Onun kahkahasının gürlemesini duydum.
"Peki bu nedir?"
Aniden diliyle boynuma dokundu.
"Heh, bu bir rüya."
"Peki ya bu?"
Bu sefer üzerimi örten battaniyeyi alıp göğsümü tuttu, meme uçlarımı ağzında ileri geri çevirdi.
"Hnng, bu bir rüya..."
"Peki bu da bir rüya mı?"
Dudaklarının göğsümden göbek deliğime doğru ilerlediğini ve daha aşağılara indiğini hissettim. Bacaklarım iki eliyle genişçe açıldı ve aradaki tepe noktasında sıcak bir nefes hissettim.
"Mmngh, ah, nnngh."
Dilinin yumuşak eti klitorisinden boşluğa doğru yalarken iz bıraktığında cevap veremedim ve dudaklarımdan sadece inlemeler döküldü.
"Bunun da bir rüya olduğunu mu düşünüyorsun?"
"Hnn, huk, haah..."
Aslında bunu bundan önce fark etmiş olabilirim. Tüm bunların bir rüya olmadığını.
Ama bu kadar çok şey yaşadıktan sonra büyük bir korkak oldum. İyi ya da kötü gerçeklerle yüzleşecek cesaretim yoktu. Yani o gerçekten burada olmasına rağmen sonuna kadar görmezden gelip bunun bir rüya olduğu konusunda ısrar ettim. Onun şefkatli dokunuşu, dikkatlice sakinleştirici sesi sonunda beni rüyamdan uyandırdı ve bunu fark ettiğim anda gözyaşlarım aktı.
"Karım... Ağlama."
Sonunda gözlerimi açtım ve karşımdaki adamla karşılaştım. Gözlerim yaşlarla dolduğu için iyi göremiyordum ama o kadar özlediğim, görmeyi o kadar çok istediğim kişi buradaydı ki. Hemen uzanıp yüzünü okşadım.
"Merhaba... Bleon... Sensin, değil mi?"
"Evet benim."
"Gerçekten sen misin, Bleon...? Merhaba, merhaba."
"Evet. Karımın tek kocası."
"Bleon...!"
Ona sıkıca sarıldım ve kollarının arasına girdim. Gözyaşları durmadı. Geri dönmesi ve yaşaması için dua edip dua etsem de o kadar umutsuzluğa kapılmıştım ki onu bir daha böyle göreceğimi asla hayal edemezdim.
"Neden şimdi buradasın... Ne kadar zamandır beklediğimi sanıyorsun... Seni ne kadar özledim sanıyorsun..."
"Üzgünüm, özür dilerim. Geç kaldığım için çok üzgünüm..."
"Hayır, üzgün olan benim... Geri döndüğünüz için teşekkür ederim, ama üzgünüm..."
Şelale gibi akan gözyaşları yavaş yavaş durdu ve artık yüzü net bir şekilde gözümün önüne geldi. Yaklaşık 8 ay oldu ama çok acı çektiği için çok zayıflamıştı.
"Çok mu zordu...?"
Yavaşça yüzünü okşadım ve ona üzgün bir şekilde baktım.
"HAYIR. Sana geri dönmeyi düşünmek hiç de zor olmadı karım."
Bunu söylerken sanki beni endişelendirmemek istermiş gibi gülümsedi.
"Seni sanıyordum... Öldüğünü sanıyordum... Selam, yani..."
Geçmişi hatırladığımda gözyaşlarının yeniden aktığını hissettim. Sonra Bleon yavaşça sırtımı okşadı ve beni rahatlattı.
"Ben de öleceğimi sanıyordum. Hereta yaylasında düşmanlarla girdiğim çatışmada çok yaralandım. Böylece düşman tarafından itildim ve dağa koştum, sonunda uçurumdan düştüm ve Philia..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
ChickLitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...