Bölüm 37

303 18 0
                                    

"Emin değilim ama perde arkasında Michael Heines'le ilgili bir ceza davası olduğuna dair söylentiler dolaştığını duydum."

"Michael'la....! Erkek kardeş?"

Michael Heines'i arayacağım sırada hemen düzelttim ve geç de olsa ona kardeşim dedim.

"Bu tür söylentilerin neden dolaştığını bilmiyorum ama her neyse, bu günlerde pek çok soylu kadının kocalarına baskı yapma konusunda çok endişeli olduklarını söylemesinin nedeni de bu.

Pek çok şey yapıyordu. Elbette Astell, Bleon'a da bir ilaç verdi, bu yüzden Michael'a parmak sallayacak durumda değildi. Ancak söylentiler doğruysa Michael büyük bir şey yapıyor olmalı.

"Bunu neden yapıyordu?"

"Para bu."

"Para? Ama Heines ailesi...!"

"Birkaç yıl önce Heines Markizliği'nin halefinin Lucas Heines olmasına karar verildi. Astell de ne olduğunu biliyor; varis kararı verildiği anda ailenin servetinin neredeyse tamamı varise gidiyor."

Leyla haklıydı. Halefi belirlendiğinde, ailenin servetinin yüzde doksanından fazlası tekelleşecek ve geriye kalanlar diğer kardeşler tarafından paylaşılacaktı. Yine de Heines Markizliği'nin çok fazla zenginliği vardı, bu yüzden Astell evlendiğinde ailenin mülklerinden birini ve oldukça büyük bir çeyizini de yanına aldı. Hayatının geri kalanında sadece yemek yemesi ve oynaması yeterliydi.

'Sende de çok fazla açgözlülük var.'

Bu durumda Michael, Astell'den daha fazla miras almış olmalı ama burada daha açgözlü görünüyordu.

"Tüm bildiğim bu. Umarım sözlerim sana yardımcı olur Astell."

"Çok yardımcı oldun. Çok teşekkür ederim. Leyla."

Dürüst olmak gerekirse bu kadar detaylı bilgi sahibi olmayı beklemiyordum, bu yüzden Leila'ya çok minnettardım.

"Leila'nın yardıma ihtiyacı olduğu bir gün gelirse elimden geldiğince yardım etmek isterim."

"Sadece bildiklerimi söylüyorum."

"HAYIR. Benim için gerçekten önemliydi."

Bunun hakkında daha çok konuştuk. Başkent hakkında bilmediğim o kadar çok şey vardı ki sanki Leila tek taraflı bilgi vermiş gibiydi.

"Ama Astell..."

"Evet?"

"Çocukken hiç Kılıf Markizliğini ziyaret ettiniz mi?"

"Eğer Kılıf Markizi ise, o halde Sir McCain'in ailesi mi?"

"Evet evet."

Leila'nın aniden bana Kılıf Markizi'ne gidip gitmediğimi sorması üzerine başımı eğdim. Sonra sessizce Astell'in hafızasının izini sürdüm.

"Hımm, hatırlamıyorum."

Yalan değil, Astell'in hafızasını ne kadar araştırsam da Holster ailesinin evine gittiğimi hatırlamıyordum.

"Gerçekten mi? Anlıyorum."

"Neden?"

"Bu... Sanırım Astell'i daha önce bir kez görmüştüm, o yüzden sordum."

"Üzgünüm. Pek iyi bir hafızam yok..."

Yüzümde mütevazi bir gülümsemeyle ondan özür diledim.

"HAYIR! Astell'in özür dilemesine gerek yok. Başka bir şeyden bahsederken aniden bir şeyi gündeme getirdim.

Leila'nın bu sözleri konunun sonu oldu. Biraz daha konuştuktan sonra salona döndük. Geri döndüğümüzde Bleon ve McCain tek kelime etmeden sadece birbirlerine bakıyorlardı.

Bleon beni görür görmez ayağa fırladı ve yanıma geldi. Bana sarıldığını hissettiğimde göğsünü yavaşça ittim. Reddetme hareketim karşısında Bleon'un gözbebeklerinin şiddetle titrediğini izlerken bir an kendimi rahatsız hissettim. Buradan bir an önce çıkmam gerektiğini düşünerek ağzımı açtım ve Leila'ya baktım.

"Geri döneceğiz. Çok eğlenceli bir zamandı. Bir dahaki sefere seni davet edeceğim Leila."

"Davetinizi bekleyeceğim. Geri dönerken dikkatli ol Astell. Dikkatli olun Dük Einer."

Leila bizi malikanenin önüne götürdü ve malikaneye geri dönmek üzere arabaya bindik. Araba hareket ederken Bleon endişeli ve üzgün bir yüzle beni izliyordu, ben de kollarımı iki yana açtım.

Bleon'un şaşkın ifadesini görünce hafifçe başımı salladım, sonra Bleon beni aceleyle kollarına aldı. Ve derin nefeslerle kendi istikrarımı aradım.

"Daha önce üzgün müydün?"

"......."

Bleon sözlerime cevap vermedi.

"Evet?"

Ona tekrar sordum.

"...HAYIR."

Üzüldü ama hayır dedi. Yine sevimli olmaya başladı, bu yüzden bir sırıtış dışarı sızdı.

"Başka insanların olduğu bir yerde bana böyle sarılmamalısın. Sadece ikimiz varken sarıl bana. Anladım?"

"...Evet."

"İyi iş kocam."

Uzanıp saçlarını okşadım.

"Siz ikiniz salonda sessiz miydiniz?"

"Evet..."

"Tebrikler."

Konağa ulaşana kadar birbirimize sarıldık. Bunun nedeni Bleon'un beni kollarından kurtarmak istememesiydi, belki de daha önce reddettiğim için. Konağa vardığımızda tekrar çalışma odasında olacağımı söyledim ve oraya doğru yola çıktım. Bugün Leila'dan duyduğum bilgileri düzenlemek içindi. Fakat aniden bir sorun ortaya çıktı.

'Bleon'u almalı mıyım?'

Bleon'la birlikte o çılgın sığınağa gitmektense tek başıma gidip o çılgın insanlarla uğraşmanın benim için daha iyi olacağını düşündüm. Bugün Leila'dan duyduğum hikayeleri düşündükçe Bleon'u da yanıma almak istemedim.

Ona bir kez daha sorayım. Elbette Bleon kayıtsız şartsız beni takip edeceğini söylerdi ama onu ikna etmeye çalışmak fena değildi. Çalışma odamı toparlayıp doğrudan yatak odama gittim. Ve yine Bleon oturmadan odanın içinde yürüyordu.

"Buradayım."

"Eş...!"

Dünkü durumun aynısı ortaya çıktı ve Bleon bana sıkıca sarıldı. Bir süre sonra kollarından çıkıp elini tuttum ve Bleon'u kanepeye götürdüm.

"Oturmak. Sana söylemem gereken bir şey var."

"Nedir...?"

Kanepede yan yana oturduk, birbirimizin gözlerinin içine baktık ve konuşmaya başladık.

"Sanırım yarın Heines malikanesine gitsem daha iyi olur, ne düşünüyorsun?"

"Yalnız mısın, Karıcığım?!"

"Evet."

"Asla. Seninle gideceğim."

Buna cevap vereceğini biliyordum, bu yüzden kenetlediği parmaklarının her birini tek tek okşarken dudaklarımı açtım.

"Eğer gidersen iyi bir şey göremezsin. Bunu sana göstermek istemiyorum."

"Bu da gitmem için bir neden daha. Senin yanında olacağım ve seni koruyacağım, Karıcığım. Kimsenin sana kötü davranmaması için seni koruyacağım."

Bleon'un sesi kararlılık ve kararlılıkla doluydu.

"Karım bunu daha önce benim için yapmıştı, değil mi? Bana zorbalık yapan insanlarla arkadaş olmamamı söylemiştin. Aileniz için de durum aynı. Sizinle kan bağı olmasına rağmen sizi rahatsız ediyorlarsa artık karımın ailesi değildirler."

Ona hayretle baktım. Beklediğimden çok daha iyi konuştu.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin