma začínal dost chybět.
„Do prdele," vypadlo z Taehyunga, který se vzpamatoval jako první.
Narovnal se, otočil se na patě a zabouchl za sebou dveře od koupelny. Otočil klíčkem, aby se Hoseok nedostal dovnitř a rozsvítil. Zadíval se do zrcadla.
Měl napuchlé rty, pěkně červené od toho, jak byly dokonale prokrvené. Tváře lehce narůžovělé a vlasy rozcuchané. Cítil, jak mu celý obličej hořel. Pocuchal si naštvaně vlasy a otočil kohoutkem na ledovou vodu. Opláchl si obličej a sledoval, jak se mu, na červených tvářích a přes skleněné oči, leskly kapičky ledové vody.
Svezl se na zem, zády opřený o dveře a zaklonil hlavu. Co to do něj sakra vjelo?
Hoseok seděl na posteli jako opařený. Rukama byl stále zapřený, hlavu zakloněnou. Snažil se zhluboka dýchat, aby se uklidil.
Nemohl nějak zpracovat, co se právě stalo. Tohle bylo úplně mimo čáru. Tohle se vůbec nemělo stát. Nechápal, jak se to vůbec stalo.
Štípnul se do ruky, aby zjistil, jestli to nebyl sen. Když ucítil palčivou bolest, zakroutil hlavou. Na co sakra myslel?
Zalehl na svoji půlku postele, přikryl se a snažil se usnout. Byl tak zmatený.
Rty ho brněly a on sám nevěděl, jestli se mu to líbilo nebo ne. Co věděl určitě bylo to, že ještě pár minut zpět měl takové zatmění, že pro něj neexistovalo nic jiného než Taehyungovy rty.
Nic z toho opravdu nedávalo smysl. Všechno úplně odporovalo jeho stylu života.
1. Hoseok nebyl na kluky.
2. Hoseok měl nádhernou přítelkyni, kterou z celého srdce miloval.
3. Hoseok nesnášel Taehyunga.Zavrtal hlavu víc do polštáře a slabě zaúpěl.
Ze snahy usnout ho vyrušila rána dveří koupelny. Taehyung vypálil z vedlejší místnosti a dveře za ním s hlasitou ránou zaklaply. Starší chlapec sebou slabě cukl leknutím.
„Mám nápad," ozval se Taehyung.
Hoseok se na něj otočil. Mladší snad vypadal ještě více rozrušený než on sám. Rozcuchané vlasy, které si nejspíš tahal a proplouval jimi mokrýma rukama. Zarudlý obličej a skleněné, rudé oči.
„Mhm?" zahučel starší.
Skládat dohromady celou větu se neodvážil. Měl takový zvláštní pocit, že by ho jeho vlastní hlas mohl zradit.
„Prostě," začal Taehyung a posadil se do křesla. „Tohle je utrpení pro oba."
„Uhmm," přikývl souhlasně Hoseok a posadil se na posteli.
„To, co se před chvílí událo... byl asi zkrat, poslední kapka toho všeho zoufalství z toho, co se teď děje. Pro trenéra to je možná vtipný, ale já už to přestávám zvládat."
Hoseok mlčky přikývl.
„Naučíme se na hřišti spolupracovat. Jen na hřišti a neznamená to, že jinde budeme kámoši nebo se budeme nějak bavit. To nepřipadá v úvahu a nestojím o to. Ani jeden z nás nechce skončit a je to dobrá šance pro oba. Proto to zkusíme. Chce se mi zvracet jen při spojení myšlenky na tebe a spolupráce, ale asi to zvládnu," navrhl.
„Fajn, jen na hřišti."
„Deal," přikývl Taehyung. „Ruku si s tebou na to podávat nebudu, už jsem se tě dneska dotýkal dost a mám asi vyrážku."
Hoseok protočil očima a zalehl zpět.
Takže to byl jen zkrat. Měli na to stejný názor, to bylo dobře (předpokládal to alespoň).
Rozhodl se, že to opravdu hodí za hlavu a dál se k tomu vracet nebude.
Čekal, až se zhoupne postel a Taehyung si lehne vedle něj. Nic takového se nestalo a když se nenápadně otočil, našel Taehyunga zkrouceného v křesle. Předstíral spánek, ale Hoseok moc dobře věděl, že toho měl také hodně na přemýšlení.