Bölüm 20

425 26 0
                                    

Onu tekrar aradım. Sonra Bleon bana bakmak için başını kaldırdı. Elbisemin ıslandığını hissettiğimi zaten biliyordum ama yüzü gözyaşlarıyla doluydu.

"...Beni affet......?"

"Seni affetmekten başka ne yapabilirim ki..."

Bleon aslında hatalı değildi. Bütün bunlar Astell yüzünden oldu ama o Astell'i değil kendini suçlamaya devam etti.

Bir an düşündüm. O ölmesin diye boşanacaktım. O zaman ölmeyecek mi? Süreç çok korkutucuydu. Ancak Astell'i hâlâ seviyordu ve vücudundaki uyuşturucudan kurtulma tedavisi artık bitmişti. Gelecekte bu şekilde ölmesi pek mümkün görünmüyordu.

'İyi mi o zaman...'

Belki de gözlerinin içinde garip bir parıltı varmış gibi görünen şey sadece bir ışık oyunuydu. Bleon her zaman olduğu nazik ve itaatkar adama geri dönmüştü. Her iki seçeneği de kafamda tarttım. Boşanmak. Boşanmamak için.

Ve terazi ikincisine doğru eğildi.

Aslında belirleyici sebep benim basit ve bencil kalbim tarafından yapıldı. Bu mülkün dışında yaşayacağım günler konusunda endişeliydim. Burayı henüz pek tanımıyorum ve bir aydan az bir süredir burada yaşıyorum.

Konağın dışına hiç çıkmadım ve Astell'in ailesinin yaşadığı Marquisate'de beni hoş karşılamadılar. Ben de oraya dönmek istemedim. Şu an benim için en güvenli yer burasıydı.

"O zaman... beni bırakmayacaksın...?"

Bunu gergin bir sesle söyledi, muhtemelen düşünürken uzun süre sessiz kaldığım için endişeliydi.

"Söylediğin her şeyi yapacağına söz verirsen burada kalacağım. Bir tanesini bile kırarsan bu evi terk ederim. Bu İyi Mi?"

Emin olmak için tekrar sordum. Sonra sanki ne demek istediğimi anlamış gibi Bleon'un yüzü bir anda aydınlandı, gözyaşları hâlâ akmaya devam etse de gülümseyerek cevap verdi.

"Evet. Eşimi dikkatle dinleyeceğim...! Teşekkür ederim Karıcığım...!"

Bleon yüzünü kucağıma gömdü ve bir çocuk gibi yanaklarını ovuşturdu. Saçlarını okşadım, artık alışkanlık oldu. Ama yine onun büyük bir kısmını bacağımda hissettiğimde aceleyle elimi geri çektim.

"...Üzgünüm. Bunu da istemiyorum... Geçmedi yani..."

Bleon, bedeni iradesini takip etmediğinden ve onun tarafından eziyet edildiğinden hafifçe inledi.

"Ha..."

Uzun, acı verici bir iç çekiş sesi duydum ve bir anlığına Bleon'a baktım. Kanepeye koyduğu elinin arkası kanepeyi o kadar sıkı kavramıştı ki damarları belirginleşmişti. Tekrar gördüğümde onun adına çok üzüldüm. Ama aslında bu konuda yapabileceğim hiçbir şey yoktu.

"Gelecekte dokunduklarımıza dikkat edelim..."

Sadece ileriye doğru dikkatli olmanı söylüyorum.

"Ne...? Evet, evet... Karımı dikkatle dinlemeliyim... Dinleyeceğim."

Sözlerime Bleon kasvetli bir sesle cevap verdi.

"Bir süreliğine dışarı çıkayım mı?"

"Oh hayır...! Bir dakika... Bir dakika..."

Bir süre önce söylediğinizi ve bunu söyledikten sonra hala düzelmediğini unuttunuz mu? Yüzümde inanmayan bir ifade varken Bleon aceleyle ekledi:

"Doğru... O yüzden gitme Karıcığım, lütfen... Lütfen beni bırakma..."

"Hiçbir yere gitmiyorum, sadece bir süreliğine dışarı çıkıyorum."

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin