Bölüm 28

341 18 0
                                    

Sanki sözlerime şaşırmış gibi gözleri bir anlığına büyüdü, dudakları hafifçe aralandı.

"Ne?"

Doğru duymuş olmasına rağmen bana tekrar sordu.

"Gelecekte de birlikte olmaya devam edeceğiz. O yüzden artık endişelenmeyin."

Bunu söyledikten sonra ayağa kalktım ve onu kollarımın arasına aldım. Ona sarıldığımda Bleon şaşkına döndü çünkü durumu anlayamıyordu, bu yüzden vücudunu dik tuttu ve sessizce kucaklaşmamı karşıladı. Daha sonra hızla belimi tuttu ve kollarıma daha da gömüldü.

"Eş…"

Bleon'un sesi hafifçe titredi.

“Karım gerçekten çok hoş…”

Onun sevimli ve hoş itirafı üzerine yürek ısıtan bir kahkaha sızdı. Dudaklarımda bir gülümsemeyle onu tutarken Bleon aniden uzaklaşıp gözlerimle buluştu. Ama gözleri şiddetle yanıyordu.

“Yani… Yani beni asla bırakmayacağını mı söylüyorsun? Sağ?"

"Evet."

“Ölene kadar, hatta öldükten sonra bile ayrılmayacaksın, değil mi?”

Bleon sanki hâlâ inanamıyormuş gibi benden onaylamamı isteyip duruyordu. Ama öldükten sonra bile nasıl ayrılmayayım? Ben öldüğümde her şey biter...

Bunun bu kadar önemli olup olmayacağını merak ederek başımı hafifçe eğdim ve olumlu bir şekilde cevap verdim çünkü aksini söylersem az önce dile getirdiğim samimiyetimin kaybolacağından korkuyordum.

“Evet kalacağım. O halde artık kaygılarımızdan kurtulalım.”

“Haa… Deneyeceğim.”

Bleon rahatlayarak derin bir iç çekti ve beni yeniden kollarına çekti.

"Bir hafta hasta kaldıktan sonra sana ne söylediğimi hatırlıyor musun?"

"Evet…"

“O sırada tüm suçluluk duygularımdan dolayı senden ayrılmayı düşünüyordum. Sana karşı çok üzüldüm."

Bir an Bleon'un bana daha sıkı sarıldığını hissettim. Belki de ayrılmaktan bahsettiğim içindi. Aceleyle sonraki kelimelere devam ettim.

"Elbette sana karşı hâlâ üzülüyorum. Muhtemelen hayatımın geri kalanı boyunca kaybolmayacak ve onu asla unutmayacağım.

“…Bunu yapma.”

"Ha?"

“Karımın benim için suçlu hissetmesini ya da üzülmesini istemiyorum.”

"Ancak…"

Neyse Astell pek çok şey yaptı. Bu duyguları nasıl silebilirim? Her ne kadar benim yaptığım bir şey olmasa da artık Astell olduğum için bunu kimin yaptığını işaret edip sormanın bir anlamı yok. Ve Astell olarak ondan özür dilemeye ve af dilemeye devam etmeliyim.

İlişkimizin şimdi olduğundan daha güçlü olması için, yaraları görmezden gelip görmezden gelmek yerine, yaralarla yüzleşmenin, iyileşmesine ve üzerinde yeni et büyümesine izin vermenin daha iyi olacağını düşündüm.

“Karımın kalbinin bir kısmını meşgul eden böyle şeylerden hoşlanmıyorum. Karımın sadece beni sevmesini istiyorum. O yüzden sadece beni sev. Lütfen."

Astell'in kendisine karşı acıma ve suçluluk hissine yer açmasını bile istemediğine inanamıyorum…

Bleon'un Astell'e karşı ne hissettiğini bir gün anlayabilecek miyim? Aniden bunu af dileyen kişinin bakış açısından düşündüm. Affedebilecek durumda olan kişi bu şekilde konuşurken, Bleon'un sırf beni rahatlatmak için istemediği şeyleri tükürdüğü düşüncesi aklımdan geçti.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin