Bölüm 31

373 19 0
                                    

'Neden böyle rüyalar görmeye devam ediyorum?'

Aklım başıma gelmiş olsa da bir süre gözlerimi açmadım ve derin düşüncelere daldım.

'İkinci kez gördüğümde bundan emindim.'

Bugün gördüğüm rüyada, elimi tutan elimi her bırakıp yüzüne baktığımda, görünüşü şimdikinden biraz farklıydı. Ne oldu? Ne kadar düşünürsem düşüneyim, ne kadar düşünsem de bu imkânsız. Ve kesinlikle tuhaf olan şey, pencerenin dışındaki bahçedeki çiçeklerin ayçiçekleriyle dolu olmasıydı.

'Ayçiçekleri sonbaharda açan çiçeklerdir...'

Astell'in anılarını doğru hatırlıyorsam sonbaharın pek bir anlamı yoktu. Ne kadar düşünürsem düşüneyim inandırıcı bir sonuca ulaşamadım, bu yüzden sonunda başım zonklamaya başladı ve farkında olmadan kaşlarımı çattım.

Ama sonra büyük bir el alnıma öyle hassas bir dokunuşla uzandı ki, sanki dikkatli olmazsa kırılacakmışım gibi. Mucizevi bir şekilde baş ağrısı bir hayalet gibi ortadan kayboldu. Yavaşça gözlerimi açtım ve bana dokunan elin sahibiyle karşılaştım. Sanki çok güzel bir şeye bakıyormuş gibi bana şefkatle bakıyordu.

"Kalktın mı?"

Beklendiği gibi, rüyamdaki ile karşımdaki birbirinden çok farklıydı. Çok fazla fark olmasa da bunu anlayabiliyordum.

"Evet. İyi uyudun mu, karım? Kaşlarını çattın, başka kötü bir rüya mı gördün?”

"HAYIR. Bu bir rüya değildi. İyi uyudun mu Bleon?”

"Evet ben iyi uyudum…"

"Memnun oldum. O halde kalkıp hazırlanalım mı?”

Dün Bleon'un kollarında uyuyakaldım ve ortasında uyandım ama neyse, bugün resmi olarak Hares'teki ilk günümdü. Hazırlanmak için ayağa kalktım ve yatağın kenarına oturdum. Ancak o ana kadar hareketlerimi izleyen Bleon bir anda yere uzanıp arkadan belime sarıldı. Daha sonra başını sırtıma sürmeye başladı.

"Eş…"

"Ha? Neden?"

Bleon uzandı ve durgun bir sesle bana seslendi.

Bana söyleme…….

"Eş…"

Beni aramaya devam etti ve benden istediği bir şey olduğu açıktı. Dün çok yakınlaştık, bu yüzden davranışlarına karşı masum numarası yapamadım. Başımı hafifçe geriye çevirip ona baktım.

'Sevimli.'

Arkadan duyduğum seksi sesin aksine Bleon'un gözleri köpek yavrusu gibi parlıyordu. Yakışıklı yüzüne mutlu bir gülümsemeyle baktım, sonra Bleon'a döndüm.

"Söyleyeceğin bir şey var mı?"

“Dün yapamadıklarım…”

“Dün neyi yapamadın?”

"Evet…"

Dün bitiremediği öpücüğünü sabah uyanır uyanmaz halletmek istiyordu.

"Yani uyanmamı mı bekledin?"

Açıkça konuştuğumda Bleon'un yüzü utançtan hafifçe kızardı.

“Bunu şimdi yapmak ister misin?”

Bleon şiddetle başını salladı.

'Bir rüya sadece bir rüyadır.'

Bunu anladıktan sonra sessizce ona baktım ve gözlerimi kapattım. Bu izin anlamına geliyordu. Bunu bilerek yatak biraz gıcırdadı. Görünüşe göre Bleon ayağa kalktı. Ve bir anda vücut kokusu içeri doldu ve ensemden tutan Bleon bana nefes kesici, boğucu bir öpücük verdi.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin