Bölüm 10

453 27 0
                                    

Bu çok saçmaydı çünkü vücudum isteğimin aksine tepki vermeye devam ediyordu ama aynı zamanda Astell için de biraz üzülüyordum. Ama şu anda onun olduğum için, kendi iyiliğim için onun kalbine aykırı şeyler yapmaya devam etmek zorundaydım... Bu hayatımın geri kalanında.

'Üzgünüm ama romandaki gibi yaşamak istemiyorum.'

Bunu aklımda tutarak elimi kalbimin üzerine koydum ve acının geçmesini umarak kalbime bastırdım. Sonra dudaklarımın köşeleri yukarı çıkmayı reddederken bile gülümseyerek onlara tekrar baktım.

Bleon hızla yanıma gelip omuzlarıma biraz daha sıkı sarıldı. Hareketlerini fark ederek Bleon'a baktım. Ama Bleon bana değil McCain Holster'a temkinli bir bakışla bakıyordu.

"Tedavin bitti mi?"

Onunla konuştuğumda Bleon, McCain'e baktı, sonra bana baktı ve şöyle dedi:

"Evet. Artık bitti, Karıcığım."

Bleon'un sesi bir şekilde bastırılmış gibiydi ama bunun tedavi yüzünden olduğunu düşündüm. Bleon ve McCain'i tanıştırdım.

"Ah, bu Sör McCain Holster ve gelecekte ailemizin şövalyelerinin komutanı olarak görev yapacak. Bu benim kocam Duke Bleon Einer, Einer ailesinin reisi. Siz ikiniz birbirinizi selamlayabilirsiniz.

"Ben Bleon Einer'im."

"McCain Kılıfı."

İkili el sıkıştı ve isimlerini verdi.

"Ve bundan sonra Efendi Dük'e kılıç ustalığını öğretecek. O çok yetenekli bir insan, bu yüzden kesinlikle iyi bir öğretmen olacak."

İyi bir kılıç ustalığı öğretmeni bulduğumu düşündüm, bu yüzden gülümsedim ve bunu Bleon'a söyledim.

"Sanırım sana henüz bunu yapmayı kabul ettiğimi söylemedim?"

Bu adam yine benimle dalga geçiyor gibiydi.

"Aksi takdirde şövalyenin komutanı olamazsın, değil mi?"

Ben de sakin ve küstah bir yüzle karşılık verdim.

"Bu işler böyle mi yürüyor?"

"Evet. İşte böyle olacak."

"Anlıyorum. O zaman kendimi bu göreve memnuniyetle adayacağım."

"Ne?"

Sözleri o kadar saçmaydı ki farkına varmadan kahkahalara boğuldum.

'Gerçekten komik biri.'

Onunla kısa şakalar yaptık ve Bleon'a baktım ama Bleon'un ifadesi sertleşti.

"Dük?"

Dikkatlice onu aradım.

'Tedavi gerçekten yanlış mı gitti?'

Bir düşününce, daha önce Bleon'a çarptığım andan itibaren pek de iyi görünmüyordu. Arkasındaki Philia'ya baktım, sonra başımı tekrar çevirip Bleon'a dedim.

"Ben gelip bir süre Philia'yla konuşacağım, böylece siz ikiniz bir süre konuşabilirsiniz."

Ama Bleon omzumu bırakmadı.

"Dük. Hemen döneceğim. Lütfen bırak gitsin."

Bunu söylediğimde eli biraz gevşedi. Ben de kollarından fırladım, Philia'ya işaret ettim ve önden yürüdüm. Philia'nın anladığı gibi beni takip ettiğini hissettim. İkinci kattaki odama girdik.

"Tedavi nasıldı?"

"Bugünkü tedavim gayet iyi geçti. Neyse ki vücutta çok fazla zehir yok. Dük'ü panzehirle tedavi ettiğim için tedavimin çok uzun süreceğini düşünmüyorum."

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin