Aslında bilmediği bir şey söylüyordu. Aradan çok zaman geçmesi iyi bir şey; belki Astelle biraz daha sonra ele geçirilmiş olsaydı bile bunu düzeltmek daha da zor olabilirdi.
'Peki... Orijinal hikayede kadın kahraman Bleon'a panzehiri verip onu iyileştirdi mi?'
Kadın başrol yetenekli bir doktordu. Bu yüzden yanlışlıkla Bleon'u iyileştirdiğinde, onun ilaca bağımlı olduğunu hemen fark etti. Ama o zamanlar zaten uzun süredir bağımlıydı, bu yüzden ne kadar panzehir beslese ve tedavi etse de ilacın etkisi kolay kolay geçmiyordu, bu yüzden bu sorunla epeyce mücadele etti.
'Yani sonunda ikisi iyi anlaştı, ama...'
"Böyle yaşamanın iyi bir yanı yok. Ve eğer panzehiri almaya devam edersen şu an olduğundan daha mutlu bir hayat yaşayabilirsin, o yüzden beni dinle. Anlamak?"
"Daha mutlu?"
"Bu doğru. Daha mutlu olacaksın."
Muhtemelen şu anda yaptığımız şeyleri düşünemeyecek kadar. Hayır, bunu hiç düşünmemesi gerekiyor. Tabii buna ben de dahildim.
"Ama ben bayıldığımda hiç uyumadın, değil mi?"
Bunu nasıl biliyordum çünkü gözlerinin altında soluk teninin olması gereken yer gözle görülür şekilde gölgelenmişti...
"...Evet. Eşime bir şey olacak korkusuyla uyuyamadım..."
"O zaman biraz uyuyalım. Bu sefer sana göz kulak olacağım."
"Birlikte uyuyamaz mıyız?"
"Birlikte uyumak ister misin?"
"Evet. Eşime sarılarak uyursam sanırım daha iyi uyurum..."
"Hmm..."
Peki, yanında uyuyacağım, tamam mı?
"Ama kucaklaşarak uyumak yerine, el ele tutuşarak uyuyalım."
"...Uyuman için sana sarılmak istiyorum..."
"İlacı aldığına göre kollarını bana dolayarak uyursan işe yaramayabilir."
Bleon'u saçmalıklar uydurarak ikna ettim. Dürüst olmak gerekirse Bleon söylediğim her şeye inanabilirdi.
"...O halde ilacı alacağım ve iyi olduğumda sana uyumana izin ver."
"Peki. Yapacağım."
O zamana kadar Philia onun yanında olacak, benimle yatmak ister mi?
Böyle bir düşünceyle bile kolayca cevap verdim, sonra yatağıma dönüp Bleon'un yanına uzandım. Bleon hemen elimi tuttu.
"İyi uykular."
"Sen de iyi uykular karım."
"Hmm."
"Seni seviyorum..."
"Ha?"
Ani itirafla uyumak üzereyken gözlerim büyüdü ve kalbim küt küt atmaya başladı.
"Seni seviyorum. Astell..."
"Hı, evet. Ben de..."
Beni neden burada sevdiğini söylediğini bile soramadım, bu yüzden sadece evet dedim. Gözlerimi sakince kapattım ama bir şekilde kalbim biraz titriyordu.
'O benimle konuşmadığında neden bu kadar gergindim?'
Sakin olalım. Belki kalp atışlarım duyulur diye başka şeyler düşünerek itirafını unutmaya çalıştım. Ondan sonra bir şekilde uyumaya çalıştım ama bütün hafta uyuduğum ve yeni uyandığım için rahat uyuyamadım. Bu yüzden savurmaya ve dönmeye devam ettim. Ama benden farklı olarak Bleon çok çalışıyordu ve oldukça yorgundu, bu yüzden hızlı bir şekilde onun düzenli nefes alış sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
ChickLitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...