Bölüm 51

362 12 3
                                    

Onun hıçkırıklarına paralel olarak Bleon'un belini itme hızı da giderek arttı. Astell, erkekliği onun içindeki çok hassas bir noktaya vurmaya devam ettikçe zevkin yavaş yavaş yaklaştığını hissetti.

Ne yapacağını bilmiyordu ve bir anlığına kafası boşaldı, aklı başka yerlere gitti ve doruğun tadına vardı. Sonunda Bleon sıvısının çoğunu onun içine döktü.

"Ahhh! Aahh! Hu-aaanggh!"

"Ah..."

Alışılmadık derecede uzun bir doruk noktasının ardından Astell, başını Bleon'un omzuna düşürdü ve nefes almak için nefes aldı.

"Hıh, ha, huu..."

Zar zor sakinleşmeye çalışıyordu ama içinde hala çok tuhaf bir his vardı. Zirveye ulaştıktan sonra bile uzunluğu yumuşamadı ve orası hala Astell'i sıkı bir şekilde dolduruyordu.

'Artık bunu yapamam.'

Artık sınırındaydı. Bundan sonra günlerce yatakta yatmak zorunda kalıp kalmayacağını bilmiyordu ve eğer daha fazla bir şey yaparsa gerçekten bayılacağından emindi. Ancak Bleon devam edip edemeyeceğini görmek için bir kez daha belini azar azar hareket ettiriyordu.

"Hıh, dur..."

"Eş..."

Bleon yalvaran bir sesle Astell'i aradı.

"HAYIR. Gerçekten, hah, yapamam..."

"Gerçekten mi...?"

"Evet. Çıkar onu..."

Astell bunu istemediğini söylediğinde, Bleon yavaşça ondan uzaklaştı ve erkekliğinin ucunun tek başına onun iç duvarını kaşıması onun içinde yeni bir duygunun kıvılcımını ateşledi.

"Hngh..."

Bleon gözlerinde üzgün bir bakışla ona baktı ve Astell kendi gözlerini kaçırmaya çalıştı. Astell ondan dışarı çıkmasını istedikten sonra onu dikkatlice küvete götürdü. Biraz soğumuştu ama sıcak su vücudunu sardığında Astell uykulu hissetti ve başını küvetin kenarına yaslayıp gözlerini kapattı.

Bleon'un yakında içeri gireceğini düşünüyordu. Ancak Bleon'un su üzerinde hiçbir hareketini hissetmeyince yavaşça gözlerini açtı. Daha sonra bir kez daha Bleon'un yalvaran gözleriyle karşılandı ve onun hala tamamen dik olduğunu gördü.

'Ha...'

Onu bu halde görmek Astell'in iç geçirmesine neden oldu ama aynı zamanda onu bu şekilde bırakamayacağını da hissetti. Bu yüzden ona baktı ve ağzını açtı.

"Bleon. Girin."

"......."

"Acele etmek."

Bleon küvete girdi ve karşısına oturdu; belki de Astell'in birlikte banyo yapmalarını istediğini anlamıştı. Astell gözlerini ondan ayırmadan onun hareketlerini izledi ve sonra iki eliyle ona uzandı.

"Bu son kez. Tamam aşkım?"

Bleon'un gözleri şaşkınlık ve sevinçle büyüdü ve Astell'in tam olarak ne demek istediğini anlar anlamaz onu öpücüklere boğdu. Ve böylece o banyoda zevk inlemeleri yeniden devam etti. İkisi uzun süre oradan çıkmadı.

* * *

'Bu değil.'

Bu gerçekten değildi. Eğer Bleon ona istediği kadar sahip olsaydı tüm vücudumun parçalanıp yok olacağı açıktı. O gün onunla yattıktan sonra, sadece bacaklarımın arasında değil, vücudumun her yerindeki kas ağrıları yüzünden tam iki gün boyunca yataktan kalkamadım. Ama en sevindirici şey, ertesi gün Bleon'un sanki hiçbir şey olmamış gibi gayet iyi olmasıydı. Hayır, yüzü bile parlıyordu.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin