'Hah, hnngh. Huaaangh.'
'Eş...!'
Yine bir rüyaydı. Bu rüyamda ayna karşısında kendimi zevkle mücadele ederken gördüm. Belki de oraya bilerek bu amaçla yerleştirilmişti ama büyük ve ağır bir boy aynası karşımızdaydı; onu yalnızca üç dört kişinin taşıması kesinlikle zor olacak kadar büyüktü. Yatağın kenarına oturduğumuzda sırtımı Bleon'un göğsüne yasladım, kalçasının üzerinde şiddetle kıvranıyordum.
'Huuk, çok iyi, yani... ah! Aman Tanrım. Ahh!'
Hareket ettikçe iri ve şekilli göğüsler yukarı aşağı sallanıyordu ve Bleon bir eliyle nazikçe karnıma dokundu ve diğer elini de boyunun hemen üzerinde bulunan klitorisi nazikçe okşamak için indirdi. İç duvarlarım, en hassas noktaya dokunulduğundan daha uzak bir zevkle birlikte, uzvunu sıkıştırmaya devam ediyordu.
'Ahh. Eş...'
'Uhhh, hangg, ahhk...!'
Uyarım çok fazlaydı, bu yüzden Bleon trans halinde hareket eden kalçalarımı her iki tarafımdan yakalayarak beni bir anlığına durdurdu. Sonra nazikçe sırtını dönerken ensemimi yaladı ve hafif bir cinsel duyguyu teşvik etti.
'Haha...'
Ancak bu yeterli değildi. Sürekli susadım. Başka bir şey düşünemeyecek olmam için aşağıdan içime girmesini istedim.
'Hımm, öyle değil...'
'Haa, başka ne var...?'
Bunun bir rüya olduğunu bilmeme rağmen birdenbire ondan istediğim şeyi istiyordum. Ama Bleon ne olduğunu bilmesine rağmen bana şakacılıkla karışık kasvetli bir sesle sordu.
'Haangg, onu içeri koy... Lütfen?'
'Bunun gibi?'
Bleon belimi hafifçe kaldırdı ve ardından güçlü bir şekilde aşağıdan bana saldırdı.
'Haah...!'
Tek bir hareketle beni eritecekmiş gibi görünen hafif bir doruk hissi vücudumu sardı. Çok iyiydi. Onun böyle hareket etmesini istedim ama Bleon hâlâ içimde kaldı.
'Hah, acele et...!'
Bedenim ve zihnim sabırsızlanıp ona baskı yapmasına rağmen Bleon hâlâ hareket etmiyordu. Hareket etmeye çalışsam bile beni tutan güç o kadar güçlüydü ki hareket edemiyordum. İçim sürekli onun kalın etinin sert uyarımını istiyordu ama bu benim istediğim gibi olmayınca acı dolu bir inlemeyle ona yalvardım.
'Bleon... Hnnngh... Acele et, hm?'
'Beni sevdiğini söyle...'
Bleon'un aynadaki yansımasına baktığında gözleri şimdiden heyecanla dolmuştu. Yine de kendine hakim oluyor ve sanki onu gerçekten sevdiğimi duymak istiyormuş gibi bana sıkı sıkı sarılıyordu.
'Seni seviyorum...! Mmh, yani lütfen...!'
Ve sonra hiç tereddüt etmeden onu sevdiğim sözleri döküldü dudaklarımdan. Bu sözler ağzımdan çıktığı anda Bleon kalçalarımı iki tarafımdan tutup ayırdı ve içime sert ve korkunç bir hızla itmeye başladı.
'Hnnngh! Ahh! AH!'
'Huuk, ben de seni seviyorum. Astell!'
Üzerinde oturmamın ağırlığı ve Bleon'un aşağıdan yukarıya doğru sert hareketleri, zaten büyük olan organının içime daha da girip çıkmasına neden oldu. Gözlerimin önündeki boy aynası, geniş açık bacaklarımın arasındaki kalın ve iri sütunun görünüp kayboluşunu gösteriyordu. Ve her içeri girip belli bir noktaya vurduğunda sırtım titriyordu ve karıncalanma hissinden ne yapacağını şaşıran yüzüm de açıkça görülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
ChickLitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...