Bölüm 75

211 9 0
                                    

Bleon yatakta yatan Astell'e baktı, gözleri çaresizlik ve üzüntüyle doluydu. Astell ölümün eşiğindeydi ve hayata zar zor tutunuyordu; onunla bir dakika daha birlikte olabilmek için ağır nefes alıyordu.

"Nefes nefese, nefes nefese, Bleon..."

Astell, dikkat etmedikçe duyulamayacak kadar alçak bir sesle ona seslendi. Cevap vermek yerine gözlerinin içine bakarken saçlarını defalarca fırçaladı. Ve onun görüntüsünü yüreğine bastırdı.

"Dinlemek. Haa, ne olur ne olmaz, uyanamasam bile , söz ver bana. Hayatını düzgün yaşayacaksın..."

Onun ondan ricası, ona asla yerine getirmeyeceği bir şeydi.

Nasıl...

Artık içinde olmadığı bir dünyada yaşamaya nasıl devam edebilirdi?

Bir kere yeterliydi. Hayır, onsuz bir dünyada bir gün bile yaşayamazdı.

"İstemiyorum... Seni bekleyeceğim Karısı. Geri geleceksin. Yakında bana geri döneceksin. O yüzden öyle söyleme."

Bu yüzden ciddiyetle bu isteği hemen reddetti.

"Geleceğim haa, ama asla bilemezsin. Huff, o yüzden bana söz ver."

"......."

Bleon artık ona cevap vermedi. Elbette ölümün eşiğinde olduğu için ona güvence verebilseydi yüzlerce yalan söyleyebilirdi. Ama iş Astell'e gelince son derece bencil bir adamdı. Ona sahip olmak, onu yanında tutmak için her şeyi yapabilirdi.

Yani eğer ona geri dönmesi için bir neden verebilirse, buna bir de doğru düzgün yaşayamayacağı, böylece kendisine geri dönebileceği endişesini ekleyebilseydi, gözlerini sımsıkı kapatıp arkasını dönerdi. onun içten dileğine göz yumuyor.

Ancak onun sessizliğini bir onaylama olarak algıladı ve böylece Astell'in ifadesi daha rahat bir hal aldı. Bunu gören Bleon, akmak üzere olan gözyaşlarını tutmak için dudağını ısırdı.

'Gitme. Gitme.'

Ona sarılıp yalvarmak istiyordu.

'Beni yalnız bırakıyorsun, bunu bir daha yapma... Lütfen...'

Ona söylemek istediği o kadar çok şey vardı ki ama hepsini içinde yuttu. Ona güvenecektir. Bu sefer farklı olacak. Astell bu sefer onu asla yalnız bırakmayacak... Sadece buna inanması gerekiyordu.

"Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum."

Astell'in onu sevdiğini söylerken ten rengi soldu. Gözlerini açık tutmak zordu, göz kapakları çaresizce sarkıyordu.

"Eş...?"

Astell onu çağırırken bile hareket etmedi.

Ve elini tutan eldeki kuvvet tamamen yok oldu. Böylece Astell ikinci ölümüyle gözlerinin önünde karşılaştı.

"...Eş? Astell mi? Hic...!"

Bleon'un gözyaşlarına boğulmuş çığlığı tüm odada yankılandı.

Bu sefer bunun hiçbir şekilde son olmadığını biliyor ve bunu zihninde biliyor ama yüreğinde kabullenmekte zorlanıyordu. Aklından her türlü düşünce geçiyordu ve deliriyormuş gibi hissediyordu.

'HAYIR.'

Geri gelecektir. Kesinlikle ona geri dönecek ve ona en sevdiği parlak gülümsemesini tekrar gösterecek.

Bu yüzden ona güvendi ve Bleon, Astell'in yanından bir an bile ayrılmadı. Köşkün hizmetkarları ve kahyasının ısrarlarına rağmen ne yemek yedi, ne de uyudu. Kimsenin odasına girmesine izin verilmedi, Astell'in geri dönmesini tüm zaman boyunca yanında bekledi. Zaten uyanmasaydı her şeyin bir anlamı olmayacaktı, bu yüzden onun da zamanı durmuştu ve o dönene kadar bir daha asla hareket etmeyecekti.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin