Bölüm 8

497 28 0
                                    

Bleon derin bir pişmanlık göstererek elini yavaşça vücudumdan çekti. Hemen ona döndüm ve konuştum.

"Yarın tedaviye başlayacağız ama Bleon böyle devam ederse tedavisi zor olacak..."

"Eşimden başka kimsenin bedenime dokunmasını istemiyorum..."

"Bir an önce tedavi olup sağlığına kavuşmak daha iyi değil mi? Philia iyi bir doktordur. Eğer ona güvenir ve onu takip edersen kısa sürede iyileşeceksin."

"Ancak..."

Bleon'un ne söylemeye çalıştığını biliyordum. O yüzden bunu ilk etapta bilerek söyledim.

"Sana daha önce başka kadınlara bakarsan seni de kendimi de öldüreceğimi söylemiştim... Bunu hatırlıyor musun?"

"...Evet... Ama bunun benim için olduğunu söylemiştin..."

"Hayır, Bleon. O zamanlar aklım yerinde değildi. Sana neden bu kadar takıntılı olduğumu gerçekten bilmiyorum. Bleon benim de kalbimin acıdığını söyledi, sanırım gerçekten öyle. Artık ben de tedavi olacağım. Gelecekte asla olmayacak. Geçmişte söylediklerimi artık ciddiye almayın."

Kelimelerimi dikkatle seçtim, kulağa zorlayıcı gelmemelerine ve onun anlayabilmesine dikkat ettim.

"Ve şimdi Bleon'un diğer insanlarla tanışmasını ve onlarla etkileşime girmesini istiyorum. Gerçekten üzgünüm. Açgözlülüğüm yüzünden hayatının önemli bir dönemini mahvettim."

Artık düzgün bir hayat yaşaması gerekiyordu. Hala bunu yapabilecek kadar gençti. Bu yüzden onun da bundan sonra diğer soylular gibi yaşayacağını umuyordum. Bleon hiçbir şey söylemedi ve bana baktı. Bu daha önce birçok kez gördüğüm bir ifadeydi. Sanki neden bahsettiğimi bilmiyormuş gibi yüzünde bir ifadeyle bana baktı.

"Seni koruyacağıma söz verdim ama seni korumak yerine daha da mahvettim. Ben sadece acımı düşündüm ve kendimi bundan korumak için seni kullandım. Zamanı geri alabilseydim, yapabilseydim geri döndürmek isterdim. Seninle tanışmadan önce... keşke yapabilseydim... tamam mı?"

"Sorun değil."

Bleon nadir ve kararlı bir sesle söyledi.

"Bunu söyleme. O zaman pişman mısın, karım? Benimle evlendiğine pişman oldun mu?"

"HAYIR...! Hiçbir pişmanlığım yok...! Ama ben... seni böyle yaptığım için pişmanım."

Bleon'u ikna etmeye çalıştım ama bu onu daha çok incitmiş gibiydi.

"Biraz gergindim ama haklıydım... Bir anda karım değişti ve gergin olmamam gerektiğine inandım... Beni bir kenara atacaksınız. Çünkü benden nefret ediyorsun, sinir bozucuyum, yeterince iyi değilim ve beni bir kenara atmak istiyorsun..."

"HAYIR. Öyle değil. Bleon...!"

"O zaman bunu neden yapıyorsun...? Bu şekilde hoşuma gittiğini söyledim..."

"İkimiz de hastayız. Hastaları iyileştirmek için yapmamız gereken şey budur. İlerlemeye çalışıyoruz."

"...Kaygılıyım... Bu kaygıdan delireceğimden korkuyorum... Eşimin bir gün beni terk edip uzaklara gideceğini düşünüyorum..."

Ne kadar düşünürsem düşüneyim tuhaftı. Bleon benim iyiye doğru değişimimi kabul etmedi ama bu konuda son derece endişeliydi ve elinden geldiğince direndi.

"HAYIR. Onu asla yapmayacağım."

Zaten Bleon'u bu durumda bırakmaya hiç niyetim yoktu. Bir şekilde ölmemek için daha sonra gitmem gerekse bile gidip onu düzeltmem gerekiyordu.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin