Bölüm 13

452 28 0
                                    

"Majesteleri, Düşes gelmeden önce kılıcını düzgün bir şekilde kullanıyordu ama sen aniden öyle davrandın. O yüzden hemen cevap veremedim."

"Bilse de bilmese de bunun durumla ne ilgisi var?"

"Önemli değil. Ama senin yüzünden Duke, Madam benden nefret ediyor."

Nefesimi tuttum ve Bleon'un cevabını bekledim. Ama yine McCain'in sesi duyuldu.

"Şövalye Komutanı görevinden vazgeçmemde bir sakınca yok ama Düşes benden nefret ettiğine göre şimdi ne yapmalıyım? Eğer Majesteleri gerçeği ortaya çıkarabilir ve bu yanlış anlaşılmayı giderebilirse, bu görevden memnuniyetle vazgeçip geri döneceğim.

"...Sen ne diyorsun?"

Bleon'un sesi çok sessizdi. Bleon'un sesinin bu şekilde olduğunu ilk duyduğumda, bundan önce tanıdığım Bleon'un gerçekten o olup olmadığını merak ettim.

Çok öfkeliydi. Bir gence kötü bir şey yaptığımı düşünüyor."

Bleon'un yoğun duygularının aksine McCain hâlâ rahat bir tavır sergiledi.

"...Senin derdin ne? Karımla ne yapmaya çalışıyorsun?

"Konu o değil. Sadece Madam'ın beni tuhaf biri olarak damgalamasından korkuyorum."

"O halde bunu neden başkasının karısına yapıyorsunuz?"

"Bunu sana söylemek zorunda olduğumu sanmıyorum."

İkisinin arasında yeniden sessizlik oluştu.

"...Gerçekten mi?"

Ancak sessizlik bozuldu ve sanki bir şeyin farkına varmış gibi Bleon'un ses tonu aniden değişti. Alaycı bir şekilde güldü.

"Öyle olsa bile hiçbir şey yapamazsın."

"Ne demek McCain yapamaz?"

İkisinin ne hakkında konuştuğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.

"Göreceksin."

McCain ayrıca birdenbire Bleon'la resmi olarak konuşmayı bıraktı. Ve sesindeki saygı tonu da kayboldu.

"10 yıldır kapalı olan bu yer nihayet açıldı. Bekliyordum."

Bu sözlerin ardından ikili bir süre sessiz kaldı. Kulak misafiri olmayı bırakıp odama döndüm.

'Neden bahsediyorlar?'

Bu ikisi neden böyle anlaşılmaz şeylerden bahsediyorlardı?

Bleon'a McCain'e onu komutan olarak işe almayacağımızı söylemesini söyledim ama o tuhaf şeyler söylüyordu.

'Bu arada bu iki tanıdık mı?'

Peki ne bekliyordu? Bu kısa konuşmayı dinledikten sonra ne hakkında konuştukları hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Ama ben düşüncelere dalmışken Bleon geri döndü. Ona anlamlı gözlerle baktım. Ancak daha önceki ses ve tavırlara sahip adam ortadan kayboldu. Sadece benim tanıdığım Bleon kaldı.

"Sorun ne... Karısı?"

"Hayır bu hiçbirşey."

Bleon uzun adımlarla bana yaklaştı.

"Nasıl gitti?"

"......."

Bir an duraksadı ve bana dikkatle baktı.

"...Onu işe almaya karar verdim."

"Ne? Neden? Ondan hoşlanmadığını söylemiştin."

Saçma sonuca varınca şaşkın bir ifade takındım.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin